8/12/2024

פרימור עם מיצים טבעיים חדשים לקיץ ומתכון מושלם לעוגת מיץ שוקולד צ'יפס

בס"ד

פרימור עם מיצים טבעיים חדשים לקיץ ומתכון מושלם לעוגת מיץ שוקולד צ'יפס



מיצים טבעיים מושלמים לכל השנה, במיוחד לצד ארוחת בוקר ישראלית טובה. ולרגל הקיץ, יוצאת יצרנית המיצים הטבעיים "פרימור" עם שני משקאות קיץ מרעננים - מיץ מנדרינה ומיץ פירות "מולטיפרוט" המשלב פירות טרופיים וגזר.

פרימור עם מיצים טבעיים חדשים לקיץ ומתכון מושלם לעוגת מיץ שוקולד צ'יפס



המיצים החדשים של פרימור מצטרפים למגוון המיצים הסחוטים והמצוננים של מותג פרימור, הכוללים מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי שהינו הנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים, מיץ רימונים 100% סחוט טבעי, משקה לימונים ונענע, מיץ תפוחים טבעי, מיץ תפוגזר ועוד.

שי שלו, מנהל מותג פרימור, אמר כי:"כמובילי קטגוריית המיצים הסחוטים והמצוננים החלטנו לגוון עם מוצרים חדשים, המתכתבים עם המגמות החדשות בעולם המיצים ודוכני הסחיטה, ולהביא לצרכן מיצים עם טעמים נוספים כדי לספק חווית טעם מיוחדת ומגוונת".

הפרטים הקטנים - מחיר, כשרות ועוד
המיצים החדשים של פרימור מושקים באריזת 1 ליטר, אינם מכילים חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר או צבעי מאכל ותוכלו למצוא אותם במדפי המיצים במקררים. בדיוק איפה שעד כה מצאתם את המיצים הטבעיים של פרימור :-)

המיצים כשרים פרווה בהשגחת חוג חתם סופר פ"ת והרבנות נחל שורק, ונמכרים במחיר מומלץ לצרכן של 14.60-17.70 ש"ח לבקבוק 1 ליטר.
ניתן להשיג ברשתות המזון, חנויות נוחות וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.


פרימור עם מיצים טבעיים חדשים לקיץ ומתכון מושלם לעוגת מיץ שוקולד צ'יפס



ביקורת המיצים החדשים לקיץ של פרימור
קיבלתי לסיקור את שני המיצים החדשים של פרימור, וטעמתי משני המיצים.
מיץ המנדרינה מכיל 50% מיץ מנדרינה ו-50% מיץ מנדרינה מרכז ומתאפיין בטעם חמצמץ וטעים. מושלם, כאמור, לצד ארוחת בוקר ישראלית או פשוט כזו ביתית עם חביתה וסלט ירקות, ולפי הבנתי ניתן אותו ואת חברו החדש מיץ הפירות טרופיים בנגיעת גזר לשלב בקוקטיילים ושייקים. ממיץ המנדרינה הכנתי עוגת מיץ נפלאה, טעימה וסופר קלה להכנה. מתכון בהמשך הכתבה.

מיץ המיקס פירות ונגיעות גזר מכיל מיץ תפוחים מרכז, מיץ מנדרינה מרכז 20.1%, מיץ אננס מרכז 16.7%, מיץ אגס ממחית מרוכזת 13.6%, מיץ מנדרינה 12%, מחית בננה 7.5%, מיץ גזר מרכז 3.5%, מיץ גויאבה מרכז 2.6%.
מדובר במיץ מאוד סמיך לעומת מיץ מנדרינה או מיץ התפוזים למשל. הזכיר לי בתחילה כמו גרבר, ולאחר מחשבה כמו המחיות פרי שנמכרות באריזות אישיות. והטעם? כל כך טעים! מומלץ ביותר!

עוגת המיץ מנדרינה ושוקולד צ'יפס היא פשוט נפלאה וכל כך טעימה. העוגה פרווה ומבוססת על מתכון מהאתר 10 דקות, עם מספר שינויים שלי במרכיבים ואופן ההכנה. עוגה מושלמת לצאת צום תשעה באב (ט' באב), לשבת או לכל זמן שאתם מחפשים להכין עוגה בחושה סופר קלה להכנה.


פרימור עם מיצים טבעיים חדשים לקיץ ומתכון מושלם לעוגת מיץ שוקולד צ'יפס



עוגת מיץ מנדרינה ושוקולד צ'יפס/מתכון: מבוסס על המתכון הזה מהאתר 10 דקות עם שינויים שלי
המדידות נעשו בכוסות וכפות מידה אוניברסליים
המרכיבים לתבנית אלומיניום בינונית:
4 ביצים M
2/3 כוס שמן קנולה
1 כוס מיץ מנדרינה (ניתן להמיר במיץ תפוזים טבעי)
2/3 כוס סוכר לבן
2 כוסות קמח לבן
1 שקית אבקת אפייה
1 כוס שוקולד צ'יפס + כף שוקולד צ'יפס 

אופן ההכנה:
1.מחממים תנור ל170 מעלות, חימום עליון תחתון.
2.שמים בקערה את הביצים, השמן והמנדרינה ומערבבים במזלג.
3.מוסיפים את היבשים, מומלץ לערבב תחילה את כל המרכיבים היבשים בצד כולל השוקולד צ'יפס, על מנת לכסות את השוקולד צ'יפס בקמח, כדי שהוא לא ישקע.
4.מערבבים את המרכיבים היבשים והרטובים היטב ומעבירים לתבנית מלבנית עם נייר אפייה: מידות התבנית: אורך: 31.5 ס"מ, רוחב: 21.5 ס"מ, גובה: 4.5 ס"מ
5.מפזרים את כף השוקולד צ'יפס מעל הבלילה, אופים למשך 35 דקות, ולאחר מכן מגבירים את עוצמת התנור ל-200 מעלות ואופים עוד כ-10 דקות, על מנת להעניק צבע לעוגה.
*חשוב מאוד - אם אתם מכירים את התנור שלכם ויודעים שאפיית עוגות עדיפה במצב אחר, עבדו לפי איך שאתם מכירים. העוגה מוכנה כשמזלג או קיסם המוכנס לעוגה יוצא יבש.
לשמור עטוף במקרר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use