9/29/2020

סוכות עם פעילויות אונליין לילדים של תאטרון הקרון

בס"ד


הצגות תאטרון הקרון תשפ"א 2020 סוכות


 לרגע היה נדמה כי בסוכות הקרוב נוכל לחגוג כרגיל בחוץ עם שלל הפעילויות הכיפיות היוצאות בזמן זה, אולם הסגר שינה קצת את פני הדברים.
אבל אין זה אומר שאי אפשר להמשיך לבלות, גם מהבית פנימה! דרך נוספת לבלות זמן כיפי עם המשפחה הגרעינית, זה בצפייה במגוון ההצגות והפעילויות אונליין שיש לתאטרון הקרון להציע.




תאטרון סיפור המסע של איילת
קרדיט צילום: רותם גולדנברג



במהלך חול המועד סוכות, יוכלו הילדים וההורים להנות ממגוון פעילויות במרחב הדיגיטלי, הכוללות סדנאות יצירה, הצגות תאטרון לילדים, שעת סיפור עם אומנים ויוצרים והכול בבית הפרטי.
בימים ראשון, שלישי וחמישי (ה-4,ה-6 וה-8 לאוקטובר), יהנו הילדים מתאטרון סיפור וסדנת יצירה לקטנטנים דרך הזום.


ביום ראשון ה-4.10 בשעה 11:00 יהנו הילדים מ"המסע של איילת", תאטרון סיפור עם סדנת יצירה בזום עם רותם גולדנבברג.


 
תאטרון סיפור ארבעת האחים
קרדיט צילום: גליה לוי גרד


 

ביום שלישי ה-6.10 בשעה 11:00 יהנו הילדים מ"ארבעת האחים", תאטרון סיפור עם סדנת יצירה בזום עם גליה לוי גרד. סיפור בהשראת אמנות האוריגמי, כאשר העלילה מתפתחת תוך כדי קיפולי הנייר. הילדים מקפלים יחד עם המספרת ושותפים להתפתחות העלילה. בסיום, מתקבל קיפול מפתיע שאותו ניתן יהיה להפוך בשינוי קל לבובה.

 
תאטרון סיפור יום מיוחד במינו
קרדיט צילום: דור קדמי



 

ביום חמישי ה-8.10 בשעה 11:00 יהנו הילדים מ"יום מיוחד במינו", תיאטרון סיפור עם סדנת יצירה בזום עם ענת גייגר. סיפור על פילפילון שאימו מבטיחה לו כי היום יהיה יום מיוחד במינו. אבל דווקא היום כולם עסוקים ולא משחקים איתו. סיפור יום הולדת המסופר באמצעות תאטרון חפצים, קופיף שובב ומפוחית.


הצגה העיר המזמרת
קרדיט צילום: אלדד מאסטרו


וב-5, ב-7 וב-11 לאוקטובר, יהנו הילדים וההורים מצפייה בהצגות מצולמות שיועלו ליוטיוב ויהיו פתוחות לצפייה למשך 3 ימים. לאחר מכן, תצטרפו למפגש יצירה עם האמנים בעקבות ההצגה.


מפגשי היצירה בעקבות ההצגה בליווי האמנים יתקיימו:
ב-5.10.20, יום שני בשעה 11:00 עם ההצגה "העיר המזמרת" בליווי ליאת שבתאי (ההצגה תהיה זמינה לצפייה מה-4.10 למשך 3 ימים). העיר המזמרת עוקבת אחר נגנית הנבל המהוללת עדינה. בשכונת בום-טראח בערב, צפוי לעלות קונצרט חגיגי בכיכובה, אך השכונה רועשת, הכבישים סואנים, הטלפונים לא מפסיקים לנגן והשכנים קולניים במיוחד.


אז מה עדינה יכולה לעשות? הילה וליאת, תמד חברות דחפורניות שובבות, יוצאות לעזור לעדינה במסע להכניס שקט לעיר. ההצגה מתרחשת על גופן של השחקניות בשילוב עם חפצים, צלילים, צפצפות ובובות. ההצגה מתאימה לגילאי 4-8.

 
קרדיט צילום: כפיר בולוטין


 

ב-7.10.20, יום רביעי בשעה 11:00 עם ההצגה "הסנדוויץ' הרעב" עם שי פרסטיל (ההצגה תהיה זמינה החל מה-6.10 בשעה 12:00, ותשאר פתוחה ל-3 ימים). 

אם סנדוויץ' יכול להיות רעב, אז מפלצת יכולה להתאהב, ואם האיש גר בביתף אז איפה גר הבית? בהצגה "הסנדוויץ' הרעב", ג'רמי מנסה לכתוב סיפורים ושי לפעמים עוזרת, לפעמים מפריעה ולפעמים מבלבלת. אבל רק יחדיו הם יכולים להצליח במשימה ולספר איך מספרים סיפור וגם לחיות באושר ועושר עד עצם היום הזה. תאטרון בובות, ליצנות וחפצים המזכיר שניתן ליצור משהו מכל דבר, ושכל המצאה מתחילה במשחק. מתאים לגילאי 4-9.

 
קרדיט צילום: דור קדמי


ב-11.10.20, ביום ראשון בשעה 11:00 עם ההצגה "רכבת המתנות של סבא וסבתא" עם נטליה רוזנטל (ההצגה תפתח לצפייה ביום חמישי ה-8.10 בשעה 12:00 ותהיה זמינה לצפייה עד יום ראשון בשעה 19:00). בהצגה "רכבת המתנות של סבא וסבתא", סבתא נחמק'ה וסבא אלברט אוהבים לחלק מתנות.


 יש להם נכדים בכל הארץ והם אוהבים לבקר אותם ולהפתיע במתנות. לכל נכד הם הכינו מתנה מיוחדת עם שיר והפתעה. עם ההפתעות הצבעוניות הם מגיעים לתחנת הרכבת, על מנת לצאת למסע ולמסור את ההפתעות לכל נכד ונכד. מה מסתתר בקופסאות? איך הכניס סבא אלברט צליל לתוך קופסא?  איך סבתא מצליחה להדהיר מרכבת שבלולים? את כל זאת ועוד, תגלו בתאטרון החפצין הפיוטי המלווה במוזיקה מקורית ושירה חיה. מתאים לגילאי 4-7.


מחיר תאטרוו סיפור + סדנה - 15 ש"ח למשפחה, מחיר הצגה מצולמת ביוטיוב הפתוחה לצפייה במשך 3 ימים, כולל מפגש אמן: 20 ש"ח למשפחה.
לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים: תיאטרון הקרון (אלה) 0503-352525 https://www.traintheater.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use