7/21/2019

פסטיבל 20 שנה להארי פוטר בדיזנגוף סנטר

בס"ד

טפט של ההוגוורט אקספרס

השבוע הוזמנו לסקר את השקת פסטיבל הארי פוטר החוגג 20 שנה ליציאת הספר העברי הראשון של הארי פוטר מבית ספרי עליית הגג בשיתוף הוצאת ידיעות ספרים.




דמות ענק של האגריד
פסטיבל הארי פוטר החוגג 20 שנות קסם, מתקיים בקניון דיזינגוף סנטר בתל אביב, במתחם המתפרש על 500 מ"ר בקומה 1- ובקומה 2.
חונים בחנייה של הקניון בתשלום או בחניון של היכל התרבות, כי בתל אביב אלה החניות שתוכלו למצוא הכי בקלות ומתחילים בקומת 1-.


חרבו של גודריך גריפינדור

שרשרת מחולל הזמן שענדה הרמיוני בסרט האסיר מאזקבאן

שרביט הבכור "הארי פוטר ואוצרות המוות"

כרטיס לרציף 3/4 9

פריטים מקוריים שבהם השתמש דניאל רדקליף - הארי פוטר

ברחבה המרכזית בקומה 1- קרוב לחנות רנואר, ממוקמים כמה מאטרקציות הפסטיבל. תוכלו בתחילה להתרשם מתערוכת המיצגים המקוריים מתוך סרטי הארי פוטר עם מיצגים כמשקפיים של הארי פוטר, השרביט של הארי פוטר, כדור הסניץ' המוזהב, גלימת ההיעלמות מהסרט הארי פוטר ואוצרות המוות, התלבושת של אלבוס דמבלדור, חרב גריפינדור, שרביטים שונים ששימשו את הדמויות בסרט (השרביט של לונה לאבגוד, שרביט הבכור..), שרשרת מחולל הזמן ששימשה את הרמיוני בסרט "הארי פוטר והאסיר מאזקאבן" ועוד.


המכונית המעופפת של ארתור וויזלי

בית הספר הוגוורטס
מסך ירוק לצילום מגנטים בפסטיבל הארי פוטר

 כמו כן תוכלו להצטלם עם פלקטים של בית ספר הוגוורטס והמכונית המעופפת של ארתור וויזלי, אביו של רון. ואם תרצו, תוכלו להצטלם מול מסך ירוק כשאתם תופסים את הסניץ' הזהוב, מבלים עם הרמיוני ורון, לובשים את גלימת ההיעלמות ועוד ולקבל מגנט עם התמונה שלכם בתשלום (עולה כ-30 ש"ח למגנט).


שיעור לחשים וקסמים, פסטיבל הארי פוטר דיזנגוף סנטר 2019
יצירת קטר רכבת הוגוורטס מקיפולי נייר
רציף 3/4 9 בפסטיבל הארי פוטר

לאחר מכן תוכלו להמשיך למגוון סדנאות לילדים שבהם תוכלו ליצור את קטרי רכבת הוגוורטס עם קיפולי נייר, ללמוד איך להניף את השרביט ולבצע כמה קסמים בדיוק כמו הקוסמים הידועים, להשתתף בחידון קהוט, הרצאות, סרטים ועוד. פירוט כל הפעילויות נמצא כאן. לחלק מהפעילויות יש להירשם מראש, חלק מהפעילויות בתשלום והרוב חינם.
ולפני שעולים לקומה ה-2, עוצרים ברציף 9 ו-3/4 ומצטלמים ממש כאילו עוד שנייה אתם נוסעים להוגוורטס :-)



עמדת נינטנדו הארי פוטר

בקומה ה-2 על גשר דיסקונט, תמצאו את הבירצפת הידוע מפונדק שלושת המטאטאים בגרסה ללא אלכוהול וגם כזו ללא גלוטן (בתשלום, לא ידוע לי אם יש כשרות למקום) ומתחם משחקי נינטנדו עם 8 עמדות בהן תוכלו לשחק ב"לגו הארי פוטר" (חינם).


כניסה למתחם חנות הארי פוטר
חנות הארי פוטר בדיזנגוף סנטר, תל אביב

שרביטים למכירה בחנות הפופ אפ של הארי פוטר

ספרייה וחנות ספרים של ספרי הארי פוטר

דמויות מהארי פוטר

דובי דוחף מזוודה, הארי פוטר

דובי, מזוודות ישנות והכלוב של הדוויג

 משם נכנסים למתחם חנויות הפופ אפ הענקי עם מעל ל-300 מוצרים ייחודיים ורשמיים של הארי פוטר מחנויות טויס אר אס, פאזלנד, אורבניקה ועוד עם משחק שחמט מעוצב, פאזלים, חולצות וכוסות ממותגות, שרביטים מכל הסוגים, בובות של דובי הגמד וגם מיצג של דובי עם מזוודות והכלוב של הדוויג, התנשמת של הארי פוטר.

החנות מאוד מרשימה ומאגדת בתוכה גם ספריה וחנות ספרים של הארי פוטר בשיתוף צומת ספרים. בחנות תימכר מהדורה מיוחדת ובלעדית לציון 20 שנה להארי פוטר.



צעצועים, חנות פופ אפ הארי פוטר

משחקים בחנות הפופ אפ בפסטיבל הארי פוטר

מתחם מצנפת המיון

מצנפת המיון בפסטיבל הארי פוטר 2019


החנות עצמה והמיצגים בה מעוצבים ממש יפה, הבעיה היחידה זה המחירים הגבוהים אבל לפחות להסתכל לא עולה כסף :-) ובסוף החנות מחכה לכם הפתעה מדליקה - מתחם ובו מצנפת המיון שבו תוכלו לחבוש את הכובע על הראש ולשמוע לאיזה בית המצנפת משייכת אתכם. המצנפת מזיזה את הפה בזמן שהיא על הראש שלכם, ממש כמעט כמו בסרטים :-)


מצנפת המיון, פסטיבל הארי פוטר
הנביא המרכזי, עיתון בהשראת הנביא היומי מהארי פוטר


לאחר שהמצנפת החליטה לאיזה בית אתם משתייכים, תקבלו תעודת השתייכות לבית שאליו שוייכתם וצמיד עם שם הבית. אני שוייכתי להפלפאף המייצגים מסירות, סובלנות ומחויבות, אבל אישית רציתי גריפינדור חח :-) .
לאיזה בית אתם הייתם רוצים להשתייך? כיתבו בתגובות.


במהלך הפסטיבל יעברו דיילים שיחלקו לכם את "הנביא המרכזי" מעין עיתון "הנביא היומי" מספרי הארי פוטר בהוצאת מרכז דיזינגוף סנטר. בעיתון תוכלו לקרוא מגוון סיפורים משעשעים ומעניינים על עולם הקוסמים והמוגלגים.


Dobby loves socks

סך הכול מדובר בחוויה כיפית לחובבי הארי פוטר באשר הם, ואפשר בהחלט להנות מכמה שעות טובות במתחמים השונים גם בלי לבזבז יותר מדי כסף. 



חנות פופ אפ מוצרי הארי פוטר בדיזנגוף

פסטיבל הארי פוטר
תאריכים: 22.7-23.8 א'-ה': 11:00-20:00, ו': 10:00-15:00
קניון דיזנגוף סנטר, קומות 1- ו-2
חנייה בתשלום בחלק העליון או התחתון של הקניון, מחיר כ-20 ש"ח לשעתיים.
הכניסה למתחמים חינם, רוב הפעילויות חינם וחלק בתשלום - יש להירשם לחל מהפעיליות מראש!
לפרטים נוספים: https://www.event.centerpotter.co.il/Dizengof/


 

תגובה 1:

  1. ממש חגיגה לעיניים! נראה כמו חוויה מאד מהנה לילדים ולמבוגרים.

    השבמחק

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use