בס"ד
חטיף הדגנים המוכר - נייצ'ר ואלי, עבר שינוי משמעותי.
חברת ג'נרל מילס ממתגת מחדש את חטיף הדגנים נייצ'ר ואלי, על מנת להבליט ולהדגיש את ערכי המותג לטרנד הבריאות ולחיבור לטבע.
מחקר המצרכים העולמי של נילסן מצא כי 73% מהצרכנים רגועים יותר כאשר ישנה שקיפות מידע על המוצר אותו הם רוכשים, 55% נמנעים מרכישת מוצרים עם צבעי מאכל ו-60% נמנעים מרכישת מוצרי מזון עם חומרים משמרים ובאמת בחטיף הנייצ'ר ואלי של ג'נרל מילס משתדלים להשתמש ברכיבים הקרובים יותר לטבע וסדרת הקרנאצ'י הפופולרית היא ללא תוספת חומרים משמרים, ללא תוספת צבעי מאכל, ללא לקטוז וצמחונית.
החטיפים מכילים 100% שיבולת שועל מלאה עם ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים.
לנייצ'ר ואלי 4 סדרות חטיפים שונות, כאשר במיתוג החדש כל סדרה זכתה לצבע אחר עם משמעות ייחודית:
קראנצ'י - אריזה המגיעה בגוון ירוק במטרה לחזק את חיבור המותג לטבע וליצירת תחושה של איזון.
צ'ואי - האריזה בגוון אדום וחום, החום מדגיש את החיבור לאדמה ולרכיבים בריאים והאדום מדגיש את היות המוצר כמפנק ומרגש.
פרוטאין - האריזה בצבע צהוב המקרין אנרגיה, חיות ומעורר תאבון.
פופקורן - האריזה בצבע לבן המדגישה את נושא הפחתת הקלוריות והאווריריות.
לוגו המוצר גם כן עבר מתיחת פנים ועכשיו הוא בכתב יד רך יותר וטבעי יותר ובקדמת האריזה תוכלו לראות תמונות של הרכיבים המרכיבים את המוצר.
בגב האריזה תמצאו את מידע על החטיפים ותמונות טבע הממחישות את מהות המותג המחובר לטבע ולקהל הצורך את החטיף.
אז מה דעתכם על המיתוג העולמי החדש של נייצ'ר ואלי?
חטיף הדגנים המוכר - נייצ'ר ואלי, עבר שינוי משמעותי.
The well known grain bars - Nature Valley, have gone through a change.
חברת ג'נרל מילס ממתגת מחדש את חטיף הדגנים נייצ'ר ואלי, על מנת להבליט ולהדגיש את ערכי המותג לטרנד הבריאות ולחיבור לטבע.
מחקר המצרכים העולמי של נילסן מצא כי 73% מהצרכנים רגועים יותר כאשר ישנה שקיפות מידע על המוצר אותו הם רוכשים, 55% נמנעים מרכישת מוצרים עם צבעי מאכל ו-60% נמנעים מרכישת מוצרי מזון עם חומרים משמרים ובאמת בחטיף הנייצ'ר ואלי של ג'נרל מילס משתדלים להשתמש ברכיבים הקרובים יותר לטבע וסדרת הקרנאצ'י הפופולרית היא ללא תוספת חומרים משמרים, ללא תוספת צבעי מאכל, ללא לקטוז וצמחונית.
החטיפים מכילים 100% שיבולת שועל מלאה עם ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים.
General mils rebranding her grain bar - Nature Valley, in order to emphasize the brand values of connecting to nature and the health trend.
From the world research of Nielsen, it has been found that 73% of consumers are calmer when there is product information transparency on a product they purchase, 55% avoid purchasing products with food coloring and 60% avoid purchasing food products that contain preservatives and really in Nature Valley bar of general mils they use components that are close to nature and in the crunchy series there are no added preservatives, no added food coloring, no lactose and it is vegetarian.
The bars contain 100% whole oatmeal with vitamins, minerals and fibers.
לנייצ'ר ואלי 4 סדרות חטיפים שונות, כאשר במיתוג החדש כל סדרה זכתה לצבע אחר עם משמעות ייחודית:
קראנצ'י - אריזה המגיעה בגוון ירוק במטרה לחזק את חיבור המותג לטבע וליצירת תחושה של איזון.
צ'ואי - האריזה בגוון אדום וחום, החום מדגיש את החיבור לאדמה ולרכיבים בריאים והאדום מדגיש את היות המוצר כמפנק ומרגש.
פרוטאין - האריזה בצבע צהוב המקרין אנרגיה, חיות ומעורר תאבון.
פופקורן - האריזה בצבע לבן המדגישה את נושא הפחתת הקלוריות והאווריריות.
לוגו המוצר גם כן עבר מתיחת פנים ועכשיו הוא בכתב יד רך יותר וטבעי יותר ובקדמת האריזה תוכלו לראות תמונות של הרכיבים המרכיבים את המוצר.
בגב האריזה תמצאו את מידע על החטיפים ותמונות טבע הממחישות את מהות המותג המחובר לטבע ולקהל הצורך את החטיף.
אז מה דעתכם על המיתוג העולמי החדש של נייצ'ר ואלי?
Nature Valley has 4 different snack series, when in the new branding each series got her own color with unique meaning:
Crunchy - green package in order to strengthen the connection to nature and to create a sense of balance.
Chewy - brown and red package, the brown emphasizes the connection to the ground and healthy components and the red emphasizes the product being indulging and exciting.
Protein - yellow package that project energy, liveliness and appetizing.
Popcorn - white package that emphasizes the low in calorie sunject and airiness.
The logo was also changed and now is written in soft and more natural hand writing and on the front of the package you can see photos of the ingredients.
On the back you can find info on the products and photos that illustrate the essence of the product that is connected to narute and the consumers.
So what do you think about the new branding of Nature Valley?
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!