7/23/2019

חוזרים ללימודים עם מוצרים מגניבים

בס"ד

יש את אלה שקונים כלי כתיבה ממש כשמסתיימים הלימודים ויש את אלה שמחכים לסוף החופש ומתחילה ההתרגשות לשנה החדשה.
אני, האמת, לא זוכרת מתי היינו עורכים קניות ציוד ללימודים, אבל אני זוכרת עד כמה הייתי מצפה לזה; לעבור בין החנויות החדשות ולהצטייד במחברות, ספרים, קלמרים, עטים ולפעמים גם תיקים חדשים.
קיבלתי לסקירה חלק מהחידושים הסופר מדליקים שקיימים היום בשוק, שמעולים ללימודים אבל ממש לא רק.





אז אילו תיקים חדשים לבית הספר מצפים לכם בשנת 2019?
תיקי Explore 2 in 1
מותג התיקים אקספלור מציע את התיק 2 ב-1, המתפרק לשני תיקים נפרדים, כך שניתן להשתמש בו לפי העומס הלימודי; ניתן לסחוב רק את אחד התיקים או את כל התיק. 


הדגמים החדשים המותאמים לטרנד האופנה העכשווי. תוכלו למצוא את התיקים החדשים בצבעים נייטרליים ועד לתיקים בעיצוב גלישה וספורט.
בנוסף לעיצובים החדשים, תיקי אקספלור מגיעים עכשיו עם שלושה תאים ותא בצד או באלכסון, כך שניתן לאחסן את הפלאפון או הארנק במיקום נוח. כמו כן, כל התיקים מגיעים עם מערכת גב אורטופדית ותא אחורי לאחסון מחשב נייד.
התיקים מותאמים לילדי בית ספר בכיתות ב' עד ה', אך בת'כלס הם גם מושלמים לטיולים כשלטיסה רוצים תיק גדול ובטיול רגלי מחפשים תיק קטן ונוח.

תיקי הראלי של אקספלור
תיקי ראלי הם התיקים האהובים על תלמידי תיכון עם תא אחד, שני תאים או ראלי ספורט. התיקים החדשים של ראלי מגיעים במגוון צבעים ועיצובים: פסים, חלק, מיקסין, רשת ועוד.


תיקי הראלי עשויים מבד ריפסטופ המאפשר עמידות גבוהה מפני קריעה ובד קנבס. כמו כן, Explore הרחיבה את מגוון תיקי הראלי עם תחתית העור, אשר שומרים על התיק באזור המועד ביותר לשחיקה.
התיקים מיועדים לבני נוער בכיתות ז' עד יב'.

מכיוון שהשנה נושא הדגל בעולם התיקים הוא תיקים אקולוגיים וברי קיימא, מותג אקספלור לוקח חלק בשמירה על איכות הסביבה על ידי ייצור תיקים שכולם מיוצרים ללא חומרי PVC.
כל התיקים עשויים מבדים חדישים העמידים מפני שחיקה, דוחי כתמים וניתנים לכיבוס (בצורה ידנית במים קרים). כמו כן, התיקים מצופים בבדים הדוחים מים, כך שהמים לא נספגים בתיק אלא נשפכים ממנו ומגיעים עם רוכסנים איכותיים.

בנוסף, תוכלו למצוא גם קלמרים התואמים לתיקים עם מבחר דגמים, גדלים וצורות לבנים ולבנות.
מחיר תיק אקספלור 2 ב-1: 189 ש"ח, מחיר תיק ראלי תא אחד: 69 ש"ח, ראלי שני תאים: 79 ש"ח.
ניתן לרכוש את תיקי אקספלור ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

תיקי ה-smart trolley של מודן
תיקי הסמארט טרולי הינם תיקים האהובים על הילדים בשנים האחרונות. תיקי הטרולי החכמים הם בעלי פטנט רשום המאפשר הפרדה מלאה בין מערכת הגלגלים לתיק עצמו.
כך שמדובר בתיק המאפשר כשרוצים לסחוב אותו על העגלה בצורה נוחה ויציבה באמצעות ידית הנשיאה העשויה אלומיניום או לנתק מהגלגלים ולסחוב על הגב.
התיק עוצב בצורה המשלבת רשת אגרונומית המאפשרת זרימה של אוויר. כמו כן, בחלק מהתאים תוכלו למצוא תא תרמי העטוף בחומר Eva (אותו חומר שנמצא בצידניות), המאפשר לשמור על ארוחת הצהריים בצורה טובה יותר.
התיק קל ומשקלו הוא 940 גרם (ללא עגלת הטרולי).



תיקים מסרטי האנימציה המובילים של Disney
חברת מודן מציעה גם השנה את התיקים עם המותגים המובילים לילדים, ביניהם: ספיידרמן, נסיכות דיסני, מיני מאוס, צבי הנינג'ה, הלו קיטי, לשבור את הקרח (Frozen) ועוד.
השנה בנוסף תוכלו למצוא את הטרנד שלא מפסיק לשגע את העולם - חדי קרן. בנוסף, תוכלו למצוא תיקי כדורגל של יובנטוס ורונאלדו, תיקי כדורסל ועוד.

תיקי תלת מימד
תיקי התלת מימד החדשים מציעים עיצוב היוצא החוצה, כדוגמת תיק פרפרים שניתן להרגיש את הפרפרים בולטים בחזית התיק, תיק גביע גלידה עם שלושה כדורים שניתן ממש למשש, תיקי כדורגל ועוד.

התיק האורטופדי הקל בישראל של מודן
חברת מודן מציעה את הTriple Spring System. מדובר בתיק האורטופדי הקל ביותר בישראל המגיע עם מערכת גב אורטופדית ייחודית המשלבת קפיצים השומרים על בריאות הגב ועומדים בתקנות המחמירות של מכון התקנים הישראלי.
מערכת הקפיצים עוזרת לבלום ולספוג חלק מהמכות הנגרמות במהלך הליכה או ריצה עם תיק. התיק עשוי חומרים חזקים ומשקלו 920 גרם בלבד! 


סדרת התיקים כוללת "גב אורטופדי חכם", המותאם למבנה הגב של הילד כולל כרית תמיכה לגב התחתון. לתיקים נוסף עוד מקום אחסון ושולב בעיצוב פס מחזיר אור לשמירה על בטיחות הילדים.
התיקים עשויים מבדים אטומים למים ומיועדים לתלמידי בתי הספר היסודיים.

תיק טרולי 2 ב-1
תיקי הטרולי של מודן 2 ב-1 מגיעים עם ידית נשיאה ןגלגלים מובנים, המאפשרים לשאת את התיק על העגלה או על הגב.
מערכת הטרולי מחוברת לתא האחורי, כך שניתן לנתק אותה יחד עם התא ולקבל תיק קטן יותר. התיק בעל 2 מערכות אורטופדיות הוא קל משקל ובעצם מאפשר להנות מ-2 תיקים במחיר של 1.

מחירים: תיקי גב: 199 ש"ח, Smart Trolley: 259 ש"ח, Trolley 2 ב-1: 279 ש"ח


ומה מצפה לכם השנה בתחום כלי הכתיבה והציוד הנלווה לבית הספר?
כלי כתיבה של Pilot
פיילוט, יצרנית מכשירי הכתיבה שהפכה לחברת העטים הגדולה ביותר ביפן ומותג כלי הכתיבה המוביל בעולם, מחדשת עם מספר מוצרים:
Pilot Frixion Marker - טושי כתיבה המאפשרים מחיקה ללא צורך בטיפקס. מדובר כאן בחידוש מדליק ביותר, שכן אתם יכולים לכתוב, להדגיש ולצייר בטושים ומיד לאחר מכן למחוק אם משהו לא נראה לכם.
המחיקה אומנם לא 100%, אבל היא בהחלט מספקת ומצויינת. הדיו הייחודי שבטוש רגיש לחום ונעלם עם פעולת החיכוך המתרחשת במחיקה עם הגומי שבקצה הטוש. כמו כן, בבסיב האחיזה ישנו ציפוי גומי המאפשר אחיזה נוחה.


3V Pilot - עט כתיבה חדש בגרסת 3.0 בעל חוד דק במיוחד עם גוף מתכתי, לאנשים שאוהבים לכתוב בכתב דק במיוחד. מחיר מומלץ לצרכן: 10-12 ש"ח.
Pilot B2P - עט פיילוט from bottle to pen. עט המיוצר מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים (89%) ומעוצב בצורת בקבוק הניתן למילוי חוזר.
חומר הפלסטיק מיוצר מנפט, אולם מכיוון שחברת פיילוט משתמשת בפלסטיק ממוחזר, היא מצמצמת את צריכת הנפט והאנרגיה ובכך עוזרת בשמירה על המקורות הטבעיים של כדור הארץ.
חברת פיילוט באירופה וביפן מנסה להביא למגמה שבסופה כל מוצרי Pilot יהיו ידידותיים לסביבה (Eco Friendly). מחיר: 9.90 ש"ח.

קלמר Pop-Up של אקספלור
קלמר הפופ-אפ של אקספלור מאפשר להגיע לכל פינה בקלמר בקלות, תודות לעובדה שהוא נפתח בחלקו העליון.
הקלמר מותאם לאחסון כל הציוד הדרוש לבית הספר, הן לכיתות היסודי, חטיבות הביניים והתיכון.
מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 ש"ח

גרסה חדשה למילון האלקטרוני Babylon - בבילון טאצ' 9223
המילון האלקטרוני של בבילון מגיע עם מסך מגע צבעוני, המאפשר להשתמש בו על ידי לחיצה על המסך או באמצעות עט הנשלף מדופן המילון.
בביליון הינו המילון בעל מספר הערכים, התרגומים והביטויים הרב ביותר (עם כ-650,000 לעומת 270,000 במילונים אחרים) ובעל פונקציית Speller המזהה שגיאות כתיב, פונקציית cross המאפשרת לתרגם מילה מתוך התרגום שהתקבל ללא צורך בהעתקת המילה ועוד.
מילון Babylon הוא המילון האלקטרוני הטוב ביותר שמומלץ על ידי מורים, מפקחים ומרצים.




טושים מדגישים מבית Stabilo
טושי ההדגשה החדשים של סטבילו מגיעים במגוון חדש של צבעי פסטל מבית Stabilo boss.
סטבילו בוס הם טושי ההדגשה המקוריים הקיימים בשוק כבר 40 שנה ומשמשים תלמידים ברחבי העולם להדגשת תוכן חשוב.
טושי ההדגשה של סטבילו מדגישים ברוחב של 2 שורות, מתאימים לכל סוג נייר והינם על בסיס מים. מחיר מומלץ לצרכן: 3.5 ש"ח.

טושים מטאליים מבית Stabilo
טושי סטאבילו מגיעים בגרסה חדשה עם צבעי מטאל. הסדרה החדשה מצטרפת לסדרת הטושים הצבעוניים של סטבילו.
צבעי המטאל שתוכלו למצוא באריזה הם: זהב, כסף, כחול, ירוק וכתום. הצבעים מאוד מרשימים בכתיבה ובמיוחד יפים כשכותבים על רקע שחור, נסו ותהנו.
מחיר מומלץ לצרכן: 6 ש"ח, ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות ברחבי הארץ.



אלכו-ג'ל עם מתלה לתיק של ד"ר פישר
החיידקים מתחבאים בכל פינה ובכל חפץ כמעט, ועל כן חשוב מאוד לשמור על היגיינת הידיים. הכי טוב זה לשטוף ידיים במים וסבון, אולם במידה ונמצאים במקום שאין אפשרות לשטוף ידיים, כדאי שיהיה אלכוג'ל במקום זמין ונגיש.
ד"ר פישר יצאו עם מוצר נוח וזמין לשימוש, אשר נתלה על התיק באמצעות בובת מתלה. בובת המתלה מכילה בקבוקון אלכו-ג'ל קטן (30 מ"ל) המאפשרת לנקות את הידיים בלי צורך בסבון ומים.
בנוסף לתיק בית הספר, את בובת המתלה ניתן לתלות גם על חגורה, עגלה, תיק ועוד.
המוצר מכיל 70% אלכוהול, מותאם לעור רגיש וקוטל 99.99% מהחיידקים שנבדקו. לאחר השימוש, הידיים מתייבשות במהירות ומעלות ניחוח של תפוח ואם נגמר, פשוט ממלאים את הבקבוקון מחדש.
אנחנו מאוד אוהבים לקחת את חומר החיטוי האלכוהולי לטיולים, כי בדרכים לא תמיד יש אפשרות לנקות את הידיים בכיור עם מים וסבון.
מחיר בקבוקון אלכו ג'ל עם בובת מתלה: 19.90 ש"ח.

ניתן למצוא אלכוג'ל גם בצורת מגבונים ללא אלכוהול. המגבונים עוזרים בשמירה על היגיינת הידיים, ללא צורך בסבון או מים.
מגבוני אלכו-ג'ל מועשרים בתמצית אלוורה להרגעת העור. הם היפואלרגנים וללא פראבנים. בחבילה תמצאו 20 מגבונים באריזות אישיות הרמטיות לשמירה על איכות המוצר.
10 מגבונים מגיעים בריח ענבים ו-10 בריח קיווי-מלון.
מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 ש"ח
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use