2/14/2021

ריבוע השוקולד המתוק שמפיץ אהבה - ריטר ספורט

בס"ד

קופסת מתוקים ליום האהבה

לרגל יום האהבה קיבלתי משלוח ממש מתוק ומהמם של מותג השוקולד הפופולרי ריטר ספורט.
שוקולד מבחינתי, ואני בטוחה שגם מבחינת רבים, הוא המתוק המושלם להבעת רגשי אהבה. ועל אף שאיני חוגגת את הולנטיינס דיי, אני תמיד בעד לפזר ולהפיץ אהבה.
המארז שקיבלתי הגיע בקופסה מתפוצצת שבתוכה...ובכן תמשיכו לקרוא ותגלו :-)

קופסת הפתעות מריטר ספורט

מכיוון שאנחנו שומרי כשרות, כל פעם כשמצאנו בחו"ל שוקולד כשר זו הייתה ממש חגיגה.
מכל מיני זכרונות, משום מה דווקא עלה לי לראש זכרון אחד מתוק שקשור לשוקולד כשטיילנו בהודו.
הזכרון המתוק הזה דווקא צרוף בתוך סיפור בכלל לא מתוק ובכלל לא כיפי. אז לפני שנגיע לזכרון השוקולדי המתוק, מוזמנים לקרוא מה בדיוק עברנו עד שהגענו לחלק המתוק.

כשנחתנו בהודו בפעם הראשונה, זו הייתה שעת לילה מאוחרת והיינו צריכים להגיע לתחנת רכבת עד 4 לפנות בוקר.
עברנו תלאות רבות עד שהגענו ליעדנו.

כבר לפני שהגענו להודו קראנו על השיטה של חלק מהנהגים שם לעבוד על זרים, על מנת להוציא מהם עוד כסף.
נהג הרכב שלקחנו בשדה התעופה של דלהי ניסה לעבוד עלינו. הזכרון מהזמן ההוא, שבאותו זמן היה פשוט מפרך וקשה, כבר הצליח להתעמעם מעט.

במהלך הנסיעה הנהג ניסע להגיד שתחנת הרכבת שאנחנו רוצים להגיע אליה לא קיימת או נסגרה ועוד כמה טריקים ושטיקים. בסופו של דבר הוא עצר באמצע הדרך ואמר כי יש לו בעיה בהילוכים.

שוקולדים של ריטר ספורט במבחר טעמים
קרדיט צילום: ריטר ספורט

הוא הזמין נהג אחר, הפעם בטוק טוק. היה ברור לנו שהנהג החדש הוא חלק מהעניין. הוא לקח אותנו למקום כלשהו שבכלל לא היה נראה כתחנת רכבת, ואמר לנו שהגענו ופה אנחנו צריכים לרדת.

היינו בטוחים שלא הגענו למקום הנכון והמשכנו להתעקש שיקח אותנו למקום הנכון. הוא החליט לנסוע ולעצור באיזשהו משרד. נדמה לי שזה היה משרד נסיעות.

שם היה הודי הגון ששמע את הבעיה שלנו ועזר לנו. הוא הבין שמנסים לעשות עלינו תרגיל, וביקש מאותו הודי שיקח אותנו לתחנה שאנחנו רוצים.
אותו הודי טוב אמר לנו שאם לא נראה לנו שהוא לוקח אותנו למקום הנכון, אז לצעוק שנקרא למשטרה. הנהגים האלה, בד"כ, ברוך השם, מתחילים להתקפל ברגע שהם שומעים שאומרים משטרה.

שוקולדים אישיים ריטר ספורט בטעם יוגורט ויוגורט תות

אז באמת חזרנו לנסוע איתו והוא הוריד אותנו בתחנה קרובה, אבל לא בתחנה הנכונה. היה נראה שהוא להוט לברוח, וכך הוא באמת נעלם לו לפני שקלטנו שאנחנו במקום הלא נכון.
בסוף היינו צריכים לקחת טוק טוק נוסף למקום הנכון, וברוך השם שהספקנו להגיע לתחנה הנכונה בזמן.

כשהגענו לתחנת הרכבת וחיכינו לרכבת שתגיע, ראינו אמא עם ילדיה שנראו מוזנחים. ומה שעבר לנו בראש שאולי יעשה להם קצת טוב, זה לתת להם שוקולד.

היה לנו רק חפיסות שוקולד כשרות שהבאנו מהארץ, אך זה לא היה אפילו שיקול לשמור אותן לעצמנו.
נתינת השוקולד לילדים עשתה לנו טוב בתוך הלילה הגדוש הרפתקאות שעברנו. ובטוח גם לאותם ילדים, שאולי מעולם לא זכו לפינוק כזה מתוק וטעים.

מיני שוקולד ריטר ספורט פרימיום בטעם יוגורט תות ויוגורט

ריבוע שוקולד ריטר ספורט

ובאמת, מדהים איך שקוביה קטנה יכולה לעשות כל כך טוב על הלב. כשרוצים להפגין חיבה או להראות אהבה כלפי מישהו, הקוביה החומה והמתוקה הזו עושה את העבודה.
והסיפור מאחורי השוקולד של ריטר ספורט (Ritter Sport), רק מעיד עד כמה לשוקולד יש פינה חמה בלב של כל אחד מאיתנו.

שוקולד ריטר ספורט, כידוע, מגיע בצורת ריבוע. הראשונה שחשבה על שוקולד בריבוע הייתה קלרה ריטר.
קלרה הייתה אישתו של מקים מפעל השוקולד, אלפרד, ומתוך אהבתה אליו, חיפשה דרך לפנק את בעלה בזמן שהוא משחק גולף. חיפשה ומצאה.
היא חשבה על שוקולד בריבוע, שוקולד קומפקטי שנכנס בקלות לכיס ואין חשש שישבר, ומאז הכול היסטוריה.

השוקולדים של ריטר ספורט הם שוקולדים סופר פרימיום המשדרים פינוק. הם מגיעים באריזה צבעונית ונוחה לפתיחה ובמגוון רחב של טעמים, כך שכל אחד יכול להתפנק בטעם האהוב עליו.

קופסת הפתעות שוקולד ריטר ספורט עם טבלאות שוקולד RITTER SPORT

בין הטעמים הקבועים ניתן למצוא שוקולד חלב במילוי קרם פרלין, שוקולד מריר במילוי מרציפן, שוקולד עם שקדים מקורמלים, שוקולד במילוי קרם קוקוס, שוקולד חלב במילוי מוס קקאו ושוקולד ועוד.
ומדי שנה מושקים טעמים אקסקלוסיביים וייחודים במהדורה מוגבלת,כשוקולד חלב במילוי יוגורט תות, שוקולד חלב במילוי קרם מנטה, שוקולד במילוי קרם חמאה ועוד.

בישראל קייימים 13 טעמים של ריטר ספורט המגיעים בצבעים שונים לזיהוי קל ונוח של כל טעם. ובקופסה המתפוצצת שקיבלתי, נחו להם מלא שוקולדים קטנים של Ritter Sport בטעמי יוגורט ויוגורט תות.

בנוסף, פינקו אותי עם 4 טבלאות שוקולד ריטר ספורט 100 גרם בטעמי: שוקולד חלב עם אגוזי לוז שלמים, שוקולד מריר ממולא מרציפן, שוקולד חלב עם שברי אגוזי לוז ושוקולד מריר עם שברי אגוזי לוז.

RITTER SPORT שוקולדים

את הקופסה של המארז המתפוצץ לא ניתן לרכוש בחנויות.
אבל את כל השוקולדים בוודאי שאפשר ואף מומלץ לפנק את מי שאוהבים.
ולסיום, איך אפשר בלי הציטוט המפורסם של ג'ון ק. טוליוס:"9 מתוך 10 אנשים אוהבים שוקולד, ה-10 תמיד משקר".
אז לאיזה קבוצה אתם שייכים?