11/15/2020

ד"ר פישר במבצע התרמה למען "ילדים בסיכוי" בחודש נובמבר

בס"ד

 

אלי פישר וירון בר און
אלי פישר וירון בראון, קרדיט צילום: אביב חופי

 

 בחודש נובמבר יתקיים מבצע התרמה כלל ארצי, בו תתרום חברת ד"ר פישר 5% ממכירות אותו חודש עבור עמותת "ילדים בסיכון - המועצה לילד החוסה". הפעילות תתקיים ברשתות: רמי לוי, כהן מחסני השוק, קו אופ, ויקטורי, יוחננוף, חצי חינם, be, פוליצר ושוק העיר.


תמיכתה של חברת ד"ר פישר בעמותת "ילדים בסיכוי" מגיעה הרבה שנים אחורה. כבר לפני 30 שנה מייסדת חברת ד"ר פישר, דבורה פישר, הצטרפה להנהלת העמותה ובהמשך גם לתוכנית "משפחה מלווה".
דבורה ובעלה אלי פישר, אירחו, תמכו וליוו ילדה בת 3 שהוצאה מביתה ע"י רשויות הרווחה. אותה ילדה גדלה וזכתה להקים משפחה ובית בישראל.



תרומת משפחת פישר לעמותה, אינה מסתכמת רק בצד הכלכלי.
עם חשיפתם לפעילויות העמותה, משפחת פישר דאגה לאייש תפקידים שונים בהנהלתה, ולדאוג למעורבות החברה בפעילות העמותה. כך למשל, עובדי החברה (במימון של חברת ד"ר פישר), מתנדבים בעמותה תוך מעורבות בחיי הילדים.

סיגל בר-און, יו"ר משותף תשלובת ד"ר פישר וביתה של דבורה פישר ז"ל, אמרה:"מילדות גדלנו בבית שהיה מעורב בפעילות חברתית. ההורים שימשו משפחה מלווה עבור ילדה במסגרת עמותת 'ילדים בסיכוי' ובשלב מאוחר יותר הצטרף גם אח שלה למשפחה. היה ברור לנו לאורך כל השנים שברגע שנוכל, נצטרף גם אנחנו, עם המשפחות שלנו, לפרוייקט משפחה מלווה. ואכן, לפני 11 שנים, נכנס לחיינו נער מקסים ואנו גאים להיות חלק מחייו ועוד יותר גאים כי השנה הוא אף התגייס לצה"ל".
עוד היא אמרה כי:"הביקור של הילדים אצל המשפחות המלוות נותן להם כוחות כדי להתמורר עם החיים בפנימיה; המפגש המשפחתי נותן להם קשר עם מבוגר משמעותי בחיים שמעניק חיזוק, איזון, ביטחון עצמי וכוח להתמודד עם היום יום המורכב שלהם".

ירון בראון, מנכ"ל עמותת ילדים בסיכוי, מסר כי "בימים אלה, שכולנו נמצאים בתקופה מאתגרת ומורכבת, בה העמותה עצמה עוברת טלטלה, אנו עוששים הכול כדי להמשיך ולהעניק לילדי הפנימיות ולצעירים ללא עורף משפחתי את מעטפת התמיכה בכל המישורים, כדי לסייע להם במצבים של חרדות, מצוקה נפשית וקשיים רגשיים. חיבוק אוהב וסיוע של תרומות, כמו זה של תשלובת פישר במשך שנים רבות, מרגש ומחמם את הל ומאפשר לנו להמשיך לצעוד ביחד עם הילדים, כדי להעניק להם סיכוי לחיים טובים יותר".

עמותת "ילדים בסיכוי - המועצה לילד החוסה"
עמותת "ילדים בסיכוי" נוסדה בשנת 1986 וזכתה ל"אות הנשיר למתנדב".
בישראל חיים כ-10,000 ילדים בגילאי 7 עד 18 ב-127 פנימיות ומשפחות אומנה. ילדים אלו, הוצאו על ידי הרשויות ממשפחות בעלות בעיות רבות, המתמודות עם מציאות החיים הקשה.
עמותת "ילדים בסיכוי" עוזרת מזה 30 שנה לקדם ילדים ובוגרי פנימיות, ומספקת להם שירותים ותכנים שאינם מתוקצבים על ידי הרשויות.
מטרת העמותה היא לששפר את חווית הילדות של אותם ילדים, ולהעניק להם סיכוי להיות מבוגרים עצמאיים, התורמים לקהילה.
לאתר ילדים בסיכוי, ליחצו כאן.
לעמוד הפייסבוק, ליחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use