8/08/2024

חדש במדף - נוזל מרוכז לניקוי כללי בניחוח מאסק - ביקורת

בס"ד

חדש במדף - נוזל מרוכז לניקוי כללי בניחוח מאסק - ביקורת



לא פעם יצא לי לשמוע ולהיתקל בהמלצות על המוצר של חברת סנו - ג'ל כחול לניקוי כללי על בסיס שמן אורנים טבעי. ומסוס מנצח לא נפטרים, אך בהחלט אפשר להוסיף ולשדרג במוצרים נוספים, וזה בדיוק מה שחברת סנו עשו עם השקת הנוזל המרוכז לניקוי כללי בניחוח מאסק.

חדש במדף - נוזל מרוכז לניקוי כללי בניחוח מאסק - ביקורת



המוצר החדש מגיע בבקבוק עם פקק נוח לתפעול ושימוש, מתאים לרוב סוגי המשטחים, עוזר בפירוק והסרת שומנים ולכלוך, בניקוי כלים סניטריים, פורמייקה, זכוכית, מטבחים ורצפות וגם לכביסות עם כתמים עיקשים במיוחד כמו אלו המצויים בבגדי עבודה ומדים.

נוזל מרוכז לניקוי כללי בניחוח מאסק מצטרף לשני הנוזלים המרוכזים הנוספים בסדרת הג'ל הכחול - נוזל מרוכז לניקוי כללי עם שמן אורנים טבעי ונוזל מרוכז לניקוי כללי עם שמן הדרים טבעי.

הפרטים הקטנים - איפה לקנות, מחיר ועוד
הנוזל המרוכז לניקוי כללי בניחוח מאסק של סנו מגיע באריזת בקבוק 1 ליטר ונמכר במחיר של 16.90 ש"ח (עפ"י אתר זאפ). ניתן לרכוש אותו ברשתות השיווק השונות ברחבי הארץ.

חדש במדף - נוזל מרוכז לניקוי כללי בניחוח מאסק - ביקורת



ביקורת - נוזל מרוכז לניקוי כללי בניחוח מאסק
עם כל ההייפ הרב סביב הג'ל עם שמן האורנים, עד כה לא יצא לי להשתמש במוצר הזה. ועם הגעת המוצר החדש, מאוד התחשק לי לבדוק אם המוצר עומד בציפיות ובכל ההבטחות שלו. אז לא ניסיתי אותו על דברים רבים, אך כן יצא לי לנסות אותו בשני כיורים שהיו מאוד מטונפים והכיורים התנקה בצורה יפה מאוד, אולם כמה כתמים עיקשים החומר לא הצליח להוריד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use