7/02/2018

בראוניס ספלנדיד קוביות שוקולד שחיתות

בס"ד

ספלנדיד בראוניס

מפסח ישבה לה קופסה של שוקולדים של ספלנדיד אישיים בבית, וחוץ מהשוקולד המריר, כמעט ולא נגעו בה. השוקולדים של ספלנדיד עטופים אחד-אחד בצורה אלגנטית וההפרדה הזו בין כל סוג שוקולד נתנה לי רעיון. מהרעיון הזה הגיע הברקה מושלמת בתור מתכון ל..בראוניס ספלנדיד.






החלטתי לקשט בראוניס עם קוביות השוקולד האלה, וכך אחרי שהשוקולדים ימסו קצת, הם בטוח יהיו טעימים וצדקתי ברוך השם. יצאו בראוניס נדירים!! כל כך עסיסים, כל כך שוקולדיים וכל כך טעימים שזה פשוט קשה להפסיק לאכול מהם.




בראוניס ספלנדיד חתך מבפנים

תמצית וניל טהורה ושקדים של ווטקינס


להכנת הבראוניס השתמשתי במוצר שקיבלתי לסיקור - תמצית וניל טהורה של חברת ווטקינס, מותג מזון מוביל בארה"ב. בכל שימוש במתכון, הכי כדאי להשתמש בתמציות הוניל הטהורות שנותנות טעם אמיתי ולא מלאכותי. רק במקרה ורוצים להשתמש במתכון שלא עובר בישול או אפייה והוא מיועד לילדים, רק אז אני ממליצה להשתמש בתמצית וניל מלאכותית, מכיוון שעל מנת להפיק תמצית וניל טהורה, עושים שימוש באלכוהול.

התמצית של ווטקינס לא עברה הנדסה גנטית, מגיעה ללא תוספת סירופ תירס וללא גלוטן. מחיר התמצית: 31.90 ש"ח ל-29 מ"ל. בנוסף לתמצית הוניל, לחברת ווטקינס יש גם תמציות בטעמים: שקדים, תפוז וקינמון. מחירן: 29.90 ל-59 מ"ל. כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל והOU.




עוגת בראוניז ספלנדיד בצלחת עם כפית זהב


בראוניס ספלנדיד/מתכון: עם תענוג con delight
מדידה נעשתה באמצעות כפות וכוסות מידה אוניברסליים
המרכיבים לתבנית 20X20 ס"מ:
100 גרם חמאה
100 גרם שוקולד מריר
2 ביצים L
1/2 כוס סוכר
1/3 כוס קמח רגיל
1/2 כפית תמצית וניל טהורה

ספריי שמן לשימון התבנית

לציפוי:
100 גרם שוקולד מריר 
25 גרם חמאה

לקישוט:
קוביות שוקולד מרשימות המתאימות לגודל הבראוניז (אני השתמשתי ב-15 יחידות שוקולד ספלנדיד הארוז בעטיפות אישיות)

אופן ההכנה:
מחממים תנור ל-180 מעלות, טורבו.
ממיסים במיקרו את החמאה והשוקולד. מערבבים מדי פעם וממשיכים להפעיל במיקרו עד להמסה מוחלטת. מניחים לתערובת מעט להתקרר, מוסיפים את הביצים ומערבבים היטב. מוסיפים את תמצית הוניל, הקמח והסוכר ומערבבים היטב. מעבירים לתבנית 20X20 ס"מ משומנת* ואופים באמצע התנור בין 15-18 דקות או עד שקיסם הננעץ בעוגה יוצא יבש.

 מניחים את העוגה בצד וממיסים במיקרו את מרכיבי הציפוי יחדיו. הציפוי יהיה מעט נוקשה וזה מצויין. מורחים על העוגה ומתחילים לסדר את קוביות השוקולד. מגישים ונהנים כי זה חתיכת עם תענוג :-)

מכיוון שהכנתי את הבראוניס האלה בקיץ, קוביות הספלנדיד היו מעט רכות, מה שתרם יותר להתרככות שלהם כשהם הונחו על הגאנאש החם. אם השארתם את הספלנדיד במקרר, תוציאו אותם לכמה דקות מחוץ לקופסה שיתרככו מעט בחום הקיצי. אם אתם מכינים את העוגה בחורף, פשוט רככו את קוביות השוקולד לממש כמה שניות במיקרו או בתנור (לא יותר מדי, שלא ינמסו לגמרי). 

* אם יש לכם רינג מרובע, עוטפים את החלק התחתון שלו בנייר אפייה ונייר כסף ומרססים בספריי שמן רק את הדפנות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use