8/03/2020

פעילות לכל המשפחה בלי לצאת מהבית: "הקייטנה של סוגת"

בס"ד
 
קרדיט צילום: חגי לפלר



רבים מחליטים שלא לצאת כמעט מהבית, בעקבות ההתפשטות המחודשת של הקורונה, ועל כן סוגת מציעים לכם פתרון שיוציא את הילדים מהמסך ויגרום להם להעריך יותר את האוכל שאתם מכינים.



לרגל החופש הגדול ותקופת הקורונה, סוגת משיקה לראשונה את #קייטנת_סוגת. מדובר בפעילות וירטואלית שבמהלכה יוכלו ההורים והילדים, במשך שבוע שלם בתחילת אוגוסט, להכין מגוון מתכונים טעימים ואף להשתתף בפעילויות ולזכות בפרסים.
כל יום בקייטנת סוגת יתמקד במאכל אחר שילדים אוהבים וישמחו ללמוד להכין בבית, ביניהם: ארטיקים, המבורגר, פיצה ופופקורן.

כל יום בין ה-2-7.8 יועלה בעמוד הפייסבוק של סוגת מתכון מפורט בליווי טיפים והסברים. המתכונים יכתבו בצורה ידידותית וחלקם אף יוצגו כסרטונים.
הגולשים יוזמנו להכין את המנה, להצטלם איתה והתמונה המוצלחת ביותר תזכה את המשתתפים במארז מוצרי סוגת במתנה.

דוגמה למתכון שיהיה באחד מימי הקייטנה של סוגת הוא: איך להכין פופקורן מושלם כמו בסרטים.
להכנה: יוצקים מעט שמן לסיר (בערך 2-3 כפות, בהתאם לגודל הסיר), ומחממים על להבה בינונית. יש לוודא שהשמן מספיק חם - מכניסים 2-3 גרגרי פופקורן לסיר, מגביהים את הלהבה וממתינים עד שהם מתפוצצים.כך יודעים שהשמן חם מספיק.


חשוב מאוד לא לשרוף את השמן, מכיוון ששמן שרוף הוא לא בריא ולא טעים. לפני הוספת הגרגרים, מורידים את הסיר מהאש ורק אז מוסיפים את הגרגרים לסיר. יש לשפוך כמות גרגרים שמכסה את תחתית הסיר בשכבה אחת ולא יותר. כך חום השמן יגיע לכל גרגר, ולא יקרה מצב שישארו גרגרים סגורים או שרופים.


כאשר הגרגרים בסיר, יש לכסות אותו במכסה באופן חלקי, עך שמשאירים חריץ קטן בין הסיא למכסה. כך הפופקורן לא יקפוץ החוצה מצד אחד ומצד שני האדים יוכלו לצאת החוצה ולא יהפכו את הפופקורן לרטוב וחסר קראנצ'יות. בסיום, מוסיפים את המלח והתבלינים. 


והידעתם קטן לסיום? הידעתם כי פופקורן ביתי טרי עם מעט שמן ומלח מהווה נשנוש מוצלח ובריא במיוחד. הפופקורן הביתי דל קלוריות, תורם לתחושת שובע ועשיר בסיבים תזונתיים. לפני כשנתיים, הפופקורן סומן כ"מזון על, על ידי חוקרים אמריקאיים שגילו כי במצבו הבלתי מעובד  מכיל הפופקורן כמויות יפות של נוגדי חמצון, היכולים לסייע במניעת מחלות לב וסרטן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use