8/07/2024

מותג המשקאות הבינלאומי Granini נחת בארץ

בס"ד

מותג המשקאות הבינלאומי Granini נחת בארץ



במידה ואתם חובבי משקאות מיצים, תשמחו לגלות כי חברת א.ג.ת.ד, מחברות ייבוא האלכוהול, היין והמזון המובילות בישראל, הביאה ארצה, היישר מאיטליה, את מותג המשקאות הבינלאומי -Granini (גרניני).

מותג המשקאות הבינלאומי Granini נחת בארץ



מותג גראניני הוא מותג המשווק בלא פחות מ-60 מדינות ברחבי העולם, עם מיצים ונקטרים בטעמים שונים, כ-אפרסק, חמוציות, תפוחים, משמש, אגסים, ליצ'י ליים-לימון, ועוד רבים אחרים, מהם כבר מעכשיו תוכלו להנות.

הצלחתו של מותג גרניני החל בשנת 1965, כש"גרניני פרינקפרוכט", מוצר בהשראת מיצי פירות איטלקיים נוחת בשוק הגרמני. ומאז הכל היסטוריה, כשהמיצים והנקטרים של המותג נחשבים כמוצרי פרימיום המובילים באירופה, ומייצגים את המותג החזק ביותר של קבוצת Eckes-Granini.

מותג גרניני הוא מעצמה של ממש תודות לאיכות הגבוהה של הפירות וכן למספר העצום של 40 סוגים של מיצי פירות, נקטרים ומשקאות פירות המשווקים ברחבי העולם.

המותג לא מפסיק לחדש, ומשווק גם מיצי פרימיום בגרמניה וספרד תחת השם "גרניני Selection", מיצים אורגניים "Granini Bio" בבלגיה וצרפת וגם "Fruta 100%" בספרד.

הפרטים הקטנים - מחיר, איפה לקנות ועוד
המיצים של Granini משווקים בבקבוקי זכוכית באריזת 1 ליטר משפחתיים ובקבוק זכוכית אישי של 250 מ"ל. מחיר בקבוק משפחתי 1 ליטר עומד על כ-17.90 ש"ח ומחירו של בקבוק אישי עומד על 9.90 ש"ח.
המוצרים כשרים בכשרות פרווה בהשגחת מאור העשרות ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
וניתן לרכוש אותם בחנויות מזון ומשקאות, וכן למצוא אותם בבתי מלון, ברים ומסעדות.

ביקורת - מיצים של Granini
קיבלתי 3 טעמים בבקבוק אישי לסיקור, ועד כה יצא לי לנסות את טעם האננס. הכנסתי את המשקה למקרר וזה פשוט מושלם! טעם עדין וכזה טעים של אננס, בדיוק במתיקות הנכונה. מומלץ ביותר!

חברת א.ג.ת.ד בבעלות וניהול של יבגני ואלכס טורגובצקי, נוסדה בשנת 1999 וממוקמת באזור התעשייה של כפר יונה. החברה שהינה בעלת כוח משמעותי בתחום האלכוהול בישראל ונחשבת למובילה בתחום היבוא בשוק הישראלי, מייבאת מזון, יינות ומשקאות אלכוהוליים מכל העולם, כאשר לרחרונה הקימה חטיבה חדשה המייבאת מוצרי מזון פרימיום ממגוון מותגים בינלאומיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use