8/31/2021

השקית של בני באה לחולל פלא

בס"ד

ירקות בתוך שקית הפלא של בני



לא מזמן הגיעה אליי להתנסות "שקית הפלא של בני". שקית שמחוללת שינוי במטבח, בכיס של הצרכן ועל הדרך תורמת לעולם ירוק יותר. לקחתי את השקית לניסוי, לבדוק את איכותה והאם היא באמת כזו מוצלחת כמו שזה נשמע?

שקית הפלא של בני עם קליפסים והוראות


מלפפונים בתוך שקית הפלא של בני



שקית הפלא של בני היא שקית נושמת שפותחה בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לשמור על טריות הירקות והפירות במקרר הביתי לשבועיים ויותר.
השקית ניתנת לשימוש רב פעמי לתקופה של 3 חודשים ויותר ובסיום השימוש, השקית ניתנת למחזור (השקית עומדת בכל תקני איכות הסביבה).

השקית של בני מגיעה מהגליל והיא פיתוח ישראלי, תוצרת כחול-לבן, המאפשר להאריך את חיי הירקות והפירות תוך כדי שמירה על הטעם, המרקם, הריח וערכיהם התזונתיים. הטכנולוגיה הירוקה בשקית, מאפשרת לווסת את הלחות, לנדף עודפים ולשמור על הירקות והפירות יבשים וטריים.

מי שעומד מאחורי הבאת הפיתוח הזה למקרר הביתי הוא איש הגליל, גיא פרנס. לאחר שגיא ביקר במעל 60 מדינות במהלך עבודתו עם חברות בינלאומיות, הוא נתקל במוצר שפותח ומיוצר בגליל המשמש ליצוא ירקות ופירות במכולות קירור.


מלפפונים ביום הקנייה
מלפפונים ביום קנייתם


מלפפונים אחרי שבוע בשימוש בשקית הפלא
המלפפונים לאחר שבוע שימוש בשקית



מלפפונים לאחר 13 יום שימוש בשקית הפלא
המלפפונים לאחר 13 יום שימוש בשקית הפלא



גיא, כמו רבים מאיתנו, שם לב כי הירקות היפים שאנחנו רואים בסופר, במקרר הביתי בקושי מחזיקים כמה ימים לפני שהם מתחילים להתעפש, לשנות את צבעם ולהיראות פחות חיוניים. וזה כמובן גורם להם למצוא את דרכם לפח האשפה במהרה. לכן, גיא החליט להביא את אותה טכנולוגיה המשמשת בתי אריזה אל כל בית, במטרה להפחית את כמות הירקות הנזרקים לפח האשפה.

"שקית הפלא" הותאמה למקרר הביתי, הן במידות והן ביכולת לעשות בה שימוש חוזר. גיא שקיבל את ההשראה לשקית מאביו, חקלאי, אגרונום ויזם בעצמו, קרא לה על שמו - בני - כאות הערכה.

גיא פרנס אמר כי: "כבר מהניסויים הראשונים שעשיתי בבית, בבתי חברים ובני משפחה, הופתעתי כל פעם מחדש לגלות שיש כאן מוצר מנצח. היכולת של השקית לשמר טריות משנה איכות חיים והרגלי הצריכה. בעוד הסטטיסטיקות מדברות על 30-40% מהירקות והפירות הטריים, שנצרכים עבור כלכלת משפחה ממוצעת, נזרקים לפני שנעשה בהם שימוש". עוד הוא הוסיף כי "עם שקית הפלא גילינו שמפסיקים לזרוק ירקות ופירות לפח".


פלפלים אדומים ביום הקנייה
פלפלים אדומים ביום הקנייה



פלפלים אדומים לאחר שבוע שימוש בשקית
פלפלים אדומים לאחר שבוע שימוש בשקית הפלא



פלפלים אדומים 13 יום לאחר שימוש בשקית הפלא
פלפלים אדומים 13 יום לאחר שימוש בשקית הפלא




השקיות מאפשרות לשמור על טריות הירקות והפירות למשך שבועיים ויותר, כאשר עלים ירוקים יכולים להחזיק רעננים עד חודש ימים.
בשקיות ניתן לעשות שימוש חוזר, פשוט על ידי ניגוב פנים השקית וזהו, ובכך לא רק חוסכים בכסף עם כמות הירקות שלא נזרקת סתם לפח אלא גם עוזרים לשמור על העולם על ידי צמצום פסולת ושימוש בשקית הניתנת למחזור.


קישואים ביום הקנייה
קישואים ביום הקנייה



קישואים אחרי שבוע שימוש בשקית הפלא של בני
קישואים אחרי שבוע שימוש בשקית הפלא 


קישואים 13 יום לאחר שימוש בשקית הפלא
קישואים לאחר שימוש של 13 יום בשקית הפלא



ועכשיו לתוצאות הניסוי 

כמו שציינתי בהתחלה, לקחתי את השקית לניסוי עם כמה ירקות.
אני, לרוב, משתדלת לקנות ירקות שיספיקו גג לשבוע. בדיוק בגלל אותה בעיה שירקות מתקלקלים יחסית מהר.

אני נוהגת לשטוף את הירקות במים עם חומץ, לייבש היטב ואת המלפפונים והעגבניות אני מכסה בין מגבות בתוך המקרר וכך באמת הם היו מחזיקים די יפה. ברגע שקיבלתי את השקיות להתנסות, נהגתי כמו בד"כ על ידי שטיפת הירקות במים עם חומץ ולאחר מכן ייבושם. אבל הפעם, במקום לשים את העגבניות והמלפפונים בין מגבות, שמתי אותם בשקיות הפלא של בני שקיבלתי להתנסות.

כבר ברגע שהתחלתי למלא את השקיות בירקות, הייתי בטוחה שזה הולך לתפוס לי הרבה מקום במקרר ושמחתי לגלות שטעיתי. השקיות תפסו בדיוק אותו מקום כמו בד"כ. בכל שקית שמתי ירק שונה, בדיוק כמו שכתוב בהוראות. בדקתי עגבניות, מלפפונים, פלפלים וקישואים, כאשר האחרונים בד"כ מתקלקלים אצלי ממש מהר.

לאחר שבוע, בדקתי את הירקות וגיליתי שהם נשמרו מאוד יפה. הם נראו ממש דומים ליום הקנייה שלהם וממש הפתיע אותי שהקישואים נראו ממש טוב (מוזמנים להציץ בתמונות שצילמתי לכם של הלפני ואחרי).


עגבניות ביום הקנייה
עגבניות ביום הקנייה


עגבניות לאחר שבוע שימוש בשקית הפלא
עגבניות לאחר שבוע שימוש בשקית הפלא



כמו שאמרתי, אני בד"כ קונה ירקות המספיקים לשבוע, אך הפעם השארתי כמה בצד על מנת שאוכל לבדוק אותם גם לאחר שבועיים. עברו כמעט שבועיים (13 ימים) מרגע ששמתי את הירקות בשקיות, ולשמחתי גיליתי כי הירקות עדיין נראו טוב. המלפפונים לא נראו מקווצ'צ'ים וסמרטוטיים, הפלפלים האדומים נשמרו די טוב והקישואים ממש הצדיקו את שם השקית - "שקית פלא".

זה היה ממש מפליא לראות כמה הירק שתמיד איבד מחיוניותו כעבור מספר ימים מועט, זכה לשמור על מוצקות ונראות כמעט כמו בימיו הראשונים. רק העגבניות לא שרדו את המבחן, אך לדעתי מדובר בטעות שלי במהלך הדרך. ובסיכומו של דבר, לדעתי מדובר במוצר שהוא הצלחה מסחררת! 

גיא סיים את דבריו באמירה: "תרומתנו הצנועה להפיכת העולם למקום טוב יותר"
ובאמת השקיות מאוד זולות ונראה כי הן עושות עבודה נפלאה, הן בשמירה על איכות הירקות והן בשמירה על איכות הסביבה.

השקיות נמכרות במארז ניסיון בו 6 שקיות - 3 גדולות ו3 בינוניות עם 6 קליפסים במחיר של 30 ש"ח בלבד כולל משלוח חינם.
לפרטים נוספים: https://www.benybag.com



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use