2/11/2021

מלון David Tower מזמין אתכם לחודש של אהבה באווירה פריזאית

בס"ד

 

חדר מלון דיוויד טאואר איתי סקולסקי
קרדיט צילום: איתי סקולסקי

 

 מלון David Tower, הינו אחד ממותגי היוקרה של רשת מלונות ACCOR הבינלאומית, הידוע כמלון ברמה הגבוהה ביותר בישראל מכל בחינה.
המלון שנבנה בהשראת סיפור אהבתם של הסולטאן דאוד פאשה ובחירת ליבו, מזמין אתכם לחודש שכולו פינוק.



 
מלון דיוויד טאור ויה מאריס ספא
קרדיט צילום: אסף פינצ'וק

 

מלון דיוויד טאוור מקבוצת אקור, מציע למשך חודש שלם מגוון חבילות מפנקות עם הקפדה רבה עוד יותר בימי הקורונה.
צוות המלון מקפיד על חיטוי והיגיינה בחדרים ובספא ברמה הגבוהה ביותר. עוד טרם הקורונה, הקפידו על נקיון וצחצוח מוקפד ועכשיו החדרים והספא עוברים חיטוי נוסף על מנת לעמוד בתקנים של רשת ACCOR העולמית.

 


בין היתר, מקפידים צוות המלון על חיטוי כל המוצרים והחפצים שהאורח מרבה לגעת, ביניהם: ידיות, ברזים בכיורים ואמבטיה, דלת היציאה למרפסת, שלטים, מתגים ועוד.
רק לאחר שהתבצעו כל העבודות הללו, עובד הנקיון מדביק מדבקה מיוחדת על הדלת המסמנת שהחדר עבר חיטוי. המדבקה נקרעת ברגע שהאורח הבא פותח את הדלת, ובכך ניתן לדעת אם החדר עבר חיטוי.



במרחבים הציבוריים יש לעטות מסכת פנים, כאשר ברחבי המלון ניתן למצוא עמדות חיטוי.
נקיון השטחים הציבוריים כמעלית, לובי, ידיות דלתות, שירותים ציבוריים ועוד, הוגדל, וכל העובדים חייבים בעטיית מסכה, שטיפת ידיים, החלפת כפפות נקיון בכל חדר והעברת מגבוות מלוכלכות ישירות לשקית סגורה.
הכול נעשה תחת התייעצויות עם הרשויות הגלובליות והמקומיות, כולל ארגון הבריאות העולמי והמרכז לבקרת מחלות, וזאת על מנת לשמור שנהלי ההיגיינה והנקיון במלון מחמירים ביותר.

 

גם אם אינכם חוגגים את חג האהבה הלועזי, כמוני, אהבה זה דבר שתמיד כדאי להפיץ, לפזר ולהשקיע כמה שיותר.
לרגל חודש האהבה, בתאריכים 14.02.21-15.03.21, מלון דיוויד טאואר מזמין אתכם לזמן של פינוק זוגי באמצע שבוע (ימים ראשון עד חמישי):
חווית ספא זוגי - 45 דקות של טיפולי ספא לכל אחד מבני הזוג כולל יין, כיבוד קל ושתיה חמה בספא Via Maris עם פינה מפנקת ונוחה המשקיפה לים במחיר של 600 ש"ח.
ספא זוגי יומי + חדר מנוחה פרטי - 45 דקות של טיפולי ספא לכל אחד מבני הזוג, כולל יין, כיבוד קל ושתיה חמה בספא Via Maris עם פינה מפנקת המשקיפה לים וחדר מנוחה מסוג סופרייר ל-6 שעות (בין 10:00-18:00) במחיר של 900 ש"ח (תוספת מחיר לחדר עם נוף לים - 75 ש"ח).
*נכון לעכשיו הבריכה, החמאם, הסאונה וחדר הכושר אינם פתוחים בהתאם להנחיות. לשינויים, יש להתעדכן עם צוות המלון.

מלון David Tower נבנה בהשראת סיפור אהבתם של הסולטאן ובחירת ליבו. הסולטן דאוד פשה החליט לבנות מגדל מפואר עשוי כולו זהב, על מנת להתייחד עם אהובתו על אחד הצוקים הסמוכים לים התיכון.
המלון משלב בין קסם תרבויות שונות לבין עולם הפנטזיה והמציאות, כאשר כבר בלובי תוכלו להבחין בעיצוב מפואר ומלכותי המכניס לעולם מלא קסם. תחושה פאר ומלכותיות זו נמשכת לאורך כל הדרך, מרגע הכניסה למלון ועד קבלת החדרים.

מלון דיויד טאואר הינו מלון ספא עירוני שהוקם לפני 3 שנים בקו הראשון לחוף הים של נתניה. המלון ממוקם בלב העיר; סמוך לכיכר העצמאות, הכיכר האינטראקטיבית הראשונה בישראל וכ-500 מטר מהשוק הנתנייתי הצבעוני.


המלון כולל 75 חדרים וסוויטות ומעוצב בסגנון אקלקטי, סגנון המשלב בין מגוון תרבויות. החדרים מכילים שילוב בין מזרח למערב וכוללים את כל פריטי האבזור והנוחות הסטנדרטים הגבוהים של רשת ACCOR הבינלאומית, על מנת להעניק חווית אירוח מושלמת.

המלון מציע חווית אירוח המשלבת בין עסקים לפינוק ורוגע. רוב חדרי המלון משקיפים לים, ביניהם חדרי הסופריור, דלקס, קלאסיק, אקזקיוטיב ו-2 סוויטות עם נוף מלא לים. כל חדר מכיל מכונת נספרסו עם אספקה יומיומית של תה וקפסולות קפה, מייבש שיעק, טלוויזיה חכמה, שקע USB לטעינת מכשירים סלולריים, ארונות אחסון עם תאורה חכמה, כספת המותאמת למחשבים ניידים, חלוקים ונעלי בית. בחלק מהחדרים ניתן אף למצוא ספות נפתחות למיטה, אופציה לדלת מקשרת, עמדת איפור/שולחן עבודה ומיטות מופרדות. אורחי המון יכולים להנות משירותי כביסה, אינטרט Wi-Fi חינם, חניה במלון בחניון תת קרקעי, חדר תקשורתואולכם כנסים וישיבות בגודל 65 מ"ר בעל ציוד אודיו-וידאו מתקדם לקיום מפגשים עסקיים.


סוויטות המלון המלכתויות של הסולטן - קורדובה ואלהמברה, ממוקמות בקומה ה-7 של המלון בשטח של כ-75 מ"ר.כל סוויטה מגיעה עם סלון ענק, שולחן עגול עם פינת ישיבה, שולחן עבודה, חדר שינה מרווח עם מיטת קינגסייז, חדר אמבטיה עם אמבט ומקלחת ראש גשם ומרפסת כפולה הפונה לחוף הים עם מיטות שיזוף. הסוויטות מצויידות בכספת, מכונת נספרסו, מיניבר חופשי, חלוקים איכותיים ונעלי בית. אורחי הסוויטה יכולים להנות מטיפול אמבט שמנים חם עם עיסוי כפות רגליים על ידי צוות הספא המיומן.

בקומה השנייה של המלון, ממוקם מתחם הספא ויה מאריס ("דרך הים"). המתחם משתרע על 1,000 מ"ר וכולל את כל מה שאתם מחפשים לו בחופשת ספא: חדרי טיפול עם מיטות חשמליות ומתכווננות מבית NILO הכולל מזרן מתחמם, סוויטת טיפולים וגית עם ג'קוזי ואמבט שמנים פרטי, חמאם טורקי אותנטי כולל טיפול טורקי מסורתי, סאונה רטובה, סאונה פינית, ג'קוזי, פינות מנוחה, חדר כושר עם הציוד המתקדם ביותר של חברת TECHNO GYM העולמית עם מאמן חדר כושר מוסמך, בריכת שחייה פנימית ומחוממת, פינת רביצה בסגנון אותנטי, מסורתי כיאה לסולטאנים והכול לצד נוף פנורמי מרהיב לחוף ימה של נתניה. כל הציוד והחומרים בספא נבחר בהקפדה רבה עם דגש על שמירת הסטנדרטים של רשת Sofitel הבינלאומית.
*כאמור,מתחמי הבריכה, הסאונה, חדר הכושר והחמאם אינם בשימוש בהתאם להנחיות. יש להתעדכן עם צוות המלון לגבי שינויים.


מלון David Tower
כתובת: המלך דוד 8, נתניה
טלפון: 09-3730013
הכניסה מגיל 16.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use