7/11/2024

חברת ELS בבלעדיות לייבוא מותג הפרימיום UWANT

בס"ד

חברת ELS בבלעדיות לייבוא מותג הפרימיום UWANT



חברת ELS מותגים, הנמצאת בבעלות אנשי העסקים דור יפרח וכפיר גז, היא חברה העוסקת בפתרונות לניקוי חכם של הבית. החברה החלה את דרכה משנת 2019 עם יבוא בלעדי של המותג HIZERO וממש בימים אלו היא קיבלה את הזיכיון למותג הפרימיום הבינלאומי UWANT.

חברת ELS בבלעדיות לייבוא מותג הפרימיום UWANT



בימים אלו משווק ברחבי העולם הדור הרביעי של רובוט המשלב שואב אבק עם שטיפת רצפות. ה-U300 הוא רובוט בעל מערכת ניווט ומיפוי חכם, המשלב חיישני AI. הרובוט בעל מערכת קרצוף חדשנית הפועלת עם מים זורמים לניקוי עמוק ויסודי ובעל יכולת ניגוב ושטיפה מהפכנית.

לרובוט חיישני תלת מימד AI משוכללים, המאפשרים לו לנוע בחופשיות במרחב, ללא היתקלויות לא רצויות. הדור החדש של הרובוט של UWANT מאפשר שטיפה חכמה באמצעות קיסוס מים נקיים, תוך מיחזור מים מלוכלכים. במהלך הזמן הזה, הרולר ממשיך להסתובב, נשטף ומתנקה ללא הפסקה, ובכך שומר על הרצפה נקייה ומבריקה.

חמשת השלבים המאפשרים לקבל רצפה נקייה באמצעות הרובוט החדש הם:
1. שאיבת אבק עוצמתית בעוצמת יניקה של PA7200.
2.ריסוס מים לרולר השטיפה העוזר לווסת את כמות המים המותזת, במטרה להרטיב את הרולר בצורה אחידה.
3.ניגוב - הרולר מנגב את הרצפה.
4.סיבוב מגב הרולר - מסיר כצמים עיקשים.
5.מיזחור - המים המלוכלכים מתנקזים למיכל איסוף ייעודי.

רובוט דור 4 החדש של המותג מגיע עם שני מיכלי מים להפרדה מלאה בין מים נקיים למלוכלכים. כמו כן, השואב שוטף את הבית בצורה חכמה ללא פגיעה בשטיח וללא השארת כתמים. הרובוט בעל מנגנון הרמה אוטומטית בעת זיהוי שטיח. הרובוט יתרומם בכוחות עצמו במהלך שיעבור בין מצב שאיבה בלבד - במקרה של שטיח, לבין משטח שטיפה - במקרה של רצפה.

בתום העבודה, אין צורך לתחזק את הרובוט בצורה שוטפת לאחר מספר שימושים. הרובוט מסיים את עבודתו וחוזר לתחנת העגינה לטעינה, ללא מגע יד אדם. הרובוט שוטף באופן אוטומטי את קולר הניקוי במים חמים, יוסיף נוזל ניקוי, ימלא את המיכל במים נקיים וייבש את המברשת.


חברת ELS בבלעדיות לייבוא מותג הפרימיום UWANT



הרובוט מוצע בשתי ורסיות: U300 או U300 PRO.
ההבדל העיקרי בין השניים הוא מנגנון הזיהוי החכם הקיים בגרסת הפרו המבוסס על בינה מלאכותית. טכנולוגיה זו מעניקה לו את היכולת לאתר את המיקום המדוייק של מכשולים וחפצים. בנוסף, באמצעות מנגנון זה ניתן לשלוט בשוטף שואב מרחוק.

הפרטים הקטנים - מחיר, איפה לקנות ועוד
מחיר לצרכן: 5,490 ש"ח.
אחריות ל-24 חודשים.
ניתן למצוא את הרובוט בכל רשתות החשמל המובילות ברחבי הארץ כשקם אלקטריק, לאסט פרייס, KSP, רשת א.ל.מ ורשת מחסני חשמל.
קרדיט תמונות: יח"צ חו"ל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use