9/16/2020

צנטרום מבית ניאופרם בטבליות ייעודיות לגבר ולאישה

בס"ד


centrum צנטרום מולטיויטמין לגברים ולמולטיויטמין לנשים


  
ניאופרם מוצרי צריכה, המשווקת את מותג המולטיויטמין הנמכר ביותר בעולם*, מרחיבה את מגוון מוצרי המותג בישראל ומשיקה בימים אלה את הצנטרום הייעודי לנשים והצנטרום הייעודי לגברים.



 
מגוון מוצרי צנטרום
מוצרי צנטרום, קריט צילום: יחסי ציבור



המולטיויטמין של צנטרום מכיל 25 ויטמינים ומינרלים, בהתאם לקצובה היומית המומלצת עבור נשים וגברים, ומתאים לשימוש יומיומי לגילאי 14 ועד 50 שנה.

דיקלה חרפק מהרבאן, היועצת המדעית למותג צנטרום, אמרה כי:

"סקרי תזונה מעידים כי מרבית האוכלוסייה לא מגיעה לקצובה היומית המומלצת של רכיבי התזונה הנדרשים, כולל ויטמינים ומנירלים ואחת הסיבות העיקריות לכך היא שאנו לא בהכרח מצליחים לקבל מהתזונה את כל המרכיבים החיוניים לגוף. עוד עולה מסקרי התזונה כי, נשים אינן צורכות מספיק סידן וברזל וגברים אינם צורכים מספיק מגנזיון וויטמין D למשל. היות ולנשים וגברים צרכים תזונתיים שונים, עולה החשיבות לצריכה של מולטיויטמינים המותאמים באופן ספציפי לדרישות התזונתיות הן של נשים והן של גברים, ואשר עשויים לסייע בהשלמת החוסרים של רבים מאיתנו".

מותג Centrum משווק בארץ מזה 39 שנה והוא מותג המולטיויטמין המוביל בעולם, בזכות היותו מותג המתמחה בתחום המולטיויטמינים ובזכות ייצורו בחברת תרופות בינלאומית תחת תנאי ייצור קפדניים.


מוצרי המותג החדשים צנטרום נשים וצנטרום גברים, מצטרפים למגוון מוצרי המותג המותאמים לצרכיהם של בוגרים, ילדים ובני 50 פלוס:
צנטרום מולטיויטמין לבוגרים - מולטיויטמין המכיל ויטמינים ומינרלים במינון בהתאם לקצובה היומית המומלצת.


צנטרום סילבר - פורמולה המכילה ויטמינים ומינרלים בתאם לדרישות המשתנות של הגוף ולפי המינונים המומלצים לבני 50 ומעלה.
צנטרום פרפורמנס - מולטיויטמין המכיל 27 ויטמינים ומינרלים עם מינון מוגבר של ויטמינים מקבוצת B, המסייכים להפקת אנרגיה תקינה בתוספת תמציות ג'ינסנג וג'נקו בילובה, העשויות לתרום בשיפור הזכרון והריכוז.
צנטרום Junior - צנטרום ג'וניור הינו מולטיויטמין במיוחד לילדים המכיל 22 ויטמינים ומינרלים התורמים להתפתחות הילד. המולטיויטמין מגיע כטבלית מציצה/לעיסה בטעם פטל-לימון. צריכה מומלצת: טבליה אחת ביום, לגילאי 4-12 שנה. הטבליה ללא צבעי מאכל וללא תוספת סוכר.





צנטרום נשים מולטיויטמין centrum women


מולטיויטמין צנטרום נשים נועד לשימוש יומיומי, והוא עשוי לעזור בהשלמת התזונה. תוכלו למצוא בו 25 ויטמינים ומינרלים לנשים, ביניהם: ויטמין D, ברזל, ויטמינים מקבוצה B, סידן וחומצה פולית.
טבליות המולטיויטמין תורמות בכמה אספקטים.


כך למשל, שילוב של סידן וויטמין די תורם לתפקוד תקין של העצמות. ברזל וחומצה פולית תורמים להיווצרות תקינה של כדוריוות דם אדומות והמוגלובין, וכן לתפקוד תקין של המערכת החיסונית והפחתת העייפות והתשישות. ויטמינים מקבוצת B תורמים לחילוף חומרים (מטאבוליזם) תקין וביוטין ואבץ תורמים בשמירה על העור והשיער.

המולטיויטמין עשוי להתאים גם לנשים הנוטלות תרופות באופן קבוע, נשים בדיאטה, נשים עם עודף משקל ונשים הנוטלות גלולות, אך כמובן יש להתייעץ לפני כן עם רופא מטפל.






צנטרום גברים centrum men



מולטיויטמין צנטרום גברים מותאם גם כן לשימוש יומיומי, והוא עשוי לסייע בהשלמת התזונה. המולטיויטמין מכיל 25 ויטמינים ומינרלים לגבריםף ביניהם: מגנזיום, ויטמינים מקבוצת B, ויטמין A וויטמין D.


טבליות המולטיויטמין תורמות לתפקודים רבים, ביניהם: ויטמין די תורן לתפקוד תקין של השרירים, ויטמין B1 (תיאמין) תורם לתפקוד תקין של הלב, ויטמין A, B6 ו-B12 תורמים לתפקוד מערכת החיסון וויטמינים B2, B6, ו-B12, תורמים גם לתפקוד תקין של מערכת העצבים.

בכל אריזה של צנטרום נשים וצנטרום גברים תמצאו 60 טבליות. אריזת צנטרום נשים מגיעה במשקל 95 גרם ואריזת צנטרום גברים מגיעה במשקל 78 גרם.
כל טבליה מכילה פחות מקלוריה אחת ומכילה מגוון ויטמינים ומינרלים כ:ויטמין A, בטא קרוטן, ויטמין C, ויטמין D, ויטמין E, ויטמין K, חומצה פולית, ברזל, סידן, זרחן, יוד, מגנזיום, אבץ, סלניום, מנגן, ועוד. כמובן, בתכולה שונה לגברים ותכולה שונה לנשים.

קיבלתי את הטבליות לסיקור, אולם מכיוון שאני נוטלת כמה כדורים ויש לי רגישיות לחומרים שונים, אני צריכה להיוועץ עם רופא לפני תחילת שימוש.

לרגל השקת צנטרום גברים וצנטרום נשים, ניתן להשיג את המוצרים ב-30% הנחה ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.
בסופר פארם ניתן להנות מהמבצע עד ה-23.09.20 וב-BE מבית שופרסל ניתן להנות מהמבצע עד לתאריך ה-12.10.20 או עד גמר המלאי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use