1/24/2012

קינמוניות שוקולד

בס"ד

קינמוניות דביקות וטעימות

האתגר החודשי של Have the Cake  היה להכין סינרול (=cinnamon rolls).

בתחילה לא חשבתי להשתתף, כי אני לא מאוהבי הקינמון אבל אחרי דיבורים עם וויני המקסימה, בסוף החלטתי ללכת על זה. ואם כבר קינמון, אז כדי שיהיה לי טעים- הוספתי שוקולד :) אילתרתי משהו ע"י עיון קל במתכונים אחרים והרי לכם התוצאה. אני חייבת להגיד שאני מאוד אהבתי את התוצאה - שמחתי מאוד שזה יצא לי די מקצועי.



קינמוניות תמונות שלב-שלב1
עוגת שבלולי קינמון שלב-שלב

המרכיבים:
לבצק:
כף שמרים יבשים
4 כוסות קמח
2 ביצים L + חלמון
1/2 כפית מלח
1/2 כוס שמן
1/2 כוס סוכר
1/4 כוס מים חמימים

למילוי:
30 גרם שוקולד חלב מגורר
1/8 כוס סוכר לבן
כף קינמון
12.5 גרם חמאה מומסת

לציפוי:
112.5 גרם חמאה
1/4 1 כוסות סוכר חום

אופן ההכנה:

מערבבים את כל חומרי הבצק היבשים יחדיו, מוסיפים את הנוזלים ולשים עד שמקבלים בצק חלק,אחיד וגמיש. מניחים בצד לתפיחה - הבצק, לפחות לי, לא תפח יותר מדי (אולי בגלל השמרים ואולי כי כבר רציתי להכין).


בינתיים שהבצק תופח, מכינים את הציפוי ע"י המסת החמאה על האש. לאחר שהחמאה נמסה, מורידים אותה מהאש ומערבבים לתוכה את הסוכר החום. מפזרים את התערובת בתבנית אפייה- אפשר לעשות כמוני-אחת עגולה קטנה ואחת מלבנית קטנה או שאפשר אחת מלבנית או עגולה קטנה-בינונית. 

מערבבים את חומרי המילוי יחדיו, למעט החמאה. מרדדים את הבצק למלבן דק. ממיסים את החמאה ומורחים על המלבן. מפזרים מעל את תערובת המילוי. מגלגלים את המלבן לרולדה וחותכים אותה לטבעות. את הטבעות מניחים על הציפוי שיצקנו בתבנית. 

מחממים תנור ל-175 מעלות ואופים כ-20 דקות. לאחר האפייה, מוציאים את התבנית מהתנור, מחכים כ-5 דקות ואז הופכים את התבנית על צלחת. נכון שזה יפה? :)

בתאבון :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use