5/18/2019

חדש במדף 23

בס"ד

לחמית-תרד-סלק-אסם

מוצרים חדשים שהתקבלו לסקירה וחלקם נרכשו , מובאים בפניכם לסקירה הקבועה בסל הקניות של חדש במדף 23.
בין המוצרים החדשים במדף תמצאו את לחמית של אסם, מסטיק אירוויבס ואורביט ועוד.




לחמית תרד וסלק של אסם

חברת אסם משווקת לרגל חג השבועות לחמית חדשה וצבעונית עם תרד ירוק וסלק ורדרד.
הלחמיות החדשות עשויות מקמח חיטה מלא ובכל אריזה תמצאו אריזה נפרדת של תרד ואריזה נפרדת של סלק. כמות התרד בקרקרים היא 4.4% וכמות הסלק היא 8.7%.
צבע הקרקרים אינו כל כך חזק (התמונה שצילמתי קצת מטעה) ותכולת האריזה היא 170 גרם.
המוצר כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית.
דעתי: שני הקרקרים מעולים ורק לקראת סוף הלעיסה מרגישים את דומיננטיות הטעמים של התרד והסלק.

גומי-לעיסה-orbit-airwaves


מרס מרחיבה את קו מוצרי המסטיקים Orbit ו-Airwaves
חברת מרס ממשיכה לחדש בתחום המסטיקים ומוציאה מוצרים חדשים מבית מותג אורביט ומוצרים חדשים מבית מותג איירוויווס.

Orbit bags הינו המוצר הנמכר ביותר באירופה ועכשיו הוא מגיע לככב גם על מדפי הסופרים שלנו בארץ. המוצר החדש מבית אורביט ומרס מגיעה בשקיות קטנות המכילות 42 יחידות מסטיקים. האריזות קלילות ומושלמות לנשיאה בתיק, ברכב או אפילו במשרד. 
שקיות האורביט בגס מגיעות עם פס סגירה חוזרת לשמירת הטריות, ואם אתם ממש אוהבים את הבקבוקונים האישיים של אורביט, תוכלו לשמור אותם ולמלא אותם מהשקית החדשה.
נכון לעכשיו תוכלו למצוא את סדרת האורביט bags גומי לעיסה ללא סוכר בשלושת הטעמים הפופולריים והאהובים ביותר בארץ: מנטה עדינה, מנטה חריפה ומנטה פירות. מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 ש"ח.

במותג הAirwaves תמצאו אריזות מוגדלות של הטעמים האהובים ללא סוכר: מנטה אוכמניות ומנטה אקליפטוס. כל בקבוקון מכיל 60 יחידות של מסטיקים (לעומת 46 במארז הרגיל). מחיר מומלץ לצרכן: 13.5 ש"ח.

במבה-קשיות-נוגט-אפרופופקו-מיקס

חטיפי נשנוש חדשים מבית אסם
חברת אסם מוציאה שני חטיפים מושלמים לנשנוש באריזות בגודל 100 גרם כל אחת - קשיות נוגט ואפרופופקו MIX.
 קשיות הנוגט הן מעין גרסה מוארכת לבמבה נוגט הרגילה והאפרופופקו מיקס הוא שילוב בין חטיף האפרופו האהוב וחטיף הפופקו - פופקורן בטעם חמאה ודבש.
דעתי: טעמתי את קשיות הנוגט ומדובר במוצר סך הכול מאוד נחמד. אומנם אני יותר אוהבת את הבמבה נוגט הרגילה, אך זה בהחלט חידוש חביב. לגבי הכנת הקשיות לשוקו, לא טרחתי לנסות כי אני חושבת שהשילוב לא יהיה מוצלח ביחד, אך אם אני טועה וניסיתם אשמח שתכתבו ותשתפו אותי בתגובות :-)

חטיפי-תפוצ'יפס-עלית

חטיפי תפוצ'יפס חדשים מבית עלית
חדש מעלית תפוצ'יפס חלבי עם עשבי תיבול ותפוצ'יפס חלבי בטעם יוגורט שום שמיר (שניהם בכשרות חלבי אבקת חלב נוכרי) מגיעים באריזת 45 גרם ומכילים גלוטן. כמו כן ראיתי על המדף את התפוצ'יפס פופס אפוי המגיע באריזת 60 גרם ומזכיר את התפו'ציפס קידס בגרסה למבוגרים. המוצרים החדשים כולם אפויים ולא עברו טיגון.
דעתי: אני חייבת להגיד שאיני אוהבת תפוצ'יפס רגיל, מכיוון שהוא מרגיש לי מאוד שומני. ניסיתי את התפוצ'יפס עם עשבי התיבול ומדובר במוצר מאוד נחמד שלא מורגש בו בכלל שומניות. חטיף הפופס גם כן מאוד נחמד ונמס בפה.


ארטיק-פסק-זמן-וארטיק-קראנץ'-וניל-עוגיות-חדש

ארטיקים חדשים שיקררו לכם את הקיץ
במקררי הגלידות תוכלו למצוא הקיץ שני ארטיקים חדשים שיצננו לכם את הקיץ. הארטיקים החדשים הם מיני פסק זמן עם ריפל נוגט וציפוי שוקולד חלב ודגנים פריכים של שטראוס גלידות המגיע במארז של חמש יחידות ובמשקל של 54 גרם לכל ארטיק, וארטיק מיני קראנץ' בטעם וניל עוגיות עם ציפוי שוקולד לבן וחטיפי אורז תפוח של נסטלה-אסם המגיע במארז של חמש יחידות ובמשקל של 55 גרם לכל יחידה. שני המוצרים כשרים בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית.
דעתי: אולי יש לארטיק איזה ניחוח קל שמזכיר את חטיף הפסק זמן, אך פה זה מפסיק. אין טעם שמזכיר פסק זמן וגם את הריפל לא כל כך ראו בארטיק, אך בהחלט מדובר במוצר טעים.
ארטיק בקראנץ' וניל עוגיות טעים גם הוא, אך אולי הייתי מעדיפה מעטה של שוקולד חלב מבחוץ מאשר הלבן.

טעמתם משהו מהמוצרים החדשים? גיליתם מוצר חדש, שתפו אותי בתגובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use