9/17/2020

עוגת חלת דבש ללא אפייה עם גלסאז' של מלכת הג'לי

בס"ד


עוגת חלת דבש ללא אפייה עם גבינה, קצפת, ביסקוויטים וציפוי גלסאז'


 נחתה אצלי השבוע חבילה מדהימה עם מוצרים חדשים לחגים מבית "מלכת הג'לי".
עם אחד המוצרים הכנתי עוגה יפהפיה במיוחד לחג - עוגת גבינה-קצפת בצורת חלת דבש בטעמי דבש ובננה.



מוצרי מלכת הג'לי לחגים

 

מלכת הג'לי הינו מותג שמאחוריו עומדת ליאת חתוכה. את ליאת אני מכירה דרך הפייסבוק, ואף זכיתי להימנות בין חבריה שם, והיא פשוט מדהימה!
היא אלופת אירופה בעיצוב עוגות ראווה והיא מתמחה בייצור עוגות ג'לי תלת מימד מרהיבות! שאותן ניתן ללמוד בסדנאות הזרקת הג'ל שהיא מעבירה.

את מותג "מלכת הג'לי", ליאת פיתחה מתוך רצון לאפשר לכולם להנות מהכנת קינוחים מרהיבים ומקצועיים במטבח הביתי.
ולרגל החגים, ניתן להנות ממגוון רחב ועשיר של מוצרים ומארזים מבית מותג "מלכת הג'לי" שכל אופה ובשלן ישמח לקבל.


תמציות "מלכת הג'לי", קרדיט צילום: ליאת חתוכה


עכשיו כשרצף חגי תשרי מגיע אלינו, ורוצים לפנק את המשפחה בקינוחים ומתוקים מעשי ידיכם, סדרת המוצרים ששל "מלכת הג'לי" עשויה להקל על ההכנות.
סדרת המוצרים מותאמת לחובבי האפייה ולקונדיטורים הביתיים, ומאפשרת ליצור קינוחים מרשימים ואיכותיים בעלי טעם ביתי עם מראה כמו בקונדיטוריות ובמינימום השקעה.

לרגל החגים, ניתן להנות מסדרת מוצרים שתקל את המלאכה המדוייקת הנדרשת בהכנת קינוחים. בין אם זה מדידת ושקילת החומרים, שילוב רב של מוצרים, זמן ההכנה ועוד.
סדרת המצרים של "מלכת הג'לי" כוללת מגוון של תערובות מוכנות, שקולות, מדודות ומנופות, שיעזרו לכם להגיע לתוצאות מרשימות במהירות ובקלות. 




תערובות עוגיות עוגות גלסאז מלכת הג'לי



מגוון מוצרי מלכת הג'לי ליאת חתוכה


בין המוצרים בסדרה, ניתן למצוא:
תערובות להכנת מגוון עוגיות פרימיום (Premium cookies collection) - קוקילידה, סמורס, רד וולווט, דאבל טראבל, שוקו צ'יפס גרנולה,אמסטרדם, סושי שוקולד, ועוד.
מחיר: 35 ש"ח ל-550 גרם (מתקבלות בין 20-30 עוגיות, תלוי בגודל).


תערובת להכנת עוגות - תערובת מהירת הכנה של מגוון עוגות בטעמים וצבעים שונים כעוגת red velvet, עוגת rainbow, ועוד, שניתן להכין במיקרוגל או בתנור.
מחיר: 25-35 ש"ח ל-550 גרם. התערובת מספיקה לעוגה בקוטר 24 ס"מ או ל-2 תבניות אינגליש קייק.


תערובת להכנת מקרונים - תערוכת להכנת המקרונים, עוגיות המרנג הצרפתיות הדורשות דיוק רב. התערובת חוסכת שימוש במצרכים רבים ויקרים ומאפשרת להכין את המקרונים ללא צורך בידע בטכניקות אפייה. התערובת מגיעה במגוון צבעים לבחירה (אדום, צהוב, חום, סגול, ורוד, לבן, ירוק, סגול, ועוד).
מחיר: 65 ש"ח לתערובת המספיקה ל-70 עוגיות פתוחות (35 וגיות סנדוויץ' מקרון).


תערובת קסם להכנת בצק סוכר - תערובת המאפשרת להכין בצק סוכר פיסולי, גמיש ונוח לעבודה. התערובת מגיע במגוון צבעים, שכל שיש לעשות זה להוסיף שמן ומים. מחיר: 40 ש"ח.


גלסאז' Glow- הגלסאז' הוא ציפוי הנותן ברק לעוגות וקינוחים, ומעלה אותם לרמה של קונדיטוריהה. הגלסאז' מגיע במיכל של 1 קילו וכל שיש לעשות, זה להעביר לקערה את הכמות הרצויה ולחמם במיקרו. הגלסאז' מגיע במגוון טעמים וצבעים: גלסאז' סגול בטעם פירות יער, גלסאז' חום בטעם שוקולד, גלסאז' אדום בטעם תות, גלסאז' לבן בטעם וניל וגלסאז' צהוב בטעם בננה. מחיר: 85 ש"ח לקילו.


תמציות טעם - 50 טעמים שונים של תמציות טעם מרוכזות ביותר, שיעניקו תוספת טעם מיוחד לקינוחים שלכם. בין התמציות, ניתן למצוא טעמים מיוחדים כ: מסטיק, חמאה, עוגת גבינה, ממרח לוטוס, קוקוס, רום וצימוקים, מסטיק בזוקה, שוקולד רובי ועוד ועוד.
התמציות מתאימות גם לטבעונים ולמי ששומר על דיאטה.





מארזי חג מלכת הג'לי, קרדיט צילום: יח"צ



לרגל החג, ניתן לרכוש מגוון מארזים מהודרים וחגיגיים שישמחו כל אחד באשר הוא. המארזים כוללים קופסת עוגיות מעוצבת ויפהפיה לשמירה על הטריות ותערובות להכנת עוגיות במגוון טעמים.
כך, תוכלו לפנק את המשפחה והחברים במשלוח מפנק של 3 תערובות להכנת עוגיות עם קופסת פח במחרי של 145 ש"ח, 4 סוגי עוגיות עם אריזת פח במחיר 175 ש"ח או מארז ענק של 6 סוגי עוגיות להכנה עם קופסת פח ב-235 ש"ח.
המחירים כוללים משלוח עד הבית וניתן לבחור את סוגי העוגיות ודגם הקופסה מהקולקציה.
כל המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות פתח תקווה, לפרטים והזמנות: https://dejellyqueen.com



 

תערובת עוגיות מלכת הג'לי

תערובת עוגיות פאדג' מלכת הג'לי



אני קיבלתי לסיקור מספר מוצרים, ובינתיים יצא לי להתנסות בתערובת עוגיות אמסטרדם ובתערובת הגלסאז' שאיתה גם הכנתי את העוגה המהממת הזו לחלת דבש ללא אפייה.
הכנת תערובת עוגיות האמסטרדם היא כל כך קלה, פשוט הוספתי חמאה וביצים לפי הכמות שהיה כתוב על האריזה ואפיתי.


הכנתי 14 עוגיות ענקיות וכאלו פאדג'יות שהיה תענוג לאכול אותן. הן התחסלו כל כך מהר. העוגיות אומנם לא בדיוק עוגיות אמסטרדם, שכן אין את ליבת השוקולד הנוזלית שמתקבלת בעוגיות האלו.
אבל הן עדיין עוגיות סופר מדהימות, סופר קלות להכנה ומושלמות לכל חובב אפייה מתחיל או כל מי שמחפש פינוק שמכינים ממש בקלות ובמהירות.




עוגת חלת דבש עם גלסאז צהוב


מבין הגלסאג'ים השונים, אני קיבלתי להתנסות את הגלאסז' בטעם בננה, והאמת טיפה חששתי לנסות אותו. כי אני אוהבת בננה, אבל לא יצא לי כמעט לנסות מתכוני עוגות עם בננות.
בכל זאת, המוצר היה נראה מאוד מרשים והחלטתי ללכת על זה ולבדוק את המוצר בעוגה מושלמת לראש השנה - עוגת חלת דבש ללא אפייה בטעמי גבינה וקצפת עם ביסקוויטים הטבולים בדבש וציפוי גלסא' בננה. יצא מפנק, מרשים וטעים-טעים!




תבנית לעוגת חלת דבש


כמה דברים לפני שמתחילים:
*יש לצפות את העוגה בעודה קפואה מהמקפיא. מכיוון שאנחנו יוצקים עליה את הגלסאז' כשהוא חם.
*הגלסאז' מתייצב די מהר ומעניק ברק וצבע מושלם לחלת הדבש.
*את התבנית המיוחדת ליצירת חלת דבש קניתי בדן דיל (עלה לי 20 ש"ח).
*לאחר הוצאת העוגה מהמקפיא וציפויה בגלסאז', יש להניח לה לפחות כ-20-30 דקות לפני האכילה, על מנת שהיא תפשיר. ניתן להניח לה להפשיר על השיש. במידה ולא רוצים לאכול אותה מיד, מעבירים למקרר ושומרים בכלי סגור.
* טעם הדבש הוא מאוד עדין, אך עדיין אם לא רוצים אותו, ניתן כמובן לטבול את הביסקוויטים בחלב.



עוגת חלת דבש שלב-אחר-שלב



עוגת חלת דבש לראש השנה


עוגת חלת דבש ללא אפייה לראש השנה


עוגת ללא אפייה חלת דבש צהובה לחגי תשרי


פרוסת עוגת חלת דבש ללא אפייה לחגי תשרי



עוגת חלת דבש יפהפיה בציפוי צהוב ודבורים /מתכון: עם תענוג con delight

המדידות נעשו בכוסות וכפות מידה אוניברסליים
המרכיבים לעוגה בתבנית 22X22 ס"מ מיוחדת עם בועות/עיגולים:
300 גרם גבינה לבנה 5%
2 כוסות שמנת מתוקה (2 מיכלי שמנת מתוקה, סה"כ 500 מ"ל)
1/2 כוס אבקת אינסטנט פודינג בטעם וניל
1/4 כוס דבש
1/4 כוס מים חמים
ביסקוויטים

לקישוט:
גלסאז' בננה של מלכת הג'לי
דבורי שוקולד

אופן ההכנה:
שמים בקערה את הגבינה הלבנה עם הקצפת והאינסטנט פודינגף ומקציפים עד לקבלת קצפת יציבה ואחידה.
לוקחים את התבנית המיוחדת ומורחים שכבה שתכסה את כל הבועות/כדורים. דופקים את התבנית בחוזקה על השיש, על מנת לוודא שהכדורים יתמלאו כמו שצריך.


לוקחים את הדבש וממיסים במים חמים. לוקחים את הביסקוויטים וטובלים בתמיסת הדבש.
מניחים שכבה של ביסקוויטים על שכבת הקצפת, חלק מהביסקוויטים יהיה צורך לשבור, ומורחים שוב שכבה של גבינה. הפעם שכבה יחסית דקה. מניחים מעל שוב ביסקוויטים ושוב מורחים בשכבה של גבינה.
עושים שכבה אחרונה של ביסקוויטים וסוגרים בשכבת גבינה.
מעבירים למקפיא עד להתייצבות מלאה. אני השארתי את העוגה במקפיא ללילה שלם.


לאחר מכן, מוציאים את העוגה מהמקפיא ומשחררים מהתבנית על תבנית הגשה עם נייר אפייה. ממיסים את הגלסאז' לפי ההוראות במיקרו ויוצקים על העוגה ומעט גם על דפנותיה.
בסיום, מטים את העוגה קלות, על מנת ליצוק מראה של מעין דבש הזולג על העוגה למעלה.


תוקעים את השוקולדים בצורת דבורה על קיסם ומסדרים יפה על העוגה.
מניחים לעוגה להפשיר כ-20-30 דקות בחוץ ומגישים או מעבירים למקרר ושומרים בכלי אטום עד להגשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use