9/09/2019

הפומפיה המסתובבת שתסדר לכם את החג

בס"ד

שולחן מלא אוכל עם הפומפיה המסתובבת

חברת Bpatent הידועה כחברה הדואגת להביא חידושים וגאדג'טים לבית ולמטבח, משיקה בישראל את הדבר החם הבא - הפומפיה המסתובבת שתקל עליכם רבות במטבח.


הפומפיה המסתובבת BPATENT

את הפומפיה המסתובבת הרב תכליתית של Bpatent פגשתי לראשונה באירוע מוצר השנה. הפומפיה זכתה בפרס מוצר השנה לשנת 2019 בקטגוריית כלי המטבח.
כבר אז התרשמתי ממש לטובה מהפומפיה שידעה לעשות כמעט הכול בכזו פשטות ומקצועיות, כשהגודל שלה הוא מאוד קטן לעומת הביצועים הכבירים שלה.


גזר פרוס בפומפיה המסתובבת
גזר מגורר בפומפיה המסתובבת של BPATENT

הפעם זכיתי להכיר אותה בסיבוב נוסף בהשקה סופר מושקעת ומרתקת בסדנת בישול בסניף 4chef בקניון שרונים, בהוד השרון.
הוזמנתי לסדנה בה ראינו הדגמה בשידור חי מה ניתן להכין עם הפומפיה; אם זה קציצות ירק בתנור, סלט ירקות אסייתי, ספרינג רולס ואפילו קינוח כוסות נפלא עם פתי בר ועוגיות אוראו שנטחנו בצורה מושלמת באמצעות הפומפיה.


עוגיות וביסקויטים טחונים בפומפיה
ביסקוויטים טחונים בפומפיה המסתובבת
קישואים מגוררים בפומפיה המסתובבת הרב תכליתית

מכשיר הפומפיה הירוק מבית Bpatent הינו מכשיר קומפקטי ונוח לשימוש ואחסון המגיע עם 3 תופים/סכינים נשלפים, העשויים מפלדת אל חלד ומיועדים לחיתוך וגירור בצורות שונות.

סכין הפרוסות מאפשרת לכם לחתוך פרוסות מירקות קשים כמו גזר, קישוא, בטטה, מלפפון, תפוחי אדמה ואף מגבינה צהובה.
סכין המגרדת הגסה תקל עליכם בגירור מרכיבים ללביבות ופשטידדות כמו גזר, קישואים, תפוחי אדמה ועוד ואפילו יעזור לכם להכין רוטב עגבניוות לג'חנון ומלוואח.
סכין המגרדת הדקה מתאימה במיוחד עבור חובבי האפייה שבינינו עם אופציה לגירור ממש מושלם של ביסקוויטים, שוקולד מריר, עוגיות, אגוזים וגבינות.


טבילת התוף של הפומפיה המסתובבת במים לניקוי

פומפיית ה-drum grater מאוד קלה לתפעול ומצליחה להתמודד עם מרכיבים ושאר ירקות בצורה מצויינת. מה שבמיוחד אהבתי בפומפיה הזו, זה העובדה שמאוד קל לנקות אותה.
לאחר השימוש, פשוט טובלים את התוף במים והוא מתנקה די בקלות, ואפשרי כמובן לנקות במדיח כלים. הרכבת הפומפיה נוחה וקלה ובאמצעות ואקום, היא נצמדת למשטח לעבודה בטוחה.


סרטון הכנת לביבות ירק אפויות

לביבות ירק אפויות

התחלקנו לקבוצות וכל קבוצה הייתה אחראית על מתכון אחר. הקבוצה שלנו הכינה לביבות ירק אפויות. ירקות כמו גזר וקישוא גוררו בפומפיה במגררת הגסה ועורבבו ביחד עם ביצים, טבעות בצל ירוק, קמח, מלח ופלפל שחור.
לצערי אין לי כמויות מדוייקות, אך חשוב שהעיסה תוכל להתגבש לכדי לביבה ולא תהיה נוזלית מדי. לוקחים מהעיסה, יוצרים לביבות וטובלים כל לביבה בפירורי לחם פנקו.
מעבירים לאפייה בחום של 180 מעלות, אופים צד אחד כ-20 דקות, הופכים ואופים צד שני עוד 10-15 דקות או עד שהלביבות יציבות.


סלט אסייתי וספרינג רולס

את הספרינג רולס
מכינים על ידי טבילת דף אורז במים והנחתו על נייר סופג, על מנת לייבש אותו מעט. מניחים קרוב לאחת הפינות מהירקות שקצצנו בפומפיה ומגלגלים לרול. את הרול אוכלים טרי כמו שהוא ולתוספת טעם, טובלים ברוטב צ'ילי או כל רוטב אחר שאוהבים.


קינוחי כוסות בהשקת הפומפיה המסתובבת

את קינוחי הכוסות
ניתן להכין על ידי שילוב בין פתי בר ועוגיות אוראו שנטחנו בפומפיה בתוף הגירור הדק ומעל מזלפים קצפת שהוקצפה ביחד עם אינסטנט פודינג.


הפומפיה המסתובבת

מכיוון שמדובר בפומפיה המגיעה עם שלושה סוגי תופים שונים הניתנים לפירוק והרכבה, אני מאוד מקווה שישקלו למכור בהמשך הדרך עוד סכינים כאלו בצורות שונות וכך יהיה ניתן להכין גם נודלס ירקות ועוד.
הפומפיה נמכרת במחיר של 149 ש"ח עם אחריות לשנה באתר החברה www.bpatent.co.il או ברשתות ייעודיות כמו ספייסז, 4Chef ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use