9/11/2024

איך חוזרים לשגרת הגן בקלות באדיבות המומחים של ג'ונסונס בייבי

בס"ד

איך חוזרים לשגרת הגן בקלות באדיבות המומחים של ג'ונסונס בייבי



אומנם הראשון לספטמבר כבר הגיע, אך  החזרה לשגרה לא תמיד פשוטה, ובדיוק בשביל זה המומחים של מותג ג'ונסונס בייבי דאגו לכמה טיפים שיעזרו לחזור לשגרה במהרה ובקלות בע"ה.

איך חוזרים לשגרת הגן בקלות באדיבות המומחים של ג'ונסונס בייבי



אחרי חופשה ארוכה, תמיד קשה ומאתגר לחזור לשגרה, אך מדובר בנושא חשוב, ובמיוחד כשמדובר בפעוטות. חשוב להיערך לחזרה לגן מבעוד מועד, עם שימת דגש בעיקר לקיומם של זמן אמבטיה וטקס שינה עם הקנייה מחודשת להרגלי השינה הכה חשובים לשמירה על שגרה בריאה.

המומחים של מותג Johnson's baby מסבירים את החשיבות של שגרת השינה עוד בטרם חוזרים לגן - הקפדה על שגרת שינה בשעה קבועה לפני החזרה לגן, תסייכ לפעוט להירגע ותכין אותו לשגרה המחודשת של שינה בריאה לאורך השנה. לכן, ממליצים המומחים לחזור בהדרגה לטקס שינה בכל ערב, הכולל זמן אמבטיה ועיסוי, בשילוב של חיבוקים וזמן שקט, מה שיסמל עבור הפעוט שהגיע הזמן לישון. מומלץ להשתמש בסבון המותאם לעורו העדין של הפעוט, עם ריח נעים ומוכר שיעזור לו להירגע לפני השינה.

זמן האמבטיה בעצם משפר את חווית השינה של הפעוט, והופך אותה לנעימה יותר. השילוב בין האמבטיה החמימה לעיסוי מרגיע, מעניקים איכות וזמן שינה טובים יותר, ושגרת ההכנה לשינה תסייע לפעוט להירדם מהר יותר ולישון זמן רב יותר.

ג'ונסונס שמפו גולד לתינוק הוא מוצר המנקה בעדינות ושומר על שיער וקרקפת עדינים. השמפו היפואלרגני, עם pH המותאם לעורו העדין של התינוק, נבדק דרמטולוגית, ללא סולפטים, ללא פתלאטים ופראבנים.
השמפו מגיע באריזת בקבוק 750 מ"ל במחיר מומלץ לצרכן של 29.90 ש"ח.


ג'ונסונס אל-סבון לפני השינה הינו אל סבון עדין במיוחד, המועשר בתערובת ניחוחות ™NaturalCalm. האל סבון מנקה בעדינות, ומותיר את העור עור עם תחושה בריאה. האל סבון של ג'ונסונס בייבי הוא היפואלרגני, נבדק דרמטולוגית, ללא צבע, פרבנים, פתאלטים וסולפטים.
הוא מגיע בבקבוק 750 מ"ל ונמכר במחיר מומלץ לצרכן: 24.9 שקלים.

למותג ג'ונסונס בייבי עוד מגוון רחב של מוצרים, המושלמים לקטנטנים, ומיוצרים במיוחד עבור חוויית אמבטיה מושלמת. את כל המוצרים, ניתן להשיג ברשתות השיווק.
    
קצת על JOHNSON’S®
מותג ג'ונסונס בייבי, הינו מותג מהימן בתחום טיפוח העור לתינוקות, כבר מעל 130 שנה. כל מוצריו נקיים מצבעים, פרבנים ופתלטים, ונבדקו דרמטולוגית. המוצרים מיוצרים מפורמולות עדינות ביותר, ויעילות ביותר, המותאמות לטיפול בעורם של תינוקות מלידה ולכל המשפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use