3/25/2018

ביקורת: מלון איביס סיטי סנטר ירושלים

בס"ד

 מלון איביס ירושלים IBIS JERUSALEM

לא מזמן הגעתי לסקר את מלון IBIS החדש והראשון בישראל שנפתח במיקום מרכזי בלב העיר ירושלים.



בלב מדרחוב בן יהודה ורחוב יפו שוקקי החיים כמעט בכל שעה, פונים לעבר סמטה שקטה בה ממוקם מלון Ibis.
מלון IBIS החדש בירושלים הוא חלק ממותג בתי מלון בינלאומי השייך לרשת Accor המונה כ-4,200 מלונות ברחבי העולם. מלון איביס ירושלים משתייך לקטגוריית ibis red עם עיצוב בצבעי אדום, לבן ושחור עזים ומודרניים עם רהיטי עץ, המתאימים בדיוק לאזור.




 

קבלה במלון אייביס

מתחם ישיבה במלון ibis ירושלים

ספות ישיבה באייביס ירושלים

מחשבים לשימוש האורחים באייביס ירושלים


בקומת הכניסה תמצאו את דלפק הקבלה המאוייש 24 שעות ביממה, טרקלין מהמם עם אזורי ישיבה, עמדת מחשבים לשימוש חופשי, בר ובית כנסת.



בתוך החדר של מלון אייביס ירושלים IBIS

124 חדרי מלון אייביס אטומים לרעש ומאובזרים בדיוק ובשימת לב לפרטים. בחדר שקיבלנו הייתה מיטה זוגית ענקית ומרווחת של ibis, חדר שירותים עם מקלחת גדולה ומכשיר לפן, טלוויזיה חכמה המחוברת לאינטרנט ומגוון ערוצי הוט, ארון עם כספת וקולבים לתליית בגדים, מזגן, שולחן עם שי מקסים מהמלון - שוקולדים, פירות ובקבוק מים.


בין הדברים לדעתי שממש יפה שחשבו עליו זה מפצל לשקעים,  שתמיד במלונות יש חוסר כי כל אחד רוצה להטעין את המכשיר שלו, ואף הגדילו לעשות ושמו מפצל עם אפשרות לחיבור USB וכמובן חיבור חופשי ל-WIFI בכל חלקי המלון. אנחנו היינו בקומה השנייה והוואייפיי עבד מצויין.
ממש חדר מושלם לאנשים הרוצים לבלות בעיר הגדולה או למטרת עסקים עם שלל האטרקציות שבה, אך רוצים שתהיה להם גם אופציה להתפנק, להירגע ולנוח.





שלט אני אוהב את ירושלים במדרחוב יפו

פסטיבל צלילים בעתיקה

הכותל המערבי

אחרי שהתמקמנו בחדר, יצאנו לבלות קצת בחוץ. מיקום המלון פשוט מושלם! תוכלו לרדת למדרחוב ולהנות מהרכבת הקלה ומשלל בתי הקפה והחנויות שבאזור.
ממש במרחק הליכה תוכלו לרדת לקניון ממילא, להנות ממעלית הזמן, מגדל דוד, מוזיאון המוזיקה ועוד כל כך הרבה אטרקציות וכמובן שריד בית מקדשנו - הכותל.


ירושלים מדהימה ביום ובלילה, אך מה שתראו ביום, שונה לגמרי מבלילה - אם תרדו בשעות הערב, תרגישו כאילו הכרתם עולם חדש. שלל האורות המקשטים את המדרחוב, את קניון ממילא והסביבה פשוט מרתקים ומוסיפים נופך קסום נוסף לאזור.
זכינו להגיע בדיוק ביום שבו התחיל פסטיבל צלילים בעתיקה, כך שקיבלנו מופע לילי משגע.





חדר האוכל באייביס ירושלים

ארוחת בוקר בחדר האוכל בIBIS ירושלים מלון

שהות במלון כוללת ארוחת בוקר המוגשת בין השעות 6:30-10:00 עם מגוון לחמים, גבינות משלל סוגים, ירקות, תבשילים, עוגות ליד הקפה מהמכונה וגם קורנפלקס לילדים שלכם (או שבכם :-) )

ארוחת הבוקר מתאפיינת בפן יותר בריא ומתוחכם, ופחות מנות לא בריאות הפונות בד"כ לילדים בסגנון בורקס, אך כמובן שאף אחד כאן לא יוצא מקופח וכולם יצאו מרוצים עם חיוך על הפנים.
ואם אתם עדיין לא שבעים, תוכלו להנות בין השעות 4:00-6:30 ו-10:00-12:00 ממשקאות חמים, מיצי פירות, עוגות ומאפים.





מנת בננה לארוחת בוקר באייביס ירושלים
חדר אוכל אייביס ירושלים


לאחר שטעמנו ממגוון המטעמים. קיבלנו פינוק נוסף מאחראי חדר האוכל - מנה נפלאה מסלוניקי עם בננות, דבש וקינמון.
האחראי סיפר לנו כי בעל המלון בישראל רצה להביא את מותג IBIS ארצה עם אותם סטנדרטים בדיוק, ועל כן הוא טס לאיטליה על מנת לדאוג שאותם עיצובים וגימורים יהיו כאן.


השוני היחיד שיש בין המלונות בחו"ל למלון בארץ זה במאכלים. בחדר האוכל מגישים מטעמים מקומיים כשקשוקה, לאבנה וחומוס, דבר המסקרן ומעניין את התיירים.
בנוסף הוא סיפר לנו כי עוד כ-6-7 חודשים יפתח מלון נוסף של IBIS גם כן במרכז העיר.



במדרחוב ירושלים בלילה 
בשורה התחתונה: מלון איביס סיטי סנטר הוא מלון יוקרה מהמם בלב העיר ירושלים, בדיוק למי שרוצה לבלות בעיר או להגיע למטרת עסקים ולהיות בלב כל האקשן במחיר מצויין כולל ארוחת בוקר.
המלון מאוד פופולרי בקרב תיירים, כך שאם בניתם על מקום, מאוד מומלץ לדאוג להזמין מספיק זמן מראש.
המלון ממוקם ברחוב יצחק אלישר 4 בירושלים.
לפרטים נוספים: 073-2228888 או בקרו באתר שלהם כאן.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use