8/22/2021

פיצה צ'יפס ביתית בקלות

בס"ד

מגש פיצה צ'יפס ביתי



קיבלתי להתנסות סדרת צ'יפס קפוא חדשה של חברת מילוטל ודאגתי להכין לכם ארוחה שאף אחד לא יסרב לה - צ'יפס פיצה ביתי שמכינים ממש בקלות עם הצ'יפס של מילוטל, רוטב עגבניות ביתי ללא בישול וגבינה. פשוט תענוג!

סדרת צ'יפס חדשה של מילוטל



חברת מילוטל, משיקה בימים אלה סדרת צ'יפס קפוא המביא את חווית הצ'יפס האיכותי מהמסעדה עד הבית. הצ'יפס הקפוא החדש של מילוטל מגיע ב-6 סגנונות, ובא לרענן את מקפיא הצ'יפס בסופרים עם מוצרים איכותיים שיהפכו את זמן הבישול בבית לקל ונגיש ויותר.

בין המוצרים החדשים של חברת מילוטל, ניתן למצוא:
צ'יפס זיגזג 1.5 קילו -הצ'יפס מתאים לטיגון ואפייה ומגיע בצורת זיג זג האהובה על ילדים ובאריזה משפחתית ענקית. 

צ'יפס קוביות 1 ק"ג - צ'יפס המתאים לטיגון ואפייה, המגיע חתוך לקוביות קטנות בסגנון "הום פרייז". 

צ'יפס פלחים 1 קילו - צ'יפס בצורת פלחי תפוחי אדמה עם קליפה המתאים לטיגון ואפייה. תחליף זמין וקל לתוספת התפוחי אדמה בתנור. ניתן לתבל במה שאוהבים, לאפות ולהגיש לצד כל מנה עיקרית. 

צ'יפס קלאסי משפחתי 800 גרם - צ'יפס קלאסי המתאים לטיגון ואפייה. 

צ'יפס קלאסי משפחתי  - צ'יפס קלאסי באריזה משפחתית ענקית בגודל 1.5 קילו. 

צ'יפס אמריקאי - צ'יפס המגיע באריזה משפחתית גדולה 1.5 ק"ג המתאים לטיגון ואפייה. הצ'יפס מגיע בצורת מקלות דקים בסגנון הצ'יפסים ברשתות המזון המהיר. 

צ'יפס סטייק - צ'יפס המתאים לטיגון ואפייה, המגיע באריזת 1.5 קילו בסגנון Wedges הנפוץ ופופולרי בהמבורגריות ודיינרים. 
המוצרים כשרים פרווה בהשגחת הבד"ץ מהדרין הרב אברהם רובין ובהשגחת הרב שלמה בן אליהו מ.א מטה אשר.



מארזי צ'יפס זיגזג וצ'יפס קוביות מילוטל



חברת מילוטל הינה חברה יצרנית ומובילה בתחום מוצרי הצ'יפס והירקות הקפואים. החברה נוסדה בשנות ה80 והייתה חלק ממפעלי מילואות - תאגיד המפעלים של קיבוצי הגליל המערבי ובבעלות קבוצת פישמן במשך כמה שנים, כאשר בשנת 2018 היא נרכשה על ידי ג'אווד אגבריה והושקע בה כ-15 מיליון ש"ח במפעל מחודש.

היום החברה מונה 75 עובדים והיא פעילה בשוק המוסדי ובשוק הקמעונאי. בקרב השוק המוסדי החברה אהודה מאוד בקרב שפים מקצועיים ומסעדות איתם היא עובדת בשיתוף פעולה ועונה על צרכיהם המדויקים. ובקרב השוק הקמעונאי, ברשתות השיווק, החברה שמה לה למטרה להביא את הצ'יפס האהוב מהמסעדות הביתה.

עם כניסת ההנהלה החדשה, מילוטל משנה את פניה ומחברה תפעולית היא הופכת לחברה שיווקית ששמה לה למטרה להיות חברה מובילה גם בתחום המקצועי וגם בתחום החדשנות הטכנולוגית בתחום הקפואים בכלל ובתחום הצ'יפס הקפוא בפרט.
מחלקת המחקר והפיתוח של החברה שמה דגש על פיתוח מוצרים חדשים לשוק הישראלי.


פיצה צ'יפס לפני אפייה



לצד ערכים של איכות, חדשנות ושירותיות, חברת מילוטל שמה לה למטרה לעודד חקלאות ישראלית ולהקפיד על כל שלבי הייצור מהשדה לצלחת. 
החברה בוחרת עם איזה חקלאים לעבוד, באיזה זן של תפוחי אדמה הכי כדאי להשתמש, מתי כדאי לאסוף אותם ואיך לטפל ולארוז אותם בצורה הנכונה.

החברה מתייחסת לחקלאים שלה כחלק מצוות המפעל ומשתפת אותם בפיתוחים ובהחלטות למציאת פתרונות ומוצרים שיתאימו ללקוחות.

ג'אווד אגבריה, המנכ"ל והבעלים של החברה, נשוי+5, הוא בעל תואר ראשון בביו-כימיה מאוניברסיטת באר שבע. לאחר לימודיו, הוא מונה למנכ"ל החברה המשפחתית "אחים ריאד". ואחרי 20 שנה בתחום היזמות והשקעות כמנכ"ל החברה המשפחתית וכמנכ"ל חברת ריגומס, רוח היזמות והמחשבה על עתיד המזון הבריא, הוא החליט להקים בשנת 2004 את חברת RJM תעשיות מזון.
החברה עסקה בתחילה בייצור טחינה ובהמשך בפיתוח מוצרים נוספים. ב-2018, רכש אגבריה את מפעל מילוטל במטרה להתרחב כתעשיין באזור הצפון וכיום ילדיו משתלבים בחברה כחלק מצוות ההנהלה.


פיצה צ'יפס במגש



סיפורה של חברת מילוטל שזור בסיפורו של הגליל עם האנשים החמים והמנעד התרבותי המרכיב את האזור, והאדמה החקלאית שהיוותה כר פורה להתפתחות התעשייה הישראלית במקום.
עם קניית המפעל, קסמה לג'אווד ההזדמנות העסקית והאתגר המקצועי, אך במיוחד מבחינה ערכית מחיבורו של מפעל מילוטל לאדמה, לחקלאים ולתושבי הגליל.

עם רכישת המפעל, דאג ג'אווד להמשך פרנסתם של כ-100 עובדים ומשפחות מאזור הגליל המגיעים מתרבויות שונות - יהודים, ערבים, דרוזים, נוצרים ובדואים. העובדים פועלים במפעל כמשפחה אחת מלוכדת שבראשם זרוע ניהולית עם ערכי סטארט-אפ ורוח יזמית העוברת גם לעובדים.
ובהמשך לאותו חיבור, החברה מחזקת את קשריה עם החקלאים והמגדלים בכל הארץ, מקפידה על בחירת זני היבול הטובים ביותר, מפתחת תהליכי גידול אקולוגיים וברי קיימא ומתחייבת לבסס תמיד את התוצרת על גידול ישראלי בלבד.


פרוסת פיצה צ'יפס



את המתכון לצ'יפס פיצה הכנתי עם הצ'יפס הקלאסי במשקל 800 גרם שקיבלתי להתנסות. הצ'יפס הקלאסי של מילוטל מכיל: תפוחי אדמה (94%), שמן דקלים מזוכך, E450i, מייצב (E-450) דקסטרוז.

משום מה היה מוכר לי הרעיון הזה של צ'יפס פיצה, אז התחלתי לחפש בגוגל וראיתי שאכן רעיון כזה קיים. בכל זאת החלטתי להכין גרסה משלי לפיצה צ'יפס ביתית וזה פשוט מוצלח וטעים שאתם חייבים להכין!





מגש פיצה צ'יפס ביתי/מתכון: עם תענוג con delight
המדידות נעשו בכוסות וכפות מידה אוניברסליים
המרכיבים:
800 גרם צ'יפס קלאסי 

לרוטב הפיצה:
200 גרם רסק עגבניות
2 כפיות סוכר או שקית סוכרלוז (אני השתמשתי בסוכרלוז)
1/4 כפית מלח
מעט פלפל שחור
1 כפית אורגנו
1 כפית חומץ
1/4 כוס שמן זית

200 גרם גבינה צהובה, מגוררת (אני השתמשתי בפרוסות של 15% שחתכתי לחתיכות קטנות)

אופן ההכנה:
1.מחממים תנור ל220 מעלות, טורבו (אם התנור שלכם מאוד עוצמתי, מספיק 200 מעלות).
2.מפזרים את הצ'יפס על נייר אפייה ואופים באמצע התנור עד שהצ'יפס זהוב ופריך, בין 30-45 דקות. מאוד תלוי בחוזק התנור שלכם.
3.בינתייםם מכינים את רוטב העגבניות לפיצה ללא בישול: מערבבים את כל מרכיבי הרוטב בקערה ומניחים בצד.
4.כשהצ'יפס מוכן, יוצקים על כולו מהרוטב ומפזרים גבינה צהובה.
5.אופים 5 דקות נוספות ומוציאים מהתנור.
6.מניחים לפיצה להתקרר מעט ואז חותכים או קורעים בידיים ומגישים. ככל שהפיצה תתקרר מספיק, כך יהיה יותר קל לקרוע ממנה חתיכות בקלות. אפשר כמובן גם להגיש בצלחת :-)

תגובה 1:

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use