9/28/2024

המוצרים שאתם חייבים לחג מבית סנו כולל מתכון לעוגת שיש

בס"ד

מתכון לעוגת שיש




מותג סנו משיק מספר מוצרים חדשים, שפשוט דואגים לכם לעבור את החגים בקלות ובנוחות רבה.

מגבות הפלא פרימיום של סנו סושי



המוצר הראשון אותו אני חייבת להמליץ לכם בפה מלא הוא מגבות הפלא פרימיום של סנו סושי. מדובר במגבות נייר בעלות ארבע שכבות לספיגה גבוהה, הרבה יותר ממגבת נייר רגילה.

מגבות הפלא PREMIUM של סנו סושי עשויות מ-100% תאית נקייה ומאושרות לשימוש במזון. בגליל אחד יש 46 מגבות בעלות 4 שכבות המיוצרות בטכנולוגיה ייחודית להגברת נפח הספיגה (מגבת 4 שכבות סופגת 60% יותר בהשוואה למגבת נייר "סנו סושי" בעלת 2 שכבות - על פי בדיקת מעבדה שבוצעה במפעלי סנו).


מגבות הפלא פרימיום של סנו סושי



מגבות נייר סופג זה מוצר שאני מרבה להשתמש בו הרבה, ולרוב אני קונה מותג מסוים שהינו בעל ספיגה גבוהה יותר ממגבות נייר רגילות. שמחתי לגלות שסנו השיקו מוצר חדש ומעולה ביותר, המספק יופי של תוצאה גם עם דף אחד בלבד!

המוצר השני עליו אני רוצה להמליץ לכם, ידאג למפות שלכם להישאר נקיות וכן, אם אתם משתמשים בכלים חד פעמיים, תוכלו פשוט לאסוף הכל במכה אחת ולהשליך לפח.


מפת ניילון שקופה בגליל מבית סנו סושי


מפת ניילון שקופה בגליל מבית סנו סושי



מדובר כמובן במפת ניילון שקופה בגליל מבית סנו סושי. המפה המגיעה באורך 50 מטר, הינה שקופה, מבריקה ועבה במיוחד (30 מקרון).

כבר כמה זמן שיוצא לי לרכוש מפות מהסוג הזה, ואני שמחה על ההשקה החדשה מבית סנו סושי. מפות בגליל מאפשרות לחתוך מפה בדיוק לגודל המתרים, כך שאם אתם מארחים בשולחנו. בגדלים שונים, לא תבזבזו ניילון מיותר, ותוכלו לחתוך בדיוק במידה שאתם צריכים.

מפות הניילון מעולות כשרוצים לשמור על המפה לבנה וצחה כבתחילה, עם הגנה מפני נוזלים ולכלוך, וכאמור פינוי מהיר יותר של השולחן.


נייר האפייה החדש מבית סנו סושי



המוצר האחרון עליו אני ממליצה לכם הוא נייר האפייה החדש מבית סנו סושי - נייר אפייה מותאם אישית לתבניות אינגליש קייק.

אחרי שכבר דאגנו לשמור שהשולחן יהיה נקי, ולמגבות נייר שיספגו ויעזרו לנו בניקוי בחג, עכשיו הגיע הזמן לדאוג גם לחלק האכיל בחג, ואין כמו להגיש עוגה טעימה שתפנק את המשפחה בשולחן החג.


נייר האפייה החדש מבית סנו סושי



מותג סנו סושי משיק נייר אפייה המותאם לתבניות אינגליש קייק, המאפשר לאפות בלי לכלוך של התבנית ובלי דאגה שהאוכל ידבק לתבנית, מגוון של עוגות, פשטידות וכל מה שמתחשק לכם להכין בתבנית מלבנית מוארכת.

נייר האפייה מותאם בדיוק למידות תבנית האינגליש קייק, כך שאין צורך להתעסק בחיתוך של נייר אפייה. הנייר עמיד בחום של עד 220 מעלות צלזיוס, ובעצם מאפשר לכם בתום השימוש בתבנית, לזרוק את נייר האפייה ולהשתמש שוב בתבנית האינגליש קייק, מכיוון שהיא יוצאת ללא שום לכלוך.

ולמתכון הנפלא לעוגת שיש בחושה סופר קלה להכנה, שתוכלו לפנק את האורחים בחג מעוגה מעשי ידיכם.


נייר האפייה החדש מבית סנו סושי



המתכון מבוסס על המתכון המפורסם לעוגת 175, בה רוב מרכיבי העוגה באים במשקל 175 גרם, שזו בעצם עוגת ספוג ויקטוריה. כאן עשיתי שינויים מינוריים, כולל תוספת של קקאו לקבלת עוגת שיש נפלאה.
עוגת שיש/מיכל עם תענוג
המדידות נעשו בכוסות וכפות מידה אוניברסליות
המרכיבים:
1 כוס קמח
3/4 כוס שמן
1 כוס סוכר
4 ביצים M או 3 L
1 כפית אבקת אפייה
1 כף קקאו

אופן ההכנה:
מחממים תנור על 180 מעלות, חימום עליון-תחתון.
1.מערבבים כל המרכיבים, למעט הקקאו.
2. יוצקים מחצית מהתערובת לתבנית האינגליש קייק עם נייר האפיה המותאם.
3.מוסיפים קקאו למחצית הנותרת ומערבבים היטב.
4.יוצקים מעל התערובת הלבנה ומערבלים קלות עם מזלג.
5.אופים באמצע התנור למשך 40-50 דקות, או עד שקיסם המוכנס לאמצע העוגה יוצא יבש.
בתאבון!



הפרטים הקטנים - תכולה, מחיר ועוד
מגבות הפלא פרימיום של סנו סושי מגיעות במארז עם 6 גלילי מגבות  (אורך הגליל 10.58 מטרים, סה"כ 276 דפים במארז), כשר בד"ץ ירושלים העדה החרדית (מאושר לפסח בתקופת החג בלבד). מחיר: 24.90 ש"ח על פי אתר זאפ.

מפת הניילון בגליל של סנו סושי מגיעה במידות: 50 מטר על 135 ס"מ. כשרה לפסח ולכל השנה בכשרות של העדה החרדית ירושלים, ונמכרת במחיר מומלץ לצרכן של 35.90 ש"ח.

נייר אפייה מותאם לאינגליש קייק של סנו סושי מגיע באריזה שקופה עם 30 יחידות במידות 6.5×24 ס"מ ובמחיר של 11.90 ש"ח על פי אתר זאפ. כשר בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

את כל המוצרים החדשים ניתן לרכוש ולהשיג ברשתות השיווק השונות ברחבי הארץ. 
*המוצרים התקבלו לסיקור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use