9/22/2020

מותג טאצ' משיק מוצרים חדשים עם פרזנטורית חדשה - אילנית לוי כולל טיפים לניקוי

בס"ד

 
אילנית לוי לקמפיין טאצ'
קרדיט צילום: עומר וידר




 קבוצת שניב-סאסאטק, העוסקת בייצור, שיווק והפצה של מוצרי צריכה מתכלים המושלמים לטיפוח וניקוי הבית, יוצאת לקראת החגים בקמפיין רחב היקף למותג חומרי הניקוי הישראלי " טאצ' ".
המותג משיק בימים אלה קמפיין פרסום חדש עם הפרזנטורית החדשה והמקסימה, שתלווה אותו ב-3 השנים הקרובות - אילנית לוי.

אז קבלו הצצה למוצרים החדשים מבית טאצ', כולל כמה טיפים לניקוי.


 
קרדיט צילום: עומר וידר


כחלק מהמהלך האסטרטגי-שיווקי, לרגל הרחבת מגוון מוצרי מותג טאצ', יעלה קמפיין ארצי בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל בכיכובה של אילנית לוי.
ואני בטוחה שכבר יצא לכם להיתקל בפרסומת בה רואים את אילנית לוי מנקה במקומות שונים, כאשר כל פעם היא משתמשת במוצר אחר מבית טאצ', ובסיום היא נותנת את הטאצ' שלה ומציינת כי הקמפיין מוציא אותה כמי שהיא באמת: "חולת ניקיון".


 מגוון מוצרי טאצ'


הקמפיין מגיע בזמן מצויין, כשעכשיו עם הקורונה רובנו התחלנו להקפיד אפילו עוד יותר על היגיינה במרחב הציבורי והפרטי. ומגוון המוצרים הרחב והאיכותי מבית מותג טאצ' המוצע במחירים משתלמים, מאפשר לנקות ולשמור על היגיינה בבית ומחוצה לו.




קרדיט צילום: סטודיו טאצ'



קרדיט צילום: סטודיו טאצ'


קרדיט צילום: סטודיו טאצ'



החברה מציעה מגוון מוצרי ניקוי וטיפוח, החל ממוצרים המתאימים לשימוש עם אוכל כשקיות מזון, נייר אפייה, מוצרי היגיינה אישיים כממחטות נייר, וכלה במוצרי ניקוי לטיפול במשטחים שונים כאקונומיקה, מסיר שומנים, ניקוי וחיטוי שטיחים, מנקה רצפות, מסיר כתמים ועוד ועוד. 

בין המוצרים החדשים ניתן למצוא:
מגבונים אנטי בקטריאליים לחים לחיטוי וניקוי כללי של משטחים - מגבונים חד פעמיים, נוחים לשימוש וקוטלים 99.9% מהחיידקים. מותאם לשימוש על מגוון משטחים, ברזים, שירותים, ידיות, לחצנים, מתגי תאורה ועוד. המוצר מגיע באריזה אישית הנוחה לנשיאה לכל מקום, במארז של 50 יחידות או מארז דלי של 400 יחידות.

קצף לניקוי כללי בתוספת אקונומיקה - קצף יעיל, חסכוני ואנטי בקטריאלי. הקצף משמיד 99.9% מהחיידקים ומתאים לכל סוגי המשטחים. נמכר בבקבוק תרסיס 750 מ"ל.


מרכך כביסה מרוכז - מרכך כביסה מרוכז ומבושם פי 5, לקבלת בגדים ריחניים לזמן ארוך. המרכך מגיע באריזת 1 ליטר.


נוזל לניקוי כלים עם 24% חומר פעיל או 36% - נוזל כלים בעל אפקט הקצפה משופר המגיע באריזת 750 מ"ל. מגיע בבקבוק עם 24% חומר פעיל או 36% חומר פעיל כולל משאבה. נוזל הכלים מגיע בריחות: לימון, תפוח ולבנדר. בסדרה זו, ניתן גם למצוא נוזל כלים לעור רגיש (סנסיטיב) עם 36% חומר פעיל בניחוח מלון בוטיק או ספא מפנק.


מסירי כתמים לכביסה OXY POWER - סדרת מסירי כתמים ללא אקונומיקה, הקוטלים 99.9% מהחיידקים המכילים חמצן פעיל. המוצרים מתאימים לטיפול יסודי לכל סוגי הכתמים, פועלים מיד על הכתם ומשפרים את פעולת הניקוי של מכונת הכביסה. מסירי הכתמים מגיעים באריזת 3 ליטר לכביסה לבנה או צבעונית, וכן במרסס באריזת 750 מ"ל.


מרסס להברקת וניקוי חלונות ומשטחים - מרסס המבריק במהירות את כל סוגי המשטחים, ללא השארת סימן ודוחה אבק. מגיע באריזת 1 ליטר.


מנקה רצפות מבושם - נוזל לניקוי יסודי של כל סוגי הרצפות, בעל ריח מבושם בניחוח מלון בוטיק או ספא מפנק. מגיע באריזת 2 ליטר.






ממחטות נייר טישו רכות של טאצ'



כחלק מהקמפיין החדש, שמחתי לקבל להתנסות מארז עם כמה מוצרים מבית מותג טאצ' המגיעים בצבעי סגול-לבן יפים עם מגוון דמויות חייכניות.

פתחתי את המארז והתחלתי להתנסות במגוון המוצרים שקיבלתי:
ממחטות אף אישיות - הממחטות מגיעות במארז עם 10 אריזות אישייות. בכל מארז ניתן למצוא 10 ממחטות רכות ונעימות במיוחד בעלות 3 שכבות.


ממחטות נייר דו שכבתיות - ממחטות הטישו נשלפות אחת-אחת ומגיעות במארז המכיל 5 חבילות של 100 דף בכל חבילה. הממחטות רכות ונעימות ומיוצרות מתאית נקייה ומתאימות לשימוש בשבת.





ספוג, מטליות וכריות קרצוף טאצ'

כיריים עם כתם קשה לפני ניקוי עם ספוג הפלא של טאצ'
כיריים עם כתמים קשים ביותר לפני הניקוי עם ספוג הפלא

כיריים עם כתם קשה בניקוי עם ספוג הפלא של טאצ'
מתחילים בניקוי

כיריים עם כתם קשה לאחר ניקוי עם ספוג הפלא של טאצ'
הכיריים לאחר הניקוי



ספוג הפלא - ספוג הפלא מגיע באריזה עם 6 יחידות, והוא בעל מרקם חזק ועמיד. הספוג מתאים לשימשו על מגוון משטחים, אך כמובן מומלץ לבחון אותו קודם על חלק קטן וצדדי של משטח. הפלא של הספוג הוא בכך שניתן לנקות איתו רק עם מים, ללא שום חומר אחר.
אז לקחת את הספוג למבחן, ניסיתי אותו על כתמים קלים, כתמים בינוניים וכתמים קשים ביותר. דאגתי לצלם לכם, כמובן, שתווכחו בפעולה שלו. 


התחלתי דווקא מהכתם הקשה ביותר לפיצוח - על הכיריים שלי נח לו כתם שלא הצלחתי להוריד. מדובר בכתם עקשן ביותר וקשה לניקוי. לקחתי את ספוג הפלא, הרטבתי במים והתחלתי לנקות.
רובו של הכתם ירד די בקלות. חלק אחר מהכתם שכבר היה יותר קשה לניקוי, שפכתי מעט מים חמים וניסיתי שוב עם הספוג. ספוג הפלא של טאצ' הצליח להתמודד די טוב עם הכתם ולהוריד כמעט את כולו.

אני בהחלט מאוד מרוצה מכך!

 
כיריים עם כתמים קלים ובינוניים לפני הניקוי עם ספוג הפלא



הכיריים נקיים לחלוטין לאחר השימוש בספוג הפלא


הספוג, לא הצליח לשרוד את הכתם הקשה הזה, ולכן זרקתי אותו ולקחתי אחד חדש לכתמים קטנים ובינוניים. הניקוי של הכתמים הקטנים והבינוניים היה ממש בקלות והספוג נשמר מצויין.




שקיות מזון וניירות אפייה TOUCH טאצ'



מוצרים נוספים שטרם ניסיתי, אך אני בהחלט כבר מחכה לנסות הם:
ניירות אפייה נשלפים - נייר האפייה מבית טאצ' מגיעים באריזה ובה 50 יחידות. מה שמיוחד בניירות הללו, זה העובדה שהם מתאימים לשימוש בתנור עד 220 מעלות! אני משתמשת רבות באפייה בחום גבוה, ותמיד מחפשת לקנות את הניירות המתאימים לאפייה במעלות גבוהות. רוב הזמן אני מוצאת ניירות המתאימים רק ל-200 מעלות, ואני כל כך שמחה שעכשיו אוכל למצוא יותר בקלות ניירות אפייה המתאימים ל-220 מעלות!


שקיות מזון - שקיות אוכל לסנדוויצ'ים, ירקות, ועוד, הנוחות מאוד לשימוש. נשלפות בקלות ממארז הקרטון ומרגישות מאוד חזקות ואיכותיות. בכל מארז ניתן למצוא 2 קופסאות קרטון, כאשר כל אחת מכילה 150 שקיות המאושרות למגע מזון.

מטליות מיקרופייבר לניקוי כללי - אריזה המכילה 7 מטליות רכות המתאימות לניקוי כללי, שניתנות לכיבוס במכונת הכביסה בסיום השימוש.


כריות קרצוף רב תכליתיות - כריות קרצוף המותאמות לשימוש כללי וגם לניקוי כלים וסירים. הכריות מותאמות ל-2 פעולות ניקוי, גם יסודי וגם עדין.


במסגרת הקמפיין החדש, יעלה אתר ייעודי למותג טאצ', בו ניתן יהיה ללמוד יותר על מגוון מוצרי המותג ולהנות ממגוון הדרכות ועצות לניקוי נכון. גם הפרזנטורית אילנית לוי, הידועה כחולת נקיון, תשתף באתר טיפים לניקוי יסודי של הבית.


 ובינתיים, קבלו כמה טיפים לניקוי הבית באדיבות מותג טאצ':
חיטוי במטבח -
את הכיור מומלץ לנקות בחומר ניקוי המכיל כלור פעיל. לאחר ריסוס יסודי של כל הכיור ודפנותיו, מומלץ להניח את מטליות הניקוי הרב שימושיות וכריות קירצוף הכלים ברצפת הכיור ולרסס גם אותן.
מניחים לחומר לפעול כמה דקות, ורק אז מתחילים לנקות ביסודיות. בסיון, שוטפים היטב בזרם מים וסוחטים את המטליות.


ניקוי רצפות -
הרצפת מאוד מלוכלכת? מומלץ להשתמש ביותר נוזל רצפות. אולם אם אתם חייבים לשטוף את הרצפה יום-יום, מומלץ להימנע מריכוז יתר של נוזל הרצפות, אשר יגרום לכמות סבון מיותרת שתקשה על הניקוי.


הדחת כלים -
ניקוי כלים ידני בנוזל כלים, יהיה הרבה יותר אפקטיבי כאשר הכלי רטוב במים. במידה ונותרו שאריות מזון שהתייבשו על הכלי, מומלץ להרטיב או להשרות את הכלים במים חמים להסרה קלה בזמן הניקוי.


הסרת שומנים שרופים -
כלי בישול ותבניות, וכן גם תנורים, יזכו לניקוי קל יותר לאחר חימום קל שלהם. כמובן, יש להיזהר ולא לחמם אותם יתר על המידה ולעטות אמצעי מיגון.


אבנית במדיח כלים -
להסרת אבנית מהמדיח, קחו את מסיר האבנית הרב שימושי והוסיפו 200 מ"ל למדיח. הפעילו על תוכנית קצרה כשהמדיח ריק, והאבנית תתנקה במהירות והמדיח יקבל ברק.


אבנית במקלחונים -
כתמי אבנית על זכוכית המקלחות אינם ניתנים להסרה עם חומרי ניקוי רגילים. במקום, יש לרסס את האזור עם קצף להסרת אבנית, לחכות 2 דקות (ניתן למרוח עם מטלית לכיסוי פני שטח הזכוכית), ולשטוף במים נקיים.
בסיום, יש לנגב עם מטלית נקייה לשמירה על הברק ומניעת היווצרות כתמים חדשים. טיפ זה מתאים גם לברזי ניקל ואביזרי נירוסטה שונים בחדר האמבטיה.


ניקוי מברשת האסלה -
לניקוי מברשת האסלה, מומלץ לרסס בקצף ניקוי המכיל אקונומיקה. את הניקוי יש לבצע בתוך תחום האסלה, וכעבור 20 שניות, יש להוריד את המים ולתת למברשת להישטף במי האסלה.
בשלה זה המברשת נקייה ומחוטאת. חשוב מאוד: לא לערבב עם חומרים נוספים, בעיקר לא עם חומצות למיניהן.



כך תנקו אבק בבית בצורה נכונה -
תחילה מנקים את הריפודים מאבק, ולאחר מכן את רהיטי העץ. חלונות ומשטחים מנקים באמצעות תרסיס לניקוי חלונות ומשטחים.
ולבסוף עוברים לניקוי הרצפה, ובבכך מנקים את כל האבק כמו שצריך.


ניקוי מתגים ולחצנים -
מתגי חשמל, שלטים ומקלדות, מומלץ לנקות במטליות לחות הספוגות בחומר ניקוי וחיטוי. בצורה זו, תשיגו נקיון יעיל ובטיחותי, שימנע פגיעה ברכיבים חשמליים.
אין לכם מטליות לחות בבית? פשוט רססו חומר ניקוי וחיטוי ללא אקונומיקה על מטלית נקייה ונקו באותו אופן.


ניקוי המקרר -
מטליות לחות הספוגות בחומר ניקוי, יאפשרו להגיע לכל אותם מקומות הקשים להגעה וניקוי במקרר.
קפלי הגומי שעל הדלתות ניתנים לניקוי באמצעות שיפוד עץ שעל קצהו הקהה מצמידים מטלית לחה.


כתמים קשים להסרה על השיש -
הסרת כתמים עקשניים על השיש כדוגמת כתמי תבלינים, ניתנים להסרה על ידי חומר ניקוי המכיל אקונומיקה ביחד עם ספוג הפלא.


 טיפים לפעולת הכביסה

איך להחזיר רכות למגבות רחצה -
מגבת הרחצה מאבדת מרכותה ואת יכולת הספיגה שלה, בעקבות האבנית המצויה במים. על כן, מומלץ מדי פעם להוסיף לפעולת הכביסהה את מסיר האבנית הרב שימושי.
בנוסף, כדאי לדעת כי האבנית שנמצאת במגבות, מהווה כר פורה לחיידקים ועובשים, וברגע שהמגבת נרטבת עולה ממנה ריח לא נעים. אבנית זו, פוגמת גם ביכולת של חומרי ריכוך ובישום לפעול על המגבת בזמן כביסה.


איך להסיר כתמים עקשניים מכביסה-
להסרת כתמים מומלץ להשתמש במסיר כתמים על בסיס חמצן פעיל ביחד עם מעט אבקת כביסה. את הפעולה יש לבצע על בגד רטוב ולא יבש.
אבקת הכביסה תורמת להאצת שחרור החמצן הפעיל שבמסיר הכתמים ותורמת לניקוי וחדירת החומר לסיב. בסיום, לפני שהבגש מתייבש, ממשיכים את פעולת הכביסה כרגיל.


להגברת אפקטיביות של פעולת הכביסה -
יש להימנע מהעמסת יתר של בגדים במכונה, על מנת שכל בגד ירטב כראוי ויחשף לחומרים הפעילים. מכונה עמוסה מדי, תגרום לכך שפעולת הניקוי תפגע, והכתמים ישארו על הבגד.


איך להשתמש נכון במבשם כביסה -
לקראת סוף תהליך הייבוש במייבש כביסה (בסביבות ה-10 דקות האחרונות), זהו הזמן האידיאלי לריסוס מבשם כביסה במייבש ולהשלמת פעולת הייבוש.



חברת שניב, נוסדה ב-1988 כמפעל ישראלי לייצור נייר גולמי באופקים, מתוך שותפות בחזון הלאומי לפיתוח יישובי הנגב.
החברה, הנחשבת כיום כמובילה בתחומה, נסחרת בבורסת תל אביב. ובשנת 2018, רכשה החברה את חברת סאסאטק.

חברת סאסאטק, הממוקמת בפארק התעשיה דלתון שבגליל, מתמחה בייצור חומרי ניקוי וטיפוח למגזר הפרטי והן למגזר העסקי.

לקבוצת שניב-סאסאטק 3 מפעלים ומרכזים לוגיסטיים, בהם מיוצרים ומופצים מוצרי צריכה יומיומיים למעל 6,000 נקודות מכירה.
המפעל באופקים מייצר כ-30 אחוז מצריכת הנייר בישראל, לרבות המותגים הפרטיים של רשתות השיווק.
המפעל בדלתון מייצר חומרי ניקוי והמפעל בבני יהודה אחראי לייצור מוצרי טואלטיקה ומוצרי טיפוח אישיים.

חברת שניב-סאסאטק דוגלת בייצור ישראלי ופועלת על פי תקני איכות מחמירים, תוך שמירה על הטבע והסביבה.


את מוצרי טאצ' ניתן להשיג ברשתות השיווק השונוות ברחבי הארץ ובחנויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use