9/07/2020

קולקציית ראש השנה של נעמן סתיו-חורף לשנת 2020 תשפ"א

בס"ד

סדרת FREE YOUR COOKING
קרדיט צילום: תמי בר שי


הקולקציה החדשה של נעמן לר"ה תשפ"א נחתה בחנויות והפעם מצפים לנו חידושים וטרנדים חדשים לעונת הסתיו 2020.

קולקציית ראש השנה לשנת 2020 מבית נעמן, המותג המוביל בעולמות הבישול והאירוח, מתאפיינת בססגוניות ויופי, לצד פרקטיות ונוחות שימוש עם כלים ומוצרים המותאמים לבישול, חימום, הגשה ואחסון, וגם מגוון אביזרים וגאדג'טים חדשניים מהארץ ומחו"ל.



 
סדרת fig garden בצבעי ירוק סגול של נעמן
סדרת fig garden, קרדיט: תמי בר שי

 

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ, אמר כי:"תקופה ארוכה ומאתגרת נכפתה על "הכפר הגלובאלי" שלנו. זמן ממושך שבו המסעדות לא פעלו וברוב הבתים בארץ ובעולם, הפכו המטבחים לזירת פעילות קולינארית משמעותית - ממש מוקד פעילות 24/7. ולהיות בבית מתקשר מיד עם בישול ואפייה".
עוד הוא ציין כי  "בקולקציית סתיו חורף 2020 ולרגל חגי ישראל, הקפדנו שבעתיים על יצירת כלים ואביזרים שיעצימו את אווירת החג, יוסיפו מצב רוח אופטימי ושמחה לכל שולחן - זו המשימה שלנו. בתקווה שנתגבר על המשבר ונשוב במהרה לשגרה".

בין הכלים החדשים בקולקציה של ראש השנה סתיו חורף 2020, ניתן למצוא סדרה חדשה על המדף - סדרת Free Your Cooking.
סדרת Free your cooking הינה סדרת מחבתות נירוסטה היעילה בהולכת חום אחיד ומהיר, ותודות לידית החלולה, הידית אינה מתחממת ומאפשרת אחיזה נוחה ובטוחה.
המחבתות מגיעות עם רשת בטחון ייחודית המכנה על ציפוי הכלי ומונעת שריטות.

סדרת פרי יור קוקינג (Free your cooking) מגיעה בשלושה גדלים של מחבתות (20 ס"מ, 24 ס"מ ו-28 ס"מ) ומחבת ווק למוקפצים ואסיאתי.
הסדרה מתאימה לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה, ומותאמת לשימוש במדיח הכלים.


סיר לחץ נעמן גלקסי GALAXY
סיר לחץ גלקסי, קרדיט: מתוך אתר נעמן


בנוסף, נעמן מציעה גם סיר לחץ חדשני - Galaxy. הסיר זכה לביקורות מצויינות בארץ ובחו"ל.
סיר הלחץ גלקסי בעל נפח של 6 ליטר (22 ס"מ) מגיע בצבע כסוף ועם מכסה במבחר צבעים: שחור, סגול או אדום.
סיר הלחץ החדש קל לתפעול ומאפשר פתיחה וסגירה ביד אחת בלבד! שזה פשוט גאוני! נעילת בטחון מונעת את פתיחת המכסה, וברגע שהלחץ בסיר יורד ניתן לפתוח אותו ביד אחת.

שימוש בסיר לחץ לא פעם גרם לי להרגיש מעט לחץ בשימוש בו, ועל כן זה בהחלט מצויין שסיר הלחץ Galaxy יוצר תחת סטנדרט הבטיחות המחמיר ביותר לשימוש בטוח ויעיל.
סיר הגלקסי החדש עשוי פלדת אל חלד 18/10 המקנה לסיר חוזק וכן עמידות והגנה מפני חלודה. תחתית הסיר עשויה בשיטת impact bonding המאפשרת פיזור חום אחיד ומקנה חוזק.

הסיר, המשלב פרקטיות ויופי, זכה במגוון פרסי עיצוב נחשקים ויוקרתיים, ביניהם פרס - If Design Award.
הסיר מתאים לשימוש בכל סוגי הכיריים, כולל כיריים אינדוקציה ואינו מיועד לשימוש בתנור. ניתן לשטוף את הסיר במדיח הכלים, אך ללא המכסה.


 
סדרת fig garden
סדרת fig garden, קרדיט: תמי בר שי



בסטודיו העיצוב של נעמן גרופ, ה-Tutto Arte, שילבו מעצבי הבית מגוון רחב של סגנונות ומרקמים, כאשר המוטיב הבולט לקולקציית החג של ר"ה הוא הטבע הפראי וחיות הבר.
כך, ניתן למצוא בקולקצייה החדשה את סדרת ה-Fig Garden (גן תאנה) מבית מקסוול& וויליאמס. הסדרה החדשה של המותג האוסטרלי המוביל, משלבת צבעים של סגול וירוק במגוון כלי הגשה ואירוח מקרמיקה כדוגמת פלטת הגשה, כף הנחה, קערת הגשה" קנקן לשתייה חמה או קרה ועוד.


סדרת Marin Ferlazzo צלחת עם תוכי
סדרת Marin Ferlazzo, קרדיט:שירה רז



סדרת Marin Ferlazzo, מאג לשתייה חמה עם דוב פנדה
סדרת Marin Ferlazzo, קרדיט:שירה רז


סדרות נוספות מבית Maxwell & Williams הן סדרת Marini Ferlazzo המתאפיינת באיורים שחורים של ציפורים וחיות בר על גבי כלים לבנים כצלחות ומאגים, עם נגיעת צבע קטנה, מה שמעניק יופי ונועזות לכלים אלו.



סדרת Mustard צלחות וכלי הגשה בצבע חרדל של נעמן
סדרת Mustard, קרדיט:שרית גופן




 

סדרת Mustard (חרדל) מגיעה במגוון צלחות ומאגים לבנים עם עיטורי פרחים דמויי זהב, המעניק לסדרה לוק יוקרתי ואלגנטי. ואילו סדרת Salerno Duomo מביאה נועזות לשולחן עם כלי קרמיקה בעלי צבע רב עם מגוון עיטורים מרשימים ומיוחדים.

 
סדרת בוטניקה botanica כלי במבוק נעמן
סדרת Botanica, קרדיט:תמי בר שי



 

סדרת Botanica (בוטניקה) מגיעה במבחר כלי הגשה ואירוח כצלחות, כוסות, קערות, מגשים ואף סווחט הדרים, העשויים במבוק במבחר צבעי פסטל עדינים של ירוק או ורוד עם איורי פרחים ועלים.


סדרת Kasbah של נעמן
סדרת Kasbah, קרדיט:תמי בר שי


סדרת Kasbah, הינה סדרה צבעונית ביותר עם צורות מיוחדות ועיטורי זהב לגימור מושלם. הסדרה מגיעה במגוון כלים החל מקנקן תה ועד צלחות, מאגים ומגשים.


 
סדרת ה-Aubergine Epicurious בצבע חציל של נעמן
סדרת ה-Aubergine Epicurious, קרדיט: תמי בר שי



וסדרה נוספת במיוחד לאוהבי צבע החציל היא סדרת ה-Aubergine Epicurious (חציל אנין טעם). מדובר בסדרה של תבניות וקסרולים בעלי צבע סגול עז, בדיוק כמו חציל, העשויים פורצלן ומגיעים בעיצוב נקי. הסדרה מתאימה לשימוש בתנור, מדיח, מקפיא ומיקרוגל.




סדרת ווש wash נעמן
סדרת Wash, קרדיט:שרית גופן


ומפרי יצירתם של מעצבי הבית של Tutto Arte, ניתן למצוא השנה 3 סדרות חדשות.
סדרת Wash מגיעה בצבעי שחור לבן מונוכרומטיים מרשימים, הנראים ממש כמריחת מכחול שחור על קנבס לבן. בין אם בצורת קווים ובין בצורת של כתמי שמן-מים יפהפיים. בסדרה זו, ניתן למצוא צלחות וקערות הנמכרים בתפזורת.




סדרת Black Rio מגיעה במגוון צבעים משחור-לבן ועד חרדל-לבן עם מגוון צורות גאומטריות ומבחר כלים שירשימו את האורחים. בין הכלים, ניתן למצוא משטח זכוכית עגול, צלחות הגשה מרובעות או עגולות, בול (קערות) הגשה, מאגים ועוד.


 
סדרת color basic נעמן
סדרת Color Basic, קרדיט:תמי בר שי



 


ובסדרת Color Basic תפגשו בכלים העשויים מניו בון צ'יינה במגוון צבעי פסטל עדינים ומרגיעים כתכלת, ירקרק, ורוד וסגול. הסדרה מגיע במגוון צלחות הגשה משטחים ועוד.

 
כוסות דיסני חדשות מבית נעמן 2020
כוסות דיסני, קרדיט:תמי בר שי


כוסות קומיקס חדשנות מבית נעמן 2020
כוסות קומיקס, קרדיט:תמי בר שי



לאוהבי דיסני (כמוני), אל תדאגו, לא שכחו אותנו. הפעם תוכלו למצוא בחנויות מאגים מדליקים של מיקי ומיני מאוס קורצים אחד לשני (כל אחד בספל משלו). הספלים מגיעים בצבעי שחור-לבן.
ואם אתם אוהבים גם קומיקס, תוכלו לגלות סדרת מאגים מקושקשים ומדליקים, בדיוק כמו שקומיקס אמור להיות. 


תבנית אפייה מעוצבת לעוגה נעמן


בנוסף, תוכלו למצוא בחנויות נעמן תבניות לאפיית עוגה מעוצבת העשויות יציקת אלומיניום ומתאימות לשימוש בכל טמפרטורה. התבניות בעלות מראה מעוצב, ליצירת עוגת רושם בקלי קלות.
התבניות מגיעות ב-4 דוגמאות שונות ומיוחדות ,כאשר כל תבנית מגיעה עם ציפוי נון-סטיק למניעת הידבקות העוגה לדפנות ולשימוש מופחת בשמן.
מחיר השקה מיוחד לתבנית הוא 119.90 ש"ח, המבצע בתוקף עד ה23.9.20 או עד גמר המלאי.



עוגה מרשימה בתבנית החדשה של נעמן


קיבלתי את התבנית לסיקור ואני חייבת להגיד שקודם כל, מבחוץ היא נראית ממש איכותית ופשוט מרשימה. אך כמובן שאת התבנית לא אוכלים, והכי חשוב זה לגלות מה היא שווה.
אז איך התבנית החדשה של נעמן לעוגות מעוצבות?

אז ככה, אחרי שימוש ראשוני אני חייבת לציין את התבנית של נעמן ממש לטובה! הכנתי בתוכה עוגה, ועם הכשרון שלי שכחתי לרסס את התבנית בשמן לפני שהתחלתי להכניס את בלילת העוגה.
נזכרתי רק באמצע שכבר חלק מהתבנית מכוסה בבלילה. אז ריססתי את החלק הנותר בספריי שמן וקיוויתי לטוב.
ברוך השם, העוגה יצאה בכזו קלות מהתבנית שזה היה ממש מדהים!
אז נכון לעכשיו, ממליצה לכם בחום לקנות את התבנית הזו.

המתכון לעוגה יעלה בע"ה בקרוב לאתר :-)

לרגל השנה החדשה, נעמן מאחלת ללקוחותיה שנה טובה ומתוקה ומציעה 40% הנחה על קולקציית סתיו-חורף 2020. את הקולקציה ניתן להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר האונליין: https://www.naamanp.co.il (משלוח חינם עד בית הלקוח בקנייה מעל 149 ש"ח).
ועל מנת לחסוך לכם קצת זמן, החברה מציעה מגוון מארזים מהודרים ומוכנים לרכישה, שלא תצטרכו לבזבז זמן מיותר בזמן הלחוץ שלפני החגים.
המבצעים בתוקף עד ה-23.9 או עד גמר המלאי, על הזול מביניהם. אין כפל מבצעים.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use