7/31/2024

ערב אישי עם זיו קורן בעופר פתח תקווה

בס"ד




ביום ראשון ה-4.8.24, יתקיים ערב אישי עם הצלם עטור השבחים זיו קורן, בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה.


במסגרת האירוע, יעביר הצלם זיו קורן הרצאה מרתקת על "מתקפת ה-7 לאוקטובר". בהרצאה יספר זיו על חוויותיו האישיות מתוך אותו בוקר שחור. הוא יספר על כל מה שחווה בתור צלם עיתונות שהגיע למקום, ואיך הוא חווה את הדברים מעיני המצלמה. 

תיעודיו של זיו, לבטח ייכנסו לדפי ההיסטוריה, ומאז אותו יום הוא ממשיך לתעד ולצלם באופן אינטנסיבי את כל המאורעות הנוראיים שקרו בעוטף, ההלוויות, בתי החולים, צילומים מעזה, כיכר החטופים, ועוד.

בתום ההרצאה, יוקרן הסרט "טאטאמי" המביא לקדמת הבמה את שיתוף הפעולה הראשון מסוגו בין יוצרים ישראלים ואיראניים, ומה שזכה להצלחה אדירה בפסטיבל ונציה וטוקיו, והפך לאחד הסרטים המדוברים של השנה. 





קצת על הסרט:  טאטאמי מספר על לוחמת הג'ודו ליילה והמאמנת שלה, מרים, המקבלות אולטימטום מהרפובליקה האיסלאמית של איראן במהלך תחרות אליפות העולם בג'ודו - על ליילה לזייף פציעה ולהפסיד בקרב הבא שלה במטרה להימנע ממפגש עם המתמודדת הישראלית. אם לא תעשה זאת תוכרז כ'בוגדת' ותסכן את משפחתה שמתגוררת באיראן. האם ליילה תבחר, בעצת המאמנת שלה, לציית לפקודת הרפבוליקה האיסלאמית של איראן או שתבחר להגשים את חלומה להאבק בכדי לנצח ולזכות במדליה?

הסרט טאטאמי הוא סרטם של זוכה פרס האוסקר גיא נתיב ("גולדה") וזאר אמיר איברהימי (זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל קאן), בהשראת אירועים אמיתיים.


הערב יתקיים בבית הקולנוע הוט סינמה בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, ויכלול גם קפה ומאפה. מחיר כניסה: 50 ש"ח למזמינים דרך אפליקציית מיי עופר (במקום 60 ש"ח). המחיר כולל: הרצאה + סרט + קפה ומאפה.

בלו"ז:
19:00 התכנסות במתחם בית הקולנוע הוט סינמה בקניון הגדול
19:30-20:15 הרצאת של זיו קורן
20:30– הקרנת סרט " טאטאמי"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use