9/29/2020

קולקציית סתיו 2020 של ורדינון

בס"ד

קולקציית ורדינון 2020 סתיו תשפ"א



מותג ורדינון, הידוע כמובל בטרנדים של אופנת הבית והלייף סטייל בישראל, יוצא בקולקציית סתיו חדשה לשנת 2020 עם הרגשה של WOW.
מעצבי הסטודיו של נעמן גרופ, Tutto Arte, השקיעו בכל פרט ויצרו קולקציה שתקנה מראה מושלם לכל סגנון. בין אם זה סגנון קלאסי ואלגנטי, צעיר ובועט, אורבני ועוד.




 
סט אלגנטי, קרדיט צילום: תמי בר שי



בזמן זה שמבלים יותר ויותר בבית, מציע מותג ורדינון את מצעי היוקרה Five Crowns, עם מגוון פריטים העשויים מבדים משובחים ככותנה מצרית, סאטן, ויסקוזה, ועוד. בדים נושמים ונוחים עם מגע עדין, אך בעלי חוזק ועמידות.

בנוסף, ניתן למצוא בקולקציה החדשה מגוון מצעים מבדי ג'רסי. בד הג'רסי הינו בד טבעי, נושם ונוח לשימוש. הוא קל לגיהוץ וכביסה והוא הבד האהוב ביותר על כולם.
בקולקציה החדשה ניתן למצוא אותו במבחר דגמים, החל ממצעים מעוטרים בפרחים עדינים בגווני כחול, דרך סט של מיני מאוס, וכלב בדוגמאות גאומטריות, ציפורים ועוד.




דגם פילד, קרדיט צילום: תמי בר שי


ויקה יוסל, מנהלת סטודיו Tutto Arte בנעמן גרופ אמרה כי: "מבין סגנונות עיצוב שיככבו בעונת סתיו חורף 2020 בולט במיוחד הנושא הבוטני בפרט, ונושט הטבע בכלל שממשיכים להיות באופנה. מגמה זו מתחזקת גם על רקע משבר הקורונה שגרם לרבים מאיתנו להסתגר בבית. מכאן הרצון העז להביא את הטבע הביתה".




מגוון ציפיות, קרדיט צילום: תמי בר שי


בקולקציה החדשה של ורדינון ניתן למצוא מצעים המשלבים בין צבעים כהים לבהירים, שילוב בין צבעוני למונוכרומטי, מגוון הדפסים עם שילובים בוטניים או גאומטריים ועוד.
ובנוסף למצעים, ניתן למצוא אביזרים משלימים נוספים בקולקציה החדשה, החל מציפיות ייחודיות לכריות נוי, מגוון כרבוליות ושמיכות חורך, שטיחונים לבית, נעלי בית פרוותיים, מוצרי טקסטיל למטבח ועוד.
לרכישה באתר החברה: https://www.vardinon.co.il

ועכשיו כשלא ניתן לצאת כל כך מהבית מפאת הסגר, נעמן גרופ מביאים את החנות עד אליכם הביתה.
כך, תוכלו לבצע סיור וירטואלי בסניפי מותגי הקבוצה נעמן וורדינון, ולרכוש מהמוצרים תוך יצירת קשר אישי עם מנהלי החנויות באמצעות וואטסאפ או בשיחה טלפונית.



אקססוריז למטבח, קרדיט צילום: תמי בר שי


פיצ'רים ייחודיים וחדשניים המבוססים על צילות 360 מעלות, מאפשרים לערוך מסע קניות ישירות מהבית. ניתן להלך בין מדפי החנות ולהתרשם ממגוון המוצרים הקיים. את המוצרים ניתן לרכוש בקליק אחד המעביר לרכישת באתר האון ליין או כמובן באמצעות הוואטסאפ והטלפון.
כמו כן, ניתן יהיה לבצע קנייה עם תווי הקנייה הניתנים לסליקה סלולארית כBuyMe, שופרסל Cash, ועוד, במידה ומבצעים רכישה בפנייה אישית.
לסיור בחנות ורדינון, ליחצו כאן.
לסיור בחנות נעמן, ליחצו כאן.

תגובה 1:

  1. המצעים של ורדינון ממש מעולים, מקווה שגם האקססוריז למטבח באותה רמה.

    השבמחק

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use