8/28/2024

עמותת שניר בפרוייקט חזרה לבית הספר - שלום כיתה א'

בס"ד

עמותת שניר בפרוייקט חזרה לבית הספר - שלום כיתה א'



עמותת שניר, שנוסדה על ידי איש העסקים ניר שמול, יצאה בפרוייקט מיוחד לרגל החזרה לבית הספר - פרוייקט "שלום כיתה א'". 




במסגרת הפרוייקט, יחולקו על ידי עשרות מתנדבים של עמותת שניר ברחבי הארץ, מאות ילקוטים חדשים ומוצרי חזרה לבית הספר, שנבחרו בקפידה, לילדים העולים לכיתה א' ממשפחות מעוטות יכולת.

שירלי קרני, מנכ"לית עמותת שניר, מסרה: "הפרויקט נולד מתוך ההבנה ששלב המעבר לכיתה א' הוא משמעותי ומרגש בחיי הילדים והוריהם. אנו מאמינים כי כל ילד ראוי להתחיל את דרכו בלימודים עם ילקוט וציוד מתאים שיגרום לו להרגיש בטוח ומוכן. עבור משפחות שהילקוטים מיועדים להן, מדובר בעזרה קריטית אשר מקלה על הנטל הכלכלי בתקופה זו של השנה".

ד"ר יהודית רובינשטיין, סגנית יו"ר העמותה ומנהלת מערך הסיוע, אמרה: "באמצעות פרויקט מבורך זה, ילדי כיתה א' לא ירגישו בחוסר ולא ירגישו שונים מילדים אחרים. חלוקת התיקים תהיה אישית לכל משפחה המוכרת לנו בעמותה ותתבצע בכל רחבי הארץ, בעזרת מתנדבי העמותה. כך כל ילד יוכל לקבל את הילקוט ואת הציוד ללא עיכובים"

ניר שמול – מייסד ויו"ר עמותת שניר, אמר כי : "אנו מאמינים שכל אדם ראוי להזדמנות לחיות חיים טובים יותר, וההשקעה בחינוך הילדים היא אבן יסוד במימוש הזדמנות זו. הסולידריות החברתית היא המפתח לכך". עוד הוא אמר:"בימים אלה אנו נערכים לחלוקת 1000 סלי מזון לקראת חגי תשרי, ואנו קוראים לציבור הרחב לסייע לנו ברכישת סלי מזון למשפחות (עלות סל למשפחה 200 ₪), כדי לא להשאיר אף משפחה רעבה בחג".

עמותת שניר שהינה עמותה ללא מטרות רווח, קמה בשנת 2010 על ידי ניר שמול, מתוך מטרה לקדם שוויון הזדמנויות. מייסדי העמותה, רובם אנשי עסקים ונדל"ן, חולקים במניע משותף - תרומה ועשייה חברתית, לצד פעילות עסקית.
לתרומות ופרטים נוספים על עמותת שניר, ליחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use