8/02/2021

לרגל האולימפיאדה - מיני ומיקי עולים על חליפות ג'ודו בפוקס הום

בס"ד


כוסות שתייה לאולימפיאדה מיני מיקי ג'ודו סטייל
קרדיט צילום: טל טרי



החל מהיום תוכלו למצוא באתר האונליין של Fox Home  כלי פורצלן מיוחדים לרגל האולימפיאדה עם דמויותיהם של מיקי ומיני מאוס מבית דיסני.

מאג שתייה 400 מ"ל מיקי מאוס בועט בצבע כחול פוקס הום
קרדיט צילום: טל טרי



רשת פוקס הום משיקה מהדורה מיוחדת המושלמת לאירוח במהלך צפייה במשחקים האולימפיים ולעידוד הספורטאיות והספורטאים של המשלחת הישראלית, ובואו נודה באמת לאוהבי דיסני, כמוני, בכל זמן :-) . 


כוס שתייה ורודה מיני מאוס בועטת של פוקס הום
קרדיט צילום: טל טרי



המהדורה החדשה כוללת ספלים וקערות פורצלן עם איורים של מיני מאוס ומיקי מאוס שהתלבשו בהתאם לאווירת האולימפיאדה עם חליפות ג'ודו. איור של מיני המדגימה יופי של בעיטת סנטר מגיע על מאג או קערה בצבע ורוד עם כוכבים לבנים, ואיור מיקי מאוס הנותן בעיטה קדמית על מאג או קערה בצבע כחול עם כוכבים לבנים. הקעריות מושלמות להגשת דגני בוקר ונשנושים והמאגים מתאימים לשתייה חמה עם קיבולת עד 400 מ"ל.

קערית מיקי מאוס ג'ודאיסט כחולה למשחקים האולימפיים
צילום: טל טרי



קעריות הגשה לקורנפלקס או נשנושים מיני ג'ודו פוקס הום
צילום: טל טרי



את המהדורה החדשה של Fox Home ניתן להשיג באופן בלעדי בחנויות האונליין של החברה. לרכישת המאגים, ליחצו כאן ולרכישת הקעריות ליחצו כאן.
המוצרים ימכרו בהנחה של 40% עד ה-11.8.21, כך שאת מאג הפורצלן של מיני או מיקי ניתן לרכוש במחיר של 11.94 ש"ח במקום 19.90 ש"ח ואת קערות הפורצלן ניתן לרכוש במחיר של 16.13 ש"ח במקום 26.90 ש"ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use