11/09/2020

חדש במדף מספר 41

בס"ד

 

פינת מה חדש במדף מס' 41 סנו סושי מדקס ד"ר פישר תבשיל אישי פלוס סוגת ועוד


 הפעם בפינת חדש במדף, בדקנו את שקיות הנייר של סנו סושי, תבלין הדג של נפטון, תבשיל אישי מבית סוגת, מדקס אל סבון אקטיבי תוך 5 שניות של ד"ר פישר, פריקי של תבואות, לחם פשתן של ביכורים, אבקת חלבון Pure Whey HD, עוגיות מילקה במילוי קרם אוראו וסוכריות ג'לי גומי ללא צבעי מאכל של מיה.
*חלק מהמוצרים התקבלו לסיקור.




מארז 70 שקיות נייר סנו סושי

 
שקיות נייר סנו סושי עם מדבקות צבעוניות

 

שקיות נייר סנו סושי עם מדבקות

 

 

מארז שקיות נייר עם מדבקות של סנו סושי

חברת סנו סושי משיקה שקיות אוכל מנייר בשני הדפסים מעוצבים: עיגולים וזיגזג, בצבעי שחור-לבן. שקיות הנייר ארוכות במיוחד, ומתאימות לעטיפת כריכים גדולים.
השקיות החדשות של סנו סושי הן שקיות מתכלות השומרות על איכות הסביבה ומאושרות לשימוש במגע עם מזון.

בכל מארז של שקיות סנו סושי מנייר, תמצאו 70 שקיות נייר XL ארוכות במיוחד לכל מי שאוהב סנדוויצ'ים גדולים וארוכים, לצד 70 מדבקות מדליקות וצבעוניות לחזרה שמחה לבית הספר.
תוכלו למצוא מדבקות של עצלן עושה יוגה, חד קרן, דינוזאור, קקטוס ועוד, לצד כיתובים כגון: קללל, Love, בהצלחה, יופי טופי, מזל טוב, יום של כיף! ועוד רבים נוספים שיעשו עוד קצת שמח בארוחת הבוקר/הצהריים בבית הספר או בעבודה.

 

שקיות סנו סושי עם מדבקות צבעוניות

השקיות מגיעות בגודל 27X18.5 ס"מ בפתיחה מלאה, ונמכרות במחיר של 9.90-11.90 ש"ח לפי אתר פרייסס.
השקיות ניתנות לרכישה במגוון רשתות השיווק השונות ברחבי הארץ. למידע נוסף, כנסו לאתר סנו: www.sano.co.il או לפייסבוק: https://www.facebook.com/sano.co.il

דעתי: שקיות הנייר מרגישות מאוד איכותיות, ועצם העובדה שהן מתכלות זה כמובן מצויין וחשוב ביותר לסביבה ולנו. ניתן למלא את שקית הנייר בקלות במגוון פריטי מאכל, וסגירתה מאוד נוחה.
השקיות מתאימות לילדים ולמבוגרים כאחד, בצבע שחור-לבן סולידי המתאים למשרד או עם תוספת של מדבקות לילדים צעירים.

 

 

תבלין לתיבול דג מבושל של נפטון

תבלין לתיבול דג מבושל מבית נפטון

חברת נפטון, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, משיקה "תערובת לתיבול דג מבושל". התערובת מתאימה להכנת מגוון מתכוני דגים, הן בתנור והן על הכיריים.
תערובת לתיבול דג מבושל של נפטון מכילה: פלפלים, פפריקה, כוסברה, שום, עשבי תיבול, שומשום, שמן ומלח. התערובת אינה מכילה צבעי מאכל מלאכותיים והיא ללא חומרים משמרים וללא מונוסודיום גלוטומט.
התערובת מתאימה גם לתיבול גבינות, תבשילים ומאפים פיקנטיים ועוד.

תערובת לתיבול דג מבושל של נפטון כשרה פרווה, בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית והרבנות הראשית באר שבע.
התערובת מגיעה במיכל פלסטיק במשקל 120 גרם ומחירה: 10.90-12.90 ש"ח.
ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות כחצי חינם, ברקת, יינות ביתן ועוד ומגוון חנויות פרטיות ברחבי הארץ.

דעתי: ניסיתי את התערובת עם דגי דניס מבושלים במחבת ברוטב אדום ויצא מפנק וטעים מאוד. אשתדל לעלות את המתכון בהקדם.

 




תבשיל אישי סוגת מנה חמה חיטה מלאה


תבשיל אישי + סוגת



תבשיל אישי + מבית סוגת עם אטריות מחיטה מלאה

לאור הצלחת סדרת "תבשיל אישי", חברת סוגת מרחיבה את הסדרה עם שתי מנות חדשות ובריאות יותר שמכינים ברגע.
לראשונה, ישולבו בתבשילים האישיים מבית סוגת אטריות מחיטה מלאה המגיעים בשני טעמים: בטעם עוף ובטעם ירקות.

הסדרה שהושקה לפני שנה וזכתה להצלחה רבה בקרב הצרכנים, זוכה להשקה של שני מוצרים חדשים עבור אותם אנשים שלא רוצים להתפשר על בריאות ואיכות.
שני הטעמים החדשים מכילים איטריות מחיטה מלאה הנחשבת למזינה יותר והינן פרווה ומתאימות לצמחונים.
הטעמים החדשים מצטרפים לשלושת המוצרים שכבר קיימים בשוק: נודלס פיקנטי, נודלס בטעם עוף ונודלס בטעם ירקות.

סדרת "תבשיל אישי פלוס" נותנת מענה למי שרוצה לקחת אוכל קל ומהיר הכנה לעבודה, ללימודים, ליום טיול בחוץ או אפילו בבית כשמחפשים מה לאכול ואין חשק או כוח להתחיל להתעסק בבישולים.
המנות האישיות מגיעות במיכל פלסטיק עם מכסה אלומיניום ומכסה פלסטיק שקוף, כאשר מתחת למכסה הפלסטיק השקוף ניתן למצוא כפית-מזלג אישית.
אריזות המוצר מגיעות במשקל 65 גרם והן בעלות כשרות פרווה, בהשגחת הבד"ץ בית יוסף.
ניתן למצוא ברשתות השיווק השונות ובמינימרקטים ומכולות ברחבי הארץ.

דעתי: טעמתי את התבשיל אטריות חיטה מלאה בטעם עוף ובהחלט מדובר במוצר טעים. כיף למצוא עוד ועוד מוצרים בריאים ומזינים, שניתן להכין בקלות ובמהירות כשאין זמן להכין בבית או כשיש צורך לצאת מהבית למספר שעות לא מבוטל.



אלסבון מדקס ד"ר פישר


אל סבון medex dr fischer


אל-סבון אקטיבי מדקס מבית ד"ר פישר

חברת ד"ר פישר משיקה את מדקס (Medex), אל סבון אקטיבי חדש המיועד לשמירה על היגיינת הידיים. המדקס פותח במעבדות המחקר של ד"ר פישר, על מנת לספק מענה מהיר במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים.
כך, במקום שנצטרף לקרצף את הידיים במשך 20 שניות ויותר, האל סבון החדש נבדק במעבדות מוסמכות חיצוניות המתמחות בתחום המיקרוביולוגיה ונמצא כי הוא יעיל תוך 5 שניות כנגד החיידקים הנפוצים העיקריים.

המדקס מכיל רכיבים פעילים לניקוי יסודי ושמירה של היגיינת העור ובריאותו. הוא אינו מייבש את העור, מכיל מרכיבי לחות ומועשר בויטמין E ופרו ויטמין B5 השומרים על גמישות ולחות העור. התכשיר נבדק דרמטולוגית והוא מותאם לבעלי עור רגיש.

מעבדה חיצונית ומוסמכת, בדקה ומצאה שתכשיר המדקס קוטל 99.99% מהחיידקים תוך 5 שניות!
בין החיידקים שהמוצר קוטל, ניתן למצוא את:
E Coli - חיידק האי קולי העלול לגרום להרעלת דם, דלקת ריאות ודלקת קרום המוח.
Staphylococcus Aureus - סטפילוקוקוס אאוראוס (זהוב) הגורם לדלקת ריאות, דלקת בקרום הלב, נגעים בעור, עלול לגרום להרעלת דם והרעלות מזון.
Pseudomonas Aeruginosa - פסאודומונס אארוגינוזה הגורם לדלקת ריאות ועלול לגרום להרעלת דם. כמו כן, מהווה הגורם העיקרי למחלות בבתי חולים.
Enterococcus faecalis - אנטרוקוקוס פקליס הגורם לדלקות בפנים הלב, במערכת השתן ובכיס המרה.
Enterobacter Aerogenes - אנטרובקטר ארוגנס הגורם לזיהומים בדרכי השתן ומהווה גורם לזיהומים שניוניים בבתי החולים.

על פי משרד הבריאות הישראלי, שטיפה תכופה של הידיים בסבון ומים מהווה את הדרך הטובה ביותר להפחתת מספר החיידקים והוירוסים על הידיים.
ועם הקורונה שלצערנו הרב עדיין קיימת, חשוב ביותר להקפיד על היגיינת הידיים, עכשיו יותר מתמיד. מחקרים אף הראו כי הקפדה על רחצת ידיים בסבון ומים הפחיתה את שיעור מחלות המעיים והשלשולים ב31% ומחלות דרכי הנשימה ב21%.

כתבתי כאן כל כך הרבה פעמים בסבון ומים שכבר השיר "אני נקי" של דתיה בן דור מתנגן לי בראש:"אני רוחץ ידיים טידידל דידל די בסבון ומים טידידל דידל די...". אבל עכשיו באמת, שטיפת ידיים היא פעולה כל כך קטנה שיכולה להציל חיים. פעולה קטנה זו מאפשרת מניעת הפצת חיידקים, זיהומים ומחלות. אז יישמו אותה למענכם, למען משפחתם, למען העתיד של כולנו.

המדקס נמכר באריזת 1 ליטר במחיר של 24.90 ש"ח או באריזת 500 מ"ל במחיר של 14.90 ש"ח ברשתות השיווק והפארם השונות ברחבי הארץ.

חברת ד"ר פישר בעלת נסיון של מעל 55 שנה במחקר וידע רפואי בינלאומי המאפשרים פיתוח של תכשירים מתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. המוצרים מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית בתנאי ייצור בינלאומיים מחמירים ובשימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר.

 מפעלי החברה הם בעלי תו תקן פלטינה יוקרתי ממכון התקנים הישראלי המעיד על מצויינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות.
מוצרי החברה בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים במדינות רבות בעולם בהצלחה.

דעתי: אנחנו משתמשים רבות במוצרי ד"ר פישר, במיוחד באלכוג'ל ג'ל לשמירת היגיינת הידיים האישי שאנחנו לוקחים על התיק ביציאה מהבית והאלכוג'ל הגדול באריזות חסכון.
הדטרגנט החדש (אל-סבון מדקס), הינו בעל ריח עדין וממש מהר מתקבל סבון בעל קרצוף מעולה. הסבון נעים לידיים ומשאיר אותן רכות ונעימות.
פתרון מושלם למי שאין כוח או זמן להתחיל לקרצף את הידיים בסבון כמו שצריך.



חיטת פריקי של תבואות

 

חיטת פריקי מבית תבואות

חברת תבואות משיקה פריקי ישראלי בעל סימון התו הירוק. הפריקי עשויה מ-100% חיטה שנקצרה ירוקה ונקלתה טרם הבשלתה. הפריקי מתאימה לשימוש במגוון מאכלים, ביניהם סלטים, מרקים, קדרות ותוספות.
מכיוון שהפריקי נקצרת לפני הבשלתה, היא בעלת ערכים תזונתיים משובחים. היא מכילה יותר חלבונים, סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים מרוב הדגנים והיא מכילה ערכים נמוכים של גלוטן ובעלת ערך גליקמי נמוך (דבר החשוב לסוכרתיים).

הפריקי מוכר כבר אלפי שנים, ונראה כי גם בתנ"ך הוזכר ככרמל, קלוי או קלי:"ואם תקריב מנחת ביכורים לה' אביב קלוי באש גרש כרמל תקריב את מנחת ביכוריך.."(ויקרא פרק ב',י"ד/פרק כ"ג, י"ד/מלכים ב', פרק ד', מ"ב). השם כרמל מתייחס לפריקי, השם גרש מתייחס לפריקה גרוסה (גרש=גרס), והשם קלי מתייחס, כנראה, לכל גרעיני התבואה הקלויים.

הפריקי נקצרה בחודשי האביב, כחודש וחצי לפני קציר החיטה שהבשילה, ושימש כמזון לבני אדם ואף, כנראה, גם כערובה לכך שתהיה חיטה למאכל במקרה של שרב שיהרוס את היבול.
הגרגרים הירוקים של הפריקי רכים ואכילים כמו שהם, אולם הרכות שלהם הנובעת מתכולת מים גבוהה, גורמת לכך שהם ירקבו במהרה.
לכן, הפתרון בעולם הוא ייבוש הגרגרים וקלייתם, ובכך ניתן לשמור אותם לאורך זמן. תהליך זה העניק לחיטה את הטעם המעושן האופייני לה.

חיטת הפריקי מבית תבואות מגיעה בשקית 500 גרם ונמכרת במחיר של 14.90 ש"ח. המוצר כשר פרווה, בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת בד"צ מחזיקי הדת בא"י.
ניתן להשיג ברשתוות השיווק והטבע ברחבי הארץ.

דעתי: אין לי כמעט נסיון עם פריקי. החלטתי לנסות לשלב עם מעט שמן זית, מלח ותערובת לתיבול הדג בבישול הפריקי ויצא דווקא טעים מאוד. מרגישים כי מדובר במוצר בריא ומזין.

 

לחם פשתן ביכורים מזון ומאפה


פרוסת לחם פשתן של ביכורים


לחם פשתן מבית ביכורים מזון ומאפה

חברת ביכורים מזון ומאפה משיקה לחם פשתן - לחם העשיר באומגה 3, חלבון (29 גרם ל-100 גרם) וסיבים תזונתיים עם כמות נמוכה של פחמימות (רק 1 גרם פחמימה בפרוסת לחם). לחם הפשתן של ביכורים אינו מכיל סוכר או ממתיקים מלאכותיים ותכולתו תורמת לתחושת שובע.

הלחמים של "ביכורי פשתן" נאפים במאפיית הבוטיק של ביכורים מזון ומאפה. המאפייה מייצרת מדי יום מגוון של לחמים מיוחדים, חלות, מאפי דגנים ועוד, מחומרי גלם משובחים. מערכת הייצור במקום מאושרת על ידי משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו-HACCP.

לחם הפשתן מגיע פרוס ומכיל 39% קמח פשתן, מים, גלוטן חיטה, מחמצת שיפון (מכיל גלוטן), מלח, חומצת מאכל (חומצה אצטית), משפר אפייה (גלוטן חיטה, מלח, דקסטרוזה, קמח סויה, אנזימים, מעכב חמצון (חומצה ציטרית), מייצב (קסנטן גאם), שמרים, E202.


הלחם מתאים לסוכרתיים, לספורטאים, לבעלי רגישות בקיבה (כמובן להתייעץ עם רופא לפני הצריכה במקרה של בעיה רפואית), למי שרוצה להוריד במשקל, למי שרוצה לשמור על אורח חיים בריא ולטבעונים.
לחם הפשתן ניתן להגשה עם ממרחים, גבינות, סלטים, דגים, בשרים קרים, ועוד, ומומלץ במיוחד בהגשה כטוסט.

 

הלחם כשר בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית, ברכתו מזונות וניתן לרכישה ברשתות השיווק ובתי הטבע ברחבי הארץ וגם דרך אתר החברה עם משלוח עד הבית: https://www.bikurim.co.il
הלחם מגיע באריזה מיוחדת השומרת על טריות המוצר לאורך זמן במשקל של 450 גרם ונמכר במחיר של 21.90 ש"ח. לאחר הפתיחה, יש לשמור את הלחם במקפיא.

דעתי: כשפתחתי את אריזת המוצר היה מעט ריח שפחות התחברתי אליו, אבל זאת מכיוון שהמוצר מגיע באריזה סגורה השומרת עליו לאורך זמן. וזה גורם לריח המוצר להתעצם, כך נתקלתי גם במוצרים אחרים. כשטעמתי מהמוצר, הופתעתי לטובה. הלחם עצמו מאוד רך וניסיתי לאכול אותו טרי כמו שהוא עם אבוקדו ועגבניה ויצא באמת טעים.
ניסיתי גם כטוסט, והלחם מתקשה ויוצא טעים גם כן, נדמה לי שאפילו יותר מוצלח מאשר כשהוא רך.

 



אריזת חלבון מי גבינה powertech nutrition

 

מגוון טעמים פיור וואי HD

 

 
pure whey hd שקית אישית בטעם שוקולד

מארז 60 יחידות של פיו וואי HD

 

אבקת חלבון מי גבינה Pure Whey HD באריזות חדשות

אבקת חלבון מי הגבינה פיור וואי HD של חברת Powertech Nutrition, חברה המתמחה בתוספי תזונה לספורטאים, מגיעה מעכשיו באריזות אישיות של 33 גרם כל אחת.
הסדרה מגיעה ב-6 טעמים שונים: קפה, בננה, עוגיות, וניל, שוקולד וטעם חדש - שוקולד-אגוזים.

האריזות האישיות של אבקת חלבון הגבינה של פאוורטק ניוטרישן מגיעות במארזים של 20 או 60 יחידות בטעם אחד או במארז של 60 יחידות עם 3 טעמים. בכל שקית יש 33 גרם אבקה ומתוכם כ-25 גרם חלבון!
כל מה שצריך לעשות זה להוסיף את האבקה לכוס שתייה ולהוסיף לה 250 מ"ל נוזל לבחירתכם.

אבקות הגבינה משמשות ספורטאים וכאלה שעוסקים בפעילות גופנית ודואגים להזין את השרירים שלהם בחלבון.
כרגע קייימות בשוק אבקות גבינה במיכלי ענק, שלא כל אחד רוצה לרכוש. על כן, משיקה חברת Powertech Nutrition מארזים שבתוכם שקיות אישיות.
כך, אין צורך לאחסן מיכל ענק של אבקת מי גבינה וגם אין צורך לדאוג לטריות האבקה שכן אין מיכל שצריך לפתוח כל פעם לפני השימוש. פשוט שולפים שקית מהקופסה, שופכים לכוס ומערבבים עם מים/חלב או כל נוזל אחר שמעדיפים.

האבקות כשרות, כשר חלבי בהשגחת הרבנות האזורית ערבה תיכונה ובד"צ חוג חתם סופר.
מחיר מארז 20 שקיות אישיות: 109 ש"ח ומחיר מארז 60 מנות אישיות: 268 ש"ח.
ניתן להשיג ברשתות השיווק כחצי חינם, רמי לוי, BE, סופר פארם, חנויות טבע ועוד.

דעתי: קיבלתי את כל הטעמים להתנסות, אולם עד כה יצא לי לטעום שני טעמים: שוקולד ובננה. ניסיתי להמיס את האבקה בכוס עם חלב, אך לא הצלחתי כל כך ולכן עברתי לבלנדר. הבלנדר עשה עבודה מצויינת והתקבל משקה סמיך ומוכן לטעימה. טעם השוקולד היה חביב, אולם הרגשתי בו מעט טעם לוואי כלשהו. לעומת זאת טעם הבננה היה נפלא וטעים מאוד.

 



מילקה milka cookie sensations oreo creme קרם אוראו


מילקה milka cookie sensations oreo creme קרם אוראו מבט מבפנים


עוגיית מילקה קרם אוראו מבט מבפנים

 

עוגיות מילקה שוקולד צ'יפס במילוי קרם וניל

Milka משיקים עוד עוגיות בסדרת cookie sensations. והפעם מדובר בעוגיות שוקולד צ'יפס במילוי Oreo creme, מילוי קרם וניל שאמור להיות דומה לקרם האוראו.
אריזת העוגיות מגיעה במשקל 156 גרם והיא מכילה כ-6 עוגיות חומות גדולות עם נטיפי שוקולד צ'יפס חומים ומילוי קרם וניל.

העוגיות כשרות חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי, אפיית ישראל, ללא חשש חדש. כשר בהשגחת הרב אריה רלב"ג, ארה"ב ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
ניתן לרכוש במגוון רשתות השיווק השונות ברחבי הארץ. אנחנו רכשנו את העוגיות במחיר מבצע של 6.40 ש"ח בחצי חינם.

דעתי: הרבה זמן לא טעמתי עוגיות של מילקה שמאוד אהבתי. הפעם מדובר בהחלט בהצלחה. עוגיות השוקולד של מילקה פריכות וטעימות והמילוי מעולה. לא יודעת אם זה אותו מילוי כמו באוראו, אך הוא בהחלט טעים.

 



סוכריות ג'לי ללא צבעים מלאכותיים של מיה

סוכריות גומי ללא צבעי מאכל של מיה

מי שכבר קורא אותי הרבה זמן יודע כי אני מאוד לא מתלהבת מצבעי מאכל מלאכותיים. אני מנסה לא לצרוך אותם כמה שניתן.
שני מוצרים שמכילים צבעי מאכל ואני מאוד אוהבת הם עדשי השוקולד של m&m's וסוכריות גומי. מדובר בשני מוצרים שאני משתדלת לקנות רק כשממש מתחשק לי, אחרת אני מעדיפה פחות להכניס אותם הביתה בגלל הצבעי המאכל שמאוד מזיקים לבריאות.
בשיטוט בסופר שמחתי לגלות את סוכריות הג'לי של חברת מיה שהן מגיעות ללא צבעי מאכל מלאכותיים!

סוכריות הג'לי של מיה מגיעות בשני מארזים שונים, מארז אחד מכיל סוכריות בצורת טבעות בטעמי סלט פירות: תפוח, דובדבן, מלון ותפוז והמארז השני מכיל סוכריות ג'לי בצורת דגיגונים בטעמי: תות, ענבים, תפוח, משמש ולימון.
כל מארז מגיע במשקל של 350 גרם והוא ללא גלוטן ומתאים גם לטבעונים. המוצר כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית.

דעתי: ניסיתי את שני המארזים ואני במיוחד אוהבת את המארז של סוכריות הג'לי בצורת דגים. כל הטעמים פשוט נפלאים וטעימים שקשה להפסיק לנשנש אותם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use