8/17/2021

מומחי עמינח מייעצים איך להתאים חדר ומיטת נוער למתבגר

בס"ד

מיטה זוגית לנוער אגו עמינח
מיטה זוגית לנוער אגו עמינח, צילום: שי אדם



לקראת החזרה לבית הספר, מומחי רשת "עמינח" מייעצים איך להתאים חדר ומיטת נוער למתבגרים. בין אם מדובר בנער/ה שהם ספורטאים, גיימרים או חובבי טיפוח, כך תדעו איך לעצב את המבצר הפרטי שלהם ולבחור להם את המיטה הנכונה.

עמינח מיטה וחצי אני וואי
מיטה וחצי עמינח אני וואי, צילום: אורית אלפסי



חדר השינה של בני הנוער משמש אותם הרבה יותר מרק לשינה. הם מבלים בו שעות רבות, בין אם זה ללמידה, לאירוח ולבילוי. 
בשנת הקורונה, שעות הבילוי בחדר גדלו משמעותית ולכן החדר שלהם מהווה הרבה יותר מרק קיר וריהוט. החדר משקף את אופיים, עיסוקיהם ושאיפותיהם ומומלץ לעצב אותו בצורה שתתאים להם.

הדבר הראשון שמתחילים בו בעיצוב חדר הוא הריהוט. מומחי עמינח ממליצים לרהט את חדר בני הנוער בריהוט בסיסי, שכן בני הנוער נוטים להיות הפכפכים ואוהבים לשנות ולרענן. המלצת מומחי עמינח היא להשתמש במיטה גדולה איכותית וקבועה (מיטה וחצי או מיטה זוגית - גדולה אך שלא תחסום את החדר) וארון בגדים גדול.
ישנם בני נוער שיעדיפו שבחדרם יהיה שולחן כתיבה וכאלו שמעולם לא ישבו ליד שולחן ולכן גם לא ירצו כזה בחדרם.
את החדר מומלץ לעצב לפי אופיים של המתבגרים בקישוטים ואביזרים שניתנים להחלפה ושינוי בקלות.

מומחי עמינח מעניקים כמה המלצות לבחירת מזרן עבור מתבגר/ת:
*מומלץ לבחור מיטת נוער שתשלב עם העיצוב של החדר ותוסיף לו צבעוניות. המיטה צריכה להיות מעוצבת בסגנון צעיר ועדכני, בלי להתפשר על תמיכה מקסימלית ונוחות.
יש לבחור מיטה שתהווה התאמה מושלמת למבנה הגוף המשתנה של המתבגר, הנמצא עדיין בשלבי גדילה והתפתחות. 
בעמינח ניתן למצוא מיטות נוער העונות על צרכים אלו - מיטות הנוער של עמינח כוללות מזרן עם מרכז בריאותי שהינו פיתוח בלעדי של עמינח, המספק את התמיכה הדרושה לעמוד השדרה הרגיש.
לעמינח מגוון ספות נוער ("ספפה"), מיטה וחצי, מיטות מתכוונות לצעירים ומיטות גדולות במיוחד (מיטות XL) עם עיצובים טרנדיים בגדלים שונים עם מגוון הדפסים וצבעים ומבנה ארגונומי.

*לבחור במיטות המתאימות לצרכי המתבגרים עם אופציה לכיוונון - הרמה והורדה של אזור הראש והגב, בלי לצאת מהמיטה. הכוונון מאפשר להנות מהמיטה לא רק בזמן שינה, אלא אף ללימודים ובילוי. התמיכה באזור הראש שומרת על הצוואר ומונעת כאבים מיותרים.

*בחירת החומרים מהם מורכבת המיטה חשובה לא רק מהפן הבריאותי, אלא גם מבחינת הנוחות. כשבוחרים מזרן למיטת נוער או ספת נוער, מומלץ לבדוק שהוא כולל מספר שכבות נוחות העשויות מחומרים מתקדמים. למשל הלטקס הוא חומר גמיש, טבעי ואנטי בקטריאלי המגיע עם חמישה אזורי נוחות ומותאם למבנה הגוף.

*בחירת גודל המזרן הינה חשובה כשבוחרים מיטה למתבגר. בשלב זה שהם עדיין מתפתחים וגדלים, כדאי לחשוב קדימה ולבחור במזרן שיתאים גם לעוד שנתיים-שלוש. כמו כן, מזרן גדול מספיק יאפשר למתבגרים לנוע בחופשיות ובנוחות על המיטה באמצע הלילה.

*כדאי לבחור מיטה שתעזור לכם לנצל את החדר בצורה פרקטית. מיטה תופסת חלק נכבד מהחדר, ולכן, למשל, אם תלכו על מיטה גבוהה שתאפשר לאחסן מתחתיה וכזו שתאפשר לארח, תהנו מניצול מקסימלי של חלל החדר. מיטות ספפה של עמינח מאפשרות בדיוק את זה. מצד אחד כשאורחים באים ניתן לפתוח את הספה למיטה נוספת ולקפל בסיום, ומצד שני כל מיטה כזו מגיע עם ארגז מצעים לאחסון.

3 תגובות:

  1. היי, רציתי לשאול אם אתם עושים גם מיטות ילדים
    מעץ מלא?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי,
      אני מציעה לפנות לאתר עמינח ושם בטוח יוכלו לעזור לך. הכתבה כאן היא רק באדיבות היועצים של עמינח, ואין לאתר כל קשר ישיר או עקיף לחברת עמינח.

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use