9/22/2019

חדש במדף הצעצועים מס' 2 - סיקור נרחב כולל וידאו Unboxing

בס"ד

חדש במדף הצעצועים מספר 2

 קיבלנו מספר צעצועים לסקירה והחלטנו לחקור אותם לעומק ולעשות להם סרטוני Unboxing. ממזוודת מטבח של הלו קיטי, יצירה בקרטון מבית יאלולא, משחק טטריס מציאותי מבית Qubolo, סמאשרס ועד סדנת מחקים.



מטבח במזוודה של הלו קיטי
מטבח מזוודה הלו קיטי קופסה פתוחה



 

החלטנו לעשות סרטון Unboxing לכל מוצר וגם להעניק למילת האנבוקסינג שם עברי קליט (לפחות אנחנו מקווים שהוא קליט), אז קבלו את סרטוני הקיפסתוח (מלשון פתיחת קופסה) המלאים של המוצרים שקיבלנו לסיקור ממחלקת הצעצועים.

מזוודות וטרולי ממותגים שהופכים לעמדות משחק
חברת ב.ש צעצועים, שהינה חברה המתמחה בייבוא ושיווק צעצועים, משיקה לרגל חגי תשרי את סדרת המזוודות והטרולי הסופר מדליקות ומרשימות.
בכל ערכת-מזוודה ניתן למצוא שלל נרחב של פריטים ואביזרים, אם זה מתחום המטבח, כלי העבודה והמרפאה. ערכות המזוודה מגיעות במיתוג של מגוון הדמויות האהובות מדיסני כ: מיקי מאוס, מיני מאוס, פרוזן (אתם צריכים תזכורת שבדצמבר הקרוב יוצא הסרט החדש? :-)), ספיידרמן, סמי הכבאי, נסיכות, חד קרן ומה שאנחנו קיבלנו לסיקור - מזוודת מטבח של הלו קיטי.

כמו שרואים בסרטון, פתחנו את מזוודת המטבח הממותגת בהלו קיטי הורודה וגילינו כי המזוודה משמשת כעמדה המושלמת להנחת כל כלי המטבח.
מדהים היה לגלות איך בקופסה כזו קטנה, התקבלו כל כך הרבה אביזרים שיכולים להעביר בכיף שעות רבות של משחק. כמובן שהמטרה במשחקים אלו היא לתת לילדים להשתמש בדמיון, ולא להיות תקועים כל הזמן בטלוויזיה שלא משאירה שום מקום לדמיון.
ישנן ערכות מטבח המגיעות עם בטריות, המאפשרות להשמיע קולות של בישול ולהאיר את אזור הכיריים.

אנחנו סקרנו את הערכה שללא הבטריות. חוץ מסירים ומחבתות, סכו"ם וירקות, ניתן למצוא בערכה גם מדבקות ממותגות עם הלו קיטי. את המדבקות מדביקים על הכלים השונים, לקבלת מראה המטבח המושלם.
הערכות מתאימות לגילאי 3 ומעלה ונמכרות במחיר של: 60 ש"ע עבור מזוודה ו-120 ש"ח עבור טרולי.
ניתן להשיג בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.



משחק יצירה יאלולא
יאלולא משחקי יצירה בקרטון ועץ



יצירה מקרטון ועץ של יאלולא

המוצרים של חברת יאלולא הינם מוצרים העשויים חומרים ידידותיים לסביבה ובאים להחזיר אתכם לתקופה הנוסטלגית של פעם.
הימים של פעם, טרם עידן הסמארטפונים, היו ימים מלאי יצירה והתעסקות בידיים. אם זה שהצמדנו את כל הכסאות בסלון והפכנו אותם לאוהל באמצעות שמיכה או ששיחקנו מדרכות ומחניים ברחוב ביחד עם כל השכונה.
עידן הסמארטפונים גוזל מאיתנו רבות (פחות זוכרים לבד דברים, פחות מתייחסים לאנשים היקרים לנו ועוד) והחזרה לשורשים עם משחקי יצירה המבקשים מאיתנו להפעיל את הדמיון, מהווה דרך מצויינת להשיב אלינו את רוח היצירתיות ולצרף אלינו את כל המשפחה ביחד.

הרכבת הערכה הייתה ממש מהנה ומאוד מרתק לראות איך מכמה מרכיבים שלא נראה שיובילו אותנו ליצירה כלשהי, מתחברים בסופו של דבר ליצירת בעל החיים.
לפרטים נוספים על ערכות יאלולא ורכישה: www.yalula.co.il או בטלפון: 052-833793 (בין השעות 9:00-16:00).



טטריס קופסה QUBOLO
משחק קוביות טטריס בקופסה קיובולו

 

הטטריס התלת מימדי של Qubolo
אם אתם זוכרים את הטטריס של פעם, עכשיו תוכלו להנות ממנו במציאות במשחק מהנה לכל המשפחה.
הטטריס התלת מימדי מבית קיובולו מלמד אתכם לחשוב קדימה על הצעד הבא שלכם ואיך להערים על היריב. אפשר להשוות את המשחק למעין משחק שחמט או דמקה שצריך לחשוב טוב לפני הצעד הבא, רק בגרסה קלילה יותר.

שיחקנו בשניים כשהמטרה שלנו הייתה ליצור מגדל כמה שיותר שלם וכמה שיותר גבוה, כאשר תוך כדי אנחנו מנסים למנוע מהמתמודד השני להצליח ביצירת המגדל שלו.
אני מאוד אוהבת משחקי קופסא ומשחק הטטריס שיצא מהוירטואליות למציאות, זה פשוט הברקה שעוזרת מאוד לחדד את המוח.

שיחקנו סיבוב אחד במשחק הזה ואני הפסדתי בו (כמו שרואים בסרטון) אבל, על אף ההפסד, החוויה הייתה ממש כיפית.
ניתן לשחק את המשחק בכמה אופציות, גם כשחקן בודד. המשחק נמכר בחנויות הצעצועים במחיר של 89-99 ש"ח.


סדנת מחקים מיקי מאוס דיסני
מחק בצורת מיקי מאוס


סטודיו למחקים של מיקי מאוס

ערכת הסטודיו למחקים של מיקי מאוס מבית דיסני מאפשרת לכם ליצור מחק שתוכלו להתפאר במעשה ידיכם ולמחוק בשעת הצורך.
הערכה מכילה את כל מה שצריך ליצירת מחקים ממותגים מקסימים של מיקי מאוס, אולם בפועל קצת קשה ליצור את המחקים.
הצלחנו ליצור את המחק בצורת מיקי מאוס, אך היה מעט מאתגר להכין אותו ולשחרר אותו מהתבנית. לאחר אפייה, התקבל מחק חמוד ויפה.
יצירת השם של מיקי באנגלית בתבנית המיועדת לכך לא הייתה אפשרית. הפלסטלינה פשוט לא יצאה מהתבנית.

חלק מההוראות המגיעות עם המוצר הינן באנגלית, ואחת מההוראות היא משהו שממש חבל שלא טרחו לתרגם מאנגלית כי זו הוראה מאוד קריטית וחשובה!
על מנת להכין את המחקים, יש לאפות אותם בתנור שחומם ל-110 מעלות. מה שלא כתוב בעברית זו העובדה שאין לאפות אותם יותר מ-110 מעלות, אחרת עלול להשתחרר גזים מזיקים.
בנוסף, אם אתם בכל זאת רוצים לרכוש את הערכה, כדאי לדעת שיש צורך בתנור. המידע הזה לא מופיע בשום מקום על גבי המארז, וחבל שכך.

ביצת סמאשרס
ביצת סמאשרס מעוכה




סמאשרס
הסמאשרס הם יצורים מצחיקים ומעט מפחידים המתחבאים במעין ביצת הפתעה. מה שמיוחד בביצה הזו, זה העובדה שניתן לזרוק אותה ולפרק אותה לגורמים ולאחר מכן להרכיב אותה מחדש ושוב למעוך ולזרוק וחוזר חלילה.
ברגע שהביצה מתנפצת, מגלים איזה יצור התקבל. בכל ביצה ניתן למצוא יצור אחר, וישנם גם יצורים נדירים המהווים אוסף מושלם לאספנים.

השנה יצאו סמאשרש חדשים עם קו שלם של דינו הדינוזאור בביצת ענק עם מגוון אביזרים. אנחנו קיבלנו להתנסות את הסמאשרס הקטנים ולקחנו אותם לנסיעת מבחן.
אז נכון אמרתי שאפשר להרכיב את הביצים מחדש? ובכן, ככה באמת רשום וראינו שאחרים מצליחים, אבל אנחנו פשוט לא הצלחנו.
רעיון חמוד ולילדים שאוהבים אוספים זה בטוח יקרוץ.
מחיר הסמאשרס: החל מ-24.90 ש"ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use