9/30/2020

מינוי חדש של מנהלת השוק המקומי בחברת "גן שמואל מזון" בעלת פרימור

בס"ד

קרדיט צילום: פרימור



שרונה ויינטרוב-דיגזון היא מנהלת השוק המקומי החדשה של חברת "גן שמואל מזון". החברה שבבעלותה המותג פרימור, מינתה את ויינטרוב-זיגדון לניהול מערכי השיווק והמכירה של כלל המוצרים בשוק הישראלי.




 
קרדיט צילום: עמית שטראוס



לאחר פרישתו לגמלאות של מי שכיהן 23 שנה כמנהל השוק המקומי של חברת "גן שמואל מזון", יורם אפרתי, מודיעה החברה על מינויה החדש של שרונה ויינטרוב-זיגדון כמנהלת השוק המקומי.
במסגרת תפקידה החדש, היא תהיה אחראית על פיתוח מוצרים חדשים, החל משלב הרעיון ועד להשקת המוצר בשוק, פיתוח ערוצי שיווק, בנייה, יישום והוצאה לפועל של התוכנית השיווקית של השוק הישראלי.

מותג פרימור הינו מותג המיצים הנמכר ביותר בישראל, והוא בבעלות החברה הציבורית "גן שמואל מזון". החברה נמצאת בשליטת הקיבוצים גן שמואל, גת ובית ניר.
לחברה שני אתרי ייצור, האחד בקיבוץ גן שמואל והשני בקיבוץ גת במפעל גניר. 



קרדיט צילום: עמית שטראוס


שרונה ויינטרוב-זיגדון הינה חברה בקיבוץ גת, נשואה פלוס 3, בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ומדעי החברה בבר אילן ובעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום מהמכללה האקדמית אונו.
לשרונה נסיון רב בעולם השיווק והקמעונאות. היא מומחית בבנייה והובלה של אסטרטגיה שיווקית ובניהול מכירות ותקציבים בשווי מיליוני שקלים.
היא החלה את דרכה בחברה כשהצטרפה בשנת 2006 כמנהלת תחום בשיווק לגניר, ובהמשך קודמה לניהול שיווק מוצרים קמעונאיים בשוק המקומי וכחברה בהנהלת גניר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use