4/29/2021

מתכון סלט תפוחי אדמה במיונז עם ביצים

בס"ד

סלט תפוחי אדמה במיונז עם ביצים בקערה לבנה



סלט תפו"א הוא בין הסלטים שאני מאוד אוהבת, אבל מה לעשות שהוא פשוט לא הכי נראה יפה וגם לא מצטלם יותר מדי יפה.
אז ניסיתי לתפוס אותו בזוויות הכי מחמיאות שלו והרי לכם סלט תפוחי האדמה שלי.


חמוצים של חברת תומר




כשאני אוכלת סנדוויץ' עם פסטרמה, למשל, אני אוהבת לשלב בפנים מלפפונים חמוצים במלח. אבל, כשאני רוצה טעם מיוחד יותר, אני משתדלת להשתמש במלפפונים החמוצים בחומץ.

וכשנחתו אצלי כמה מוצרים של חברת תומר לרגל ל"ג בעומר: חצילים מוחמצים, זיתים שחורים טבעיים וקורנישונים, החלטתי שאת האחרון אשלב בסלט תפוחי האדמה שלי.
את הקורנישונים, שהינם מלפפונים כבושים בחומץ, אני מכירה מהקניות בסופר וזה מוצר שאני מאוד אוהבת לרכוש ולאכול ממנו. המלפפונים החמוצים הללו באמת מושלמים גם למתכון הזה של סלט תפוחי אדמה עם ביצים.

אם חיפשתם איך מכינים סלט תפוחי אדמה במיונז עם ביצים בקלי קלות, הגעתם למקום הנכון. סלט תפוחי האדמה שלי מכיל, תפוחי אדמה, כמובן, בשילוב של אפונה וגזר, ביצים קשות, מיונז, מלח, מלפפונים חמוצים וחומץ.


סלט תפוחי אדמה עם חמוצים ביצים ומיונז




לפני שנתחיל, כמה הערות קטנטנות:
👌 רוצים שסלט תפוחי האדמה יהיה ללא ביצים קשות? פשוט וותרו עליהם.
👌 רוצים שסלט תפוחי האדמה יהיה טבעוני? וותרו על הביצים הקשות והמירו את המיונז במיונז טבעוני.
👌 אוהבים תוספות אחרות? תוסיפו בדיוק מה שאתם אוהבים. אם זה תוספת של בצל רגיל או בצל ירוק, שמיר, חרדל וכו'.




סלט תפוחי אדמה עם ביצים ומיונז/מתכון: עם תענוג Con Delight
המדידות נעשו בכוסות מידה אוניברלסיים
המרכיבים:
1 תפוח אדמה גדול, קלוף, חתוך לקוביות
קופסת שימורי אפונה וגזר במשקל 550 גרם, לסנן מהנוזלים
2 ביצים קשות, חתוכות לקוביות
קורנישונים - מלפפונים בחומץ כ-20 יחידות (כ-1 כוס) או כמה שרוצים, חתוכים לחתיכות קטנות
מיונז, כ-1/2 כוס או לפי הטעם
מלח, לפי הטעם
כף חומץ או לפי הטעם

אופן ההכנה:
1.מעבירים את קוביות תפוחי האדמה הלא מבושל לקערה המתאימה למיקרוגל ומבשלים כ-6-7 דקות או עד שרך.
2.בקערה מערבבים יחדיו את שימורי האפונה וגזר עם הביצים הקשות, המלפפון החמוץ ותפוחי האדמה.
3.מוסיפים את המיונז, החומץ והמלח (ניתן להתחיל בכ-1/2 כפית מלח) ומערבבים. טועמים ומתקנים תיבול לפי הטעם שלכם.
4.אם אוהבים תוספות אחרות, אין שום בעיה להוסיף או להשמיט מה שאוהבים או לא אוהבים. דוגמאות לתוספות שמתאימות: בצל ירוק, בצל לבן קצוץ, שמיר, חרדל ועוד.
5.שומרים במקרר בכלי אטום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use