8/11/2024

קמפיין זוגי לג'וליה שחר ויוגב מלכה למותג לי קופר

בס"ד

קמפיין זוגי לג'וליה שחר ויוגב מלכה למותג לי קופר



מותג האופנה הבינלאומי לי קופר בחר בכוכבת רוקדים עם כוכבים - ג'וליה שחר, ביחד עם בן זוגה - יוגב מלכה, כשגרירים בישראל לככב בקמפיין זוגי שיעלה לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2024-2025 בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח.

קמפיין זוגי לג'וליה שחר ויוגב מלכה למותג לי קופר



ג'וליה שחר ויוגב מלכה נפגשו על רחבת הריקודים של רוקדים עם כוכבים, ומאז התפתחה ביניהם זוגיות צמודה וקרובה כבר קרוב לשנה וחצי. למי שטרם מכיר, יוגב מלכה בן ה-25 הוא זוכה העונה החמישית של נינג'ה ישראל והוכתר לנינג'ה ה-20 בעולם ולישראלי השני שטיפס על המדוריאמה אחרי יובל שמלא. ג'וליה שחר היא רקדנית בת 33, שהשתתפה ב-2 עונות עבר של רוקדים עם כוכבים, האחת עם הזמר לירן דנינו בה הם הודחו הזוג החמישי בתחרות ובעונה הבאה היא צוותה יחד עם שחר, אז הם הודחו רגע לפני חצי הגמר וסיימו במקום החמישי. 

השניים המיוצגים על ידי סוכנות יולי, התייחסו לבחירתם כשגרירי לי קופר ואמרו: "זהו הקמפיין הראשון שלנו כזוג, וזה כיף ומרגש. ההצטרפות לנבחרת השגרירים של המותג הבריטי LEE COOPER מהווה כבוד גדול עבורנו וצעד משמעותי בקריירה ששלנו וגם בחיים המשותפים שלנו כזוג".





גנית אלון סמנכ"לית השיווק של "לי קופר" סיפרה על הבחירה החדשה: "כניסתם של ג'וליה שחר ויוגב מלכה כשגרירי המותג לי קופר בישראל, הוא חלק ממהלך אסטרטגי רחב במסגרתו מגייס המותג מספר שגרירים בישראל, שכל אחד מהם מגדיר את הערכים, השפה החזותית והמילולית ואת המסרים של לי קופר. זוהי שפה תקשורתית המבדלת את מותג האופנה משאר השחקנים בשוק ומדגישה שמדובר במותג ג'ינס אורבני ובועט".

רשת אופנת לי קופר נמכרת בבעלות קבוצת בריל, עם כ-50 סניפים ברחבי הארץ, ובחודש הבא יעלה הקמפיין של המותג בישראל עם שני הנציגים החדשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use