9/13/2020

ככה תעניקו לכם ולבן הזוג את התקשורת שחסרה לכם

בס"ד


קלפי זיגזוג ויומן מסע אל עצמי של נגה דודסון


  
כחלק מפינת "חדש במדף" אצלי בבלוג, זכיתי להתנסות בשני מוצרים שמעניקים הזדמנות להתחבר לעצמנו.
האחד הוא יומן "מסע אל עצמי" שיעניק לכם הזדמנות באמת להקשיב לעצמכם, לרגשות שלכם ולמטרות שלכם והאחר הוא משחק קלפים זוגי "זיגזוג". משחק לבני זוג שיעזור לדבר ללא שיפוט וללא "דעות קדומות".

מי שעומדת מאחורי פיתוח אותם מוצרים זו נוגה דודסון. נוגה, נשואה פלוס 6, היא יועצת חינוכית בעלת תואר אקדמי (M.A) ומרצה במכללה האקדמית "אורות ישראל".
נוגה מתמחה בהעברת סדנאות העצמה, אימון ומודעות עצמית לנשים, גברים, זוגות ועוד.




 
יומן מסע אל עצמי



יומן "מסע אל עצמי" הוא יומן תכנון ומחברת השראה ללא תאריכים. היומן מחולק לשבועות, כאשר בכל חודש ובכל תחילת שבוע תמצאו משימה שתגרום לכם להבין דברים שמרוץ החיים גרם לכם לשכוח או לפספס.

 בכל שבוע תזכו למשפט קטן שיגרום לכם לעצור רגע ולחשוב עליו. ולצד כל משפט תמצאו משימה הקשורה אליו. כך, תוכלו למצוא ציטוטים מפי רבי נחמן מברסלב כדוגמת: "כי צריך האדם לחפש ולבקש למצוא בעצמו איזה מעט טוב, כדי להחיות את עצמו, ולבוא לידי שמחה", מפי הלן קלר:"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נכונה יותר" ואף ציטוטים של וולט דיסני: "אם אתה יכול לחלום על זה, אתה יכול לעשות את זה" ועוד.


יומן מסע אל עצמי, מבט מבפנים


היומן מעניק לכם הזדמנות להתחבר אל עצמכם, אל החלומות והשאיפות שלכם, אך גם אל המקומות הפנימיים ביותר שאולי הזנחתם ולא הקדשתם להם מספיק מחשבה.

עם כל משפט ומשימה, תתקדמו למקום טוב יותר - מקום שבו תלמדו להסתכל על דברים מפרספקטיבה אחרת, זווית ראייה נכונה יותר, סלחנית וקשובה יותר.


קלפי זיג זוג


 

קלפי הזיגזוג מזמינים את בני הזוג להתנסות במשחק שונה מהרגיל. במקום המריבות וההאשמות שמטיחים אחד כלפי השני, מתנסים במשחק שיעזור לתקשורת הזוגית.
בחבילת קלפי הזיגזוג תמצאו קלפים עם מגוון שאלות. ישנן שאלות שיהיה קל לענות עליהן, וישנן כאלה שיהיו קצת יותר קשות למענה. 


יושבים בזמן רגוע, בלי הפרעות, ולאחר ששולפים קלף, מניחים לכל אחד לענות על הקלף מהצד שלו.
והפעם, פותחים את הקלפים וחושפים את אשר על הלב בצורה נקייה, ללא ריבים, ללא ביקורת ופשוט מקשיבים.

בכל קלף, תהיה לכם הזדמנות לשפר את התקשורת הזוגית, לחשוב על דברים שבד"כ לא מספיק מקדישים להם תשומת לב, או סתם פשוט לבלות ערב זוגי שונה מהרגיל בבית, פנימה, במיוחד בזמן הקורונה שרוב הזמן נמצאים בבית.




קלפי זיגזוג לתקשורת פתוחה


 


הקלפים עוסקים בעבר, הווה וגם בעתיד, ומאפשרים לחזור לרגעים נוסטלגיים שאולי נשכחו, לחשוב על כאן ועכשיו וגם על העתיד.
בקלפים ניתן, כמובן, גם לשחק לבד. לשבת עם עצמך ולענות בכנות בינך לבין עצמך על מגוון השאלות בקלפים, שיגרמו לך להעריך יותר את בן/בת הזוג, את עצמך ולהבין מה טעון שיפור ומה יש ביכולתך לשנות.

בנוסף לשני המוצרים הללו, נוגה הוציאה קורס דיגיטלי למודעות זוגית. את הקורס היא השיקה לאחר שצברה נסיון רב בתחום הייעוץ החינוכי, בליווי והנחיה, ובעקבות פנייה ממטופליה.


בקורס הדיגיטלי בן ה-7 שיעורים, תלמדו איך לצמצם את כמות המריבות והביקורות, תקבלו כלים לשיפור הזוגיות ולהעצמת החיובי.
לרגל החגים, הקורס נמכר במחיר מבצע של 299 ש"ח בלבד!
לרכישת הקורס, קלפי הזיגזוג או היומן "מסע אל עצמי", כנסו לאתר של נוגה: https://nogad.ravpage.co.il
או צרו קשר טלפוני- נוגה: 052-8356893

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use