8/13/2024

ט"ו באב רומנטי עם עדן הראל ועודד מנשה

בס"ד

ט"ו באב רומנטי עם עדן הראל ועודד מנשה



שבוע הבא יתקיים ערב זוגי לרגל ט"ו באב עם הזוג עדן הראל ועודד מנשה במופע הזוגי שלהם "לא רואים עין בעין", בקניון עופר רחובות, ולאחריו יוקרן הסרט "איתנו זה נגמר".

ט"ו באב רומנטי עם עדן הראל ועודד מנשה



הזוג האהוב עדן הראל ועודד מנשה שעברו תהליך משותף של התחזקות לדת, מגיעים לקניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, בערב ט"ו באב - יום ראשון ה18.8.24 בשעה 19:30, להרצאה מרתקת ומשעשעת על הזוגיות שלהם, החל מהחיפוש וההתקרבות לדת ועד ההתמודדויות היומיומיות.

כחלק מהמופע, עדן משתפת על עברה הפרוע ועודד על חייו המרובעים בערוץ הילדים, לעומת חייהם כיום. עוד הם מספרים על הילדים שלהם, על השינויים הקיצוניים שעדן חוותה - מעברי בית ספר, דירה, התנזרות במזרח) ואיך היא הגיעה למקום שחיפשה - לשלמות פנימית. מאידך מספר עודד על החיים הרגועים והשגרתיים שהיו לו בצפון תל אביב וביחד על השוני ביניהם וההבדלים שמוסיפים צחוקים ועניין לחייהם.





כאמור, בתום המופע יוקרן הסרט "איתנו זה נגמר" המספר את סיפורה של לילי בלום (בלייק לייבלי), אישה המתגברת על ילדות טראומטית ועומדת לפתוח פרק חדש בחייה בבוסטון, מתוך רצון לרדוף אחרי חלום חייה - לפתוח עסק משלה. היא פוגשת בבחור שרמנטי והעניינים ביניהם מתחילים להתפתח לכיוון הנכון, אך אז לילי מבחינה במשהו בעייתי. ועם חזרתו של אהובה הראשון, העניינים מסתבכים עוד יותר.

לו"ז:
19:30 התכנסות קפה ומאפה - במתחם בית הקולנוע בקניון עופר רחובות
20:00-21:00 - המופע של עדן הראל ועודד מנשה "לא רואים עין בעין"
21:00 - הקרנת הסרט "איתנו זה נגמר".
האירוע כולל מופע וסרט בעלות של 60 ש"ח.
ניתן לרכוש באתר של הוט סינמה או בקופות הקולנוע - המלאי מוגבל, בהורדת קופון באפליקציית מיי עופר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use