2/09/2021

פינת חדש במדף מס' 45

בס"ד

 

חדש במדף מספר 45 עם עוגות אישיות אחוה, יורידג', פנטן לואקר ועוד

 

 
הפעם בפינת חדש במדף, בדקנו את: החמאה הטבעונית החדשה של משומשו, היוגורט הדייסתי החדש שכבש את בריטניה -יורידג', עוגות אישיות של אחווה, שמפו ומרכך פנטן פרו וי לשיער חזק וארוך, ICE קפה שוקולד יטבתה, שוקולד Loackini של לואקר וכנאפה תורכית אותנטית של פינוקים.
*חלק מהמוצרים התקבלו לסקירה

 

ממרח בטעם חמאה משומשו טבעוני

ממרח בטעם חמאה משומשו טבעוני מבט מבפנים



החמאה הטבעונית של משומשו
מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו" ממשיך לחדש ומוציא מוצר מפתיע ביותר - ממרח חמאה מופחת שומן 100% טבעוני.
המוצר החדש מבית משומשו אינו מכיל חלב, ללא חומרים משמרים וללא חשש מאלרגנים ומכיל מחצית מכמות הקלוריות שתמצאו במוצרים מקבילים בשוק, כולל חמאה אמיתית.

ממרח החמאה של משומשו עשוי מרכיבים טבעיים בלבד ומכיל כמות גבוהה של סידן - ב-100 גרם מוצר תמצאו מעל 70% מכמות הסידן היומית המומלצת למבוגר. אחוזי השומן בחמאת משומשו נמוכים בהרבה ביחס למוצרים דומים בשוק. 


כך למשל אם בחמאה רגילה תמצאו מעל 70% שומן ומעל 700 קלוריות ל-100 גרם. בחמאה הטבעונית של משומשו, תמצאו 35% שומן ומחצית מהקלוריות בחמאה רגילה.
ממרח החמאה אינו מכיל כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טראנס, ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים.

יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc אמרה כי:"שילוב של חמאה בתפריט מרגיש לאנשים רבים כמו 'חטא'. הם נהנים מהטעם אבל לא מרגישים בנוח עם הערכים התזונתיים. הסיבה היא אחוז השומן הגבוה בחמאה" כמו כן, היא אמרה: "מדובר במקור בעייתי של שומן רווי ומחקרים לאורך השנים אף הראו קשר בינו לבין עליה בסיכון למחלות לב וכלי דם. לכן, אנשים רבים מוותרים על ההנאה שבשילוב החמאה בתפריט היומי. החידוש של חברת משומשו יכול לתת את המענה הנכון לשמירה על תפריט בריא בלי לוותר על הטעם של החמאה מידי פעם. מדובר בממרח בטעם חמאה שהינו טבעוני לחלוטין ובעל ערכים תזונתיים טובים יותר מכל תחליפי החמאה המוכרים כיום בשוק".


ממרח החמאה של משומשו נמכר באריזת 150 גרם במחיר מומלץ לצרכן של כ-13.90 ש"ח. כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית.
ניתן לרכישה בחנויות טבע וברשתות השיווק ברחבי הארץ.


דעתי: תקשיבו, מדובר בהצלחה! משומשו האלה הם באמת משומשו! החמאה רכה וטעימה. נמרחת בקלות ובעלת מרקם ממש מצויין! וכמות הקלוריות והשומן שבה זה פשוט יתרון משמעותי לעומת חמאה רגילה.

 

מעדני יורידג' של יופיקס

יוגורט דייסה יורידג'
 

יופיקס משיקה בישראל את היורידג' - Yo'ridge
לאחר הצלחת המוצר בשוק הבריטי, חברת יופיקס משיקה את יורידג' בישראל.
היורידג', שסיפרתי לכם עליו לראשונה כבר בכתבה על ההשקה בלונדון, הוא מעדן טבעוני המשלב בין יוגורט לפורידג' (דייסה).

היורידג' מכילה חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגורט אמיתי, אך כמובן ללא שום מוצר חלב. כמו כן, ניתן למצוא במוצר אחוז גבוה של פרי ושילוב של מרכיבים איכותיים מהצומח עם חתיכות שיבולת שועל.
המעדן הטבעוני בעל יתרונות בריאותיים רבים; הוא עשוי מרכיבים טבעיים בלבד ואינו מכיל סוכר לבן, ללא מייצבים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

המעדן הטבעוני "יורידג'" מגיעה בשלושה טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, אוכמניות פטל ודומדמניות שחורות ותפוח עץ חמוציות וקינמון.
המוצר החדש מבית יופיקס משווק בקעריות אישיות כמעין ארוחת בוקר או נשנוש, כיאה לדייסה שנהוג להגיש כארוחת בוקר. המוצר כשר פרווה בהשגחת הרבנות וניתן לרכוש בסניפי Green של שופרסל במחיר מומלץ לצרכן של כ-6.90 ש"ח ליחידה במשקל של 125 גרם.

דעתי: לפני שאתחיל בביקורת, כדאי שאקדים ואציין שאני לא בן אדם של דייסה. אפילו אם תוסיפו שוקולד, המראה של הדייסה אינו מגרה ואני לא אהנה מזה. בדקנו בעצם את כל מוצרי הסדרה. 


ולאחר טעימה, אני אישית לא התחברתי למוצר, הן מבחינת הריח והן מבחינת המרקם. ניסיתי לתת צ'אנס למוצר כשטעמתי רק את המחית עצמה ללא החתיכות שבה, וזה היה חביב. אבל בשורה התחתונה, פחות התחברתי למוצר. אם אתם אוהבים דייסה, אז תנו לו צ'אנס כי יכול להיות שכן תהנו ממנו.

טעמתי מהמעדן עם האוכמניות ודומדמניות והמעדן עם הבננה ופולי קקאו. המרקם של הפירות מאוד הפריע לי, ורק בטעימה של המחיות החלקות זה היה בסדר ונחמד.

מי שטעם את המעדן עם התפוח והקינמון אמר כי זה מזכיר מעט את החרוסת של פסח ויש שאמרו כי למעדן יש טעם מובחן של קינמון, וזה מאוד דומה לדייסת שיבולת שועל וקינמון. כך שאם אתם אוהבים שיבולת שועל עם קינמון, תאהבו את הטעם הזה.

 

 

עוגות שמרים אישיות אחוה

עוגת שמרים אישית במילוי שוקולד של אחוה

עוגת שמרים אישית במילוי פרג של אחוה

עוגת שמרים אישית דניש קינמון של אחוה
 

עוגות אישיות אחווה
חברת אחוה משיקה סדרת עוגות חדשה המגיעה באריזה אישית, ידידותית לזמן קורונה :-) .
בין המוצרים החדשים בסדרה, ניתן למצוא: עוגת שמרים במילוי שוקולד, עוגת דניש קינמון ועוגת שמרים במילוי פרג.

הסדרה החדשה מגיעה באריזות צבעוניות ואישיות, כאשר כל עוגה שוקלת 120 גרם ונמכרת במחיר מומלץ לצרכן של 2.5-3.3 ש"ח.
בעוגת הפרג תמצאו 462 קלוריות, בדניש הקינמון תמצאו 443 קלוריות ובעוגת השמרים שוקולד תמצאו 517 קלוריות. המוצרים כשרים פרווה בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית.

יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה" אמר כי:"אחד מהטרנדים התופסים תאוצה לאחרונה, שללא ספק הם תוצאה של וירוס הקורונה, הוא הביקוש ההולך וגובר למוצרי מזון ארוזים באריזה אישית. אנו שמחים לתת לכך מענה ולהביא לצרכן מוצרי מאפה טעימים, באיכות של מיטב הקונדיטוריות ובמחיר השווה לכל כיס".


דעתי: מאוד אהבתי את האריזות האישיות, הן מבחינת העובדה שאפשר להנות מעוגת שמרים קטנה בלי להחזיק בבית עוגה גדולה כשלא רוצים פיתויים בבית. והן מהבחינה שגם את העוגה האישית הזו ניתן לחלק לפרוסות ולהתחלק עם מי שרוצים.
כמו כן, אהבתי גם את האריזה הבודדת שניתן לקחת לכל מקום בקלות ובלי בעיות.

רק לאחר שטעמתי מהעוגות, התברר לי שפספסתי חלק חשוב והוא ההמלצה על חימום העוגות לפני האכילה.
הכי ציפיתי לטעום את עוגת השמרים שוקולד, כי זה הטעם האהוב עליי. דווקא פחות אהבת את השוקולד, היה חסר לי טעם שוקולדי. אולם הטעמים האחרים - הפרג והקינמון, היו מאוד נחמדים ואני בטוחה שעם חימום יהיה מוצלחים אף יותר.
מה שבמיוחד מעולה במוצרים של אחווה, זה העובדה שמקבלים תמורה טובה למחיר, ומכיוון שעוד מעט פורים, אפשר למצוא למשל את העוגות האישיות של אחווה במבצע באושר עד של פחות מ-2 ש"ח לעוגה! ממש זול!

 

פנטן פרו וי עם ביוטין ובמבוק לשיער ארוך וחזק

פנטן פרו וי עם ביוטין ובמבוק
 

פנטן מיראקלס לשיער ארוך וחזק
מותג Pantene המוביל בעולם במכירת מרככים, משיק סדרת פרימיום חדשה לשיער - סדרת פנטן פרו וי Miracles לשיער חזק וארוך יותר.
סדרת הפרימיום החדשה של פנטן נועדה לסייע בהפחתת שבירת השיער ובחיזוקו.

תנאי מזג האוויר, הלחצים, תהליכים הורמונליים שונים, צביעת שיער ועיצובו בחום ועוד, גורמים להידלדלות שיער בקרב נשים.
הדלדלות זו נגרמת לרוב משבירת השיער, ולכן פנטן יצאו במוצר חדש שאמור לסייע בהפחתת אותם נזקים בהווה ולטווח הארוך.

הסדרה החדשה של פנטן לשיער ארוך וחזק מכילה שני מרכיבים ייחודיים: ביוטין ובמבוק.
הביוטין משתייך למשפחת ויטמיני B וידוע כויטמין B7, המזרז את צמיחת השיער והעור. הבמבוק מסייע בהעצמת חוזק השיער ושימורו.

בין מוצרי הסדרה החדשה, ניתן למצוא:

שמפו פנטן מירקלס לשיער חזק וארוך - שמפו באריזת 400 מ"ל המכיל ביוטין ובמבוק ומסייע בצמצום נשירת השיער הנגרמת כתוצאה משבירתו. מחדש את מבנה השיער ומעצים את גמישותו מהשורש ועד לקצוות. השמפו  מכיל 0% שמנים מינרליים ו-0% חומרי צבע.


מרכך פנטן מיראקלס לשיער ארוך וחזק - מרכך באריזת 275 מ"ל המכיל ביוטין ובמבוק ועוזר בחיזוק השיער ומניעת שבירתו. המרכך אינו מכיל שמנים מינרליים או חומרי צבע. מחיר מומלץ לצרכן: 21.90 ש"ח.


מסכת פנטן מיראקלס לשיער חזק וארוך - מסכה על בסיס נוסחות מדוייקות המשלבת בין הביוטין והבמבוק לתרכובת ה-Pro-V. מחיר מומלץ לצרכן: 21.90 ש"ח.


קרם לחות פנטן מיראקלס לשיער חזק וארוך - קרם המכיל את רכיב הבמבוק לחיזוק השיער והפחתת שבירתו. מחיר מומלץ לצרכן: 23.90 ש"ח.
סדרת המוצרים החדשה של פנטן משווקת ברשת סופר פארם בלבד.

במרץ הקרוב יחל הקמפיין השנתי של פנטן ביחד עם עמותת "זכרון מנחם" לגיוס תרומות שיער לנשים וילדות חולות סרטן. ניתן לתרום צמה באורך 30 ס"מ לפחות עבור יצירת פאה לאותן נשים וילדות.


לא תמיד ניתן להשתמש בכל השיער שבצמה, מכיוון שלהכנת פאה צריך שיער איכותי. אך, אל תתייאשו. כל תרומה עוזרת, וניתן כבר מעכשיו לנסות ולשקם את השיער עם סדרת הטיפוח החדשה וגם אם אין באפשרותכם, תירמו מה שתוכלו, ותהיו בטוחים שמהצד השני שימחתן מישהי.

דעתי: בעבר צבעתי את השיער די הרבה, מה שגרם לו לנזקים רבים, כולל נשירה וקצוות מפוצלים שגורמים לשבירת השיער. ניסיתי את השמפו והמרכך החדשים של פנטן, והשיער מרגיש רך ונעים יותר. לא יכולה להגיד לגבי חוזק השיער והנשירה, שכן נראה לי כי על מנת שיראו תוצאות, יש להקפיד על שגרת טיפוח קבועה עם כל מוצרי הסדרה.

 

 

אייס קפה שוקולד יטבתה

 

ICE קפה שוקולד יטבתה
חברת יטבתה השיקה בעבר סדרת משקאות קפה קרים בכוס המושלמת לנשיאה בדרך.
אם עד כה יכולנו להנות מטעם אייס קפה בעוצמות שונות: קפה קלאסי, קפה מעודן וקפה חזק.
עכשיו ניתן למצוא גם אייס קפה שוקולד שמקורו מ-100% פוליי קפה ערביקקה עם שוקולד מריר 2.7% שומן.

האייס קפה מגיע באריזת כוס לדרך במשקל 230 מ"ל עם כמות קפאין גבוהה. ב-100 מ"ל תמצאו 68 קלוריות, 30 מ"ג קפאין ו-2.6 גרם סוכר מוסף.
הקפה כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי בהשגחת ה-OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

דעתי: אנחנו קנינו במבצע של 50% הנחה כך שעלה לנו כ-3 ומשהו ש"ח ליחידה. עד כה אהבתי בסדרה את הקפה הקלאסי, ולאחר שטעמתי את הקפה שוקולד, אני חייבת להגיד שהוא בהחלט מוצלח וטעים. אם אתם לא אוהבים קפה, אז אין מה לנסות את זה, כי טעם הקפה הוא דומיננטי. אבל למי שאוהב את השילוב של קפה ושוקולד, מאוד מומלץ.

 

 

עיגולי ופל לואקר לואקיני

loacker loackini מבט מבפנים


Loackini של Loacker
מותג לואקר מציע את לואקיני -  פרליני שוקולד המגיעים בשני טעמים: פרליני שוקולד חלב במילוי קרם אגוזי לוז ועלי וופל עגולים ופרליני שוקולד מריר עם מילוי קרם קקאו ועלי וופל עגולים.

כל מארז מגיע במשקל 100 גרם ומכיל 10 יחידות העטופות בנפרד. המוצר כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי ובאישור הרבנות הראשית לישראל ונמכר במחיר מומלץ לצרכן של 15.90 ש"ח.

דעתי: קנינו את הוופלים במבצע של 50% בחצי חינם,כך שעלה לנו כ-7 ומשהו ש"ח ליחידה. טעמתי משני המוצרים ושניהם מאוד טעימים. במיוחד אהבתי את השוקולד המריר, שהיה פשוט מושלם!

 

 

כנאפה פינוקים קפואה באריזה לפני אפייה 

 

 כנאפה של חברת פינוקים לפני אפייה

 
כנאפה פינוקים מה יש בתוך המארז


כנאפה של פינוקים לאחר אפייה



כנאפה תורכית אותנטית של פינוקים
חברת פינוקים מציעה כנאפה קפוא להכנה ביתית.
במארז תמצאו מגש אלומיניום ובו הכנאפה, לצד שקית עם סירופ סוכר קפוא ושקית פיסטוקים מפוררים.

מנת הכנאפה האישית מכילה 403.7 קלוריות לכל המנה, כולל הפיסטוקים וסירופ הסוכר.
המוצר מכיל 192 גרם: 135 גרם מאפה שערות קדאיף, 55 גרם של סירופ סוכר ו-2.5 גרם פיסטוקים.
הכנאפה כשר חלבי לאוכלי חמאת נוכרי, אפיית ישראל ובהשגחת ובאישור הרבנות הראשית לישראל, ללא חשש חדש.

דעתי: פעלתי בדיוק לפי ההוראות. העברתי את הכנאפה למחבת קטנה ואישית עם הצד התחתון שלה כלפי מעלה. אפיתי בתנור ובינתיים המסתי את סירופ הסוכר הקפוא על האש, והנחתי לו להתקרר. בסיום, יצקתי מהסירופ על הכנאפה ופיזרתי מעל את הפיסטוקים.


מבחינת מראה, זה היה נראה מהמם! מבחינת טעם, היה נחמד, אך די מהר נהיה כבד ומתוק מדי. אולי איני חובבת כנאפה גדולה, או שלהבא אני צריכה פשוט להפחית במינון הסוכר וזה יהיה לי מוצלח יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use