7/04/2024

יום גיבוש אולימפי לרגל אולימפיאדת פריז 2024

בס"ד

בתמונה: דודו פולטורק, פיטר פלצ'ק, יעל ארד וירדן וקס



לרגל אולימפיאדת פריז, בכירי הוועד האולימפי, בכירי קבוצת רולטיים, היבואנים הרשמית של חברת סמסונייט ישראל וספורטאים ומשלחת ישראל לאולימפיאדה, נפגשו ליום גיבוש במכון וינגייט.

בתמונה: דניאל פרץ


בתמונה: ירדן וקס ובוני גינזבורג 



המפגש החל עם דברים מפי יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי, וכן נערכו סקירות מקצועיות, תדרוך בטחוני, מפגש עם מטה החטופים, חלוקת ציוד מקצועי, ארוחת צהריים וחלוקת מזוודות של סמסונייט, הנותנת חסות למשלחת הישראלית.

דודו פולטורק, מנכ"ל קבוצת רולטיים, שיגיע לעודד את המשלחת הישראלית מקרוב בתחילת אוגוסט, אמר כי: "רולטיים מלווה את נבחרות ישראל לאולימפיאדה כבר משנת 2012, מאז אולימפיאדת לונדון. הנבחרות הישראליות זכו מאז להצלחות רבות במגוון רחב של תחרויות/אליפויות, ורואה בשותפות זו שאיפה למצוינות, הישגיות וקידומה של הרוח הספורטיבית הישראלית". עוד הוא אמר כי: "אנו גאים להיות חלק במסע זה של הספורטאים הישראלים בדרך להצלחה בזירה העולמית. החסות רבת השנים עוזרת לנבחרות בהתמודדות עם אתגרים פיזיים ונפשיים, במסע החשוב הזה, קל וחומר בתקופה רגישה ומורכבת שבה אנחנו נמצאים".


בתמונה: ירדן וקס ורוי רביבו 


בתמונה: שני הרשקו וירדן וקס 



לדברי ירדן וקס, מנכ"לית סמסונייט ישראל: "בחודש הבא תצא לדרך אולימפיאדת פריז, שתימשך 19 ימים ותינעל ב-11 באוגוסט. לקראת חגיגת הספורט הגדולה בתבל, שחוזרת לעיר האורות, החליט המותג סמסונייט ללוות את הספורטאים הישראלים, מהלך המדגיש את המחויבות של המותג למצוינות על כל מגוון מוצריו". לדבריה: "שיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי הישראלי הוא חלק מהחזון שלנו לתמוך בספורטאי ישראל ובקהילה המקומית".


בתמונה: רז הרשקו, ירדן וקס ואריאל נשיא 



בין האנשים שלקחו חלק באירוע והגיעו לארוז:
יעל ארד – יו"ר הוועד האולימפי בישראל, גילי לוסטינג - ראש המשלחת, גיא לוזון – מאמן נבחרת ישראל בכדורגל, שני הרשקו – מאמן ראשי של נבחרת נשים ג'ודו, פיטר פלצ'יק – זכה במדליית ארד באליפות העולם ב 2023, דניאל פרץ – שוער קבוצת באיירן מינכן, אורן סמדג'ה – המאמן הראשי של נבחרת הגברים בג'ודו, שגיא מוקי – אלוף ישראל בג'ודו ואלוף העולם בטוקיו 2021, עֹמרי גאנדלמן - מנבחרת ישראל בכדורגל, רוי רביבו – מגן נבחרת ישראל בכדורגל, בוני גינזבורג – המנהל הטכני של נבחרות ישראל בכדורגל, רז הרשקו – אלופת אירופה בג'ודו, ארטיום דולגופיאט – זכה במדליית זהב בהתעמלות אומנותית לגברים באולמפיית טוקיו ועוד ועוד.
קרדיט צילומים: אמיר מאירי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use