9/18/2021

טדאם! - בוטיק הקינוחים המושחת של שירן מתיתיהו

בס"ד

עוגת סוכריות נשפכות מטדאם בוטיק קינוחים של שירן מתיתיהו



שירן מתיתיהו, יוצאת תוכנית האפייה בייק אוף ובעלת ערוץ יוטיוב ואינסטגרם סופר מושחתים, פתחה בוטיק מתוקים כשר מקסים וטעים בשוק הפשפשים ביפו - טדאם!

הבוטיק המושקע מציע שלל מאפים וקינוחים מתוקים צבעוניים, אסתטיים וכאלה מטופחים שקשה לחשוב אפילו לתת בהם ביס. 

בוטיק קינוחים טדאם! בשוק הפשפשים תל אביב


נדנדת דונאטס ורודה של בוטיק המתוקים טדאם



הוזמנתי לסקר את המקום וביום ראשון, ממש לפני ראש השנה, קפצנו לביקור במקום החדש של שירן בשוק הפשפשים של תל אביב-יפו וטעמנו כמה מקינוחי המקום.

בוטיק המתוקים של שירן מתתיהו מפיח חיים באזור עם צבעוניותו התוססת. המקום כולו עוצב על ידי שירן עצמה יחד עם האדריכל דודו גבאי באווירה אינסטגרמית ססגונית.
כבר בחזית תפגשו בנדנדת דונאטס שרק מחכה לכם לסלפי המושלם לאינסטגרם, וקיר לבנים עם ריבועים בצבעי ורוד, סגול, תכלת וצהוב המזוהה במיוחד עם פיד האינסטגרם של שירן.


אמבטיית שוקולד וקצפת בבוטיק טדאם! Tadam



וזו כמובן רק ההתחלה. עוד לפני שמגיעים להתפעם מיופיים של הקינוחים וטעמם, מקבל אתכם עיצוב קליל, כיפי ומשמח של קירות בצבעי פסטל עם אמבטיה מלאת שוקולד וקצפת שבטוח לא תרצו לפספס הזדמנות ולהצטלם לידה או בתוכה.


קינוחים מרובעים של בוטיק טדאם



כמו שאמרתי בהתחלה, הגענו ביום ראשון די בתחילת היום, ופגשנו את שירן שהיא מקסימה במציאות בדיוק כמו בסרטוני הקינוחים המעלפים שלה. 
שאלתי את שירן מה המוצר הכי נמכר והיא שיתפה אותי כי שני המוצרים הנמכרים ביותר אצלה הם קינוח הפאי לימון והקרואסון שזכה לצורה מרובעת, כמו יתר הקינוחים, כיאה לבוטיק בעיצוב אינסטגרמי.
את הקרואסון לא זכינו לטעום כי הגענו מוקדם מדי בראשון, טרם החלו בהכנות שלו, אבל כן זכינו לטעום מכמה קינוחים אחרים של המקום.




קינוחי בוטיק המתוקים טדאם!



שירן שאלה אילו קינוחים אנו רוצים לנסות וביקשתי שתבחר עבורנו. היא ארזה לנו בקופסה מרובעת ומהממת 4 קינוחים: ריבוע נמסיס ללא גלוטן, ריבוע גולד בייגלה, קוקילידה אלפחורס וטארט לימון פיסטוק.

אני בטוחה שרבים מכם מכירים את שירן מהעונה הראשונה של תוכנית האפייה בייק אוף, בה היא זרחה ומאז הפכה לאושיית רשת של ממש בתחום האפייה עם סרטוני אוכל מתוקים וצילומים מושחתים אותם היא משתפת ביוטיוב ובאינסטגרם שלה. ומכיוון שכך, הייתי חייבת לשאול אותה אם משהו מהקינוחים שבבוטיק ניתן למצוא לו מתכון ביוטיוב והיא שיתפה שאת המתכון לעוגת הנמסיס אמור להיות אצלה בערוץ או באתר. 


קינוחי טדאם בקופסת מארז צבעונית


קוקילידה אלפחורס של בוטיק טדאם



ארבעת הקינוחים היו מוצלחים וטעימים. טארט הלימון היה בעל טעם לימוני מודגש וטעים, קינוח הקוקילידה אלפחורס הפתיע כפינוק קר וטעים ביום חם, עוגת הנמסיס הייתה עשירה בשוקולד כיאה לעוגת שוקולד מושחתת וקינוח הגולד בייגלה היה מתוק ומלוח בדיוק במידה הנכונה.

לכל אחד הייתה העדפה אחרת מה הקינוח המוצלח ביותר מבחינתו, בין אם זה קינוח הגולד בייגלה, הנמסיס או האלפחורס. אבל מה שבטוח, כל חובב מתוקים ימצא את מבוקשו בבוטיק המקסים של שירן.
הקינוחים בעלי טעם עשיר מאוד ומגיעים בדיוק בגודל המתאים. מורגש כי כל דבר במקום עוצב ונעשה בקפידה רבה, מעיצוב המקום, הקינוחים המהממים ועד לאריזת המוצרים עבור הלקוח.


קוביות בראוניס טדאם


קינוחים גדולים בבוטיק טדאם


קינוחי בוטיק מרובעים טדאם



אז חוץ מהקינוחים שטעמנו, תוכלו למצוא גם מתוקים נוספים ומהממים כקינוח חד קרן ותותי פרוטי, קינוח עוגת גבינה נוגט, טארט קרם פקאן, קראנץ' פיסטוק פירות יער, פחזניות מרובעות, עוגיות, בראוניז וכמובן הקרואסונים המפורסמים.

מחיר מארז של קינוחי מיני עומד על 4 במחיר 58 ש"ח או 8 במחיר של 98 ש"ח. מחיר הקינוחים הגדולים נע בין 30-35 ש"ח ליחידה.

מחיר קוביית קרואסון פיסטוק עם שוקולד לבן ומחית פיסטוק או קרואסון נוטלה עם שוקולד חלב ואגוזי ברס הוא 19 ש"ח ליחידה.

מחיר העוגיות שוקולד צ'יפס וחמאה חמה ועוגיית אמסטרדם והבראוניס  ב-15 ש"ח ליחידה ועוגיית פיסטוק צ'יפס ב-19 ש"ח ליחידה.


עוגת סוכריות נשפכות מבית טדאם של שירן מתיתיהו


ניתן למצוא גם עוגות ראווה ועוגות יום הולדת כעוגת סוכריות נשפכות (כמו זו שרואים בתמונה), עוגת 4 שוקולדים ועוגת גבינה עם נוגט ואגוזי לוז במחירים הנעים בין 280-340 ש"ח. 


קינוח שכבות טדאם


כמו כן, ניתן למצוא עוגת שמרים ורוגלך במחיר של 55 ש"ח, עוגת קרואסונים במילויים שונים ב-65 ש"ח ועוגת ביסקוויטים עם אוריאו ועוגת גבינה פירורים.
ניתן למצוא במקום גם קינוחים ללא גלוטן.


בוטיק מתוקים טדאם בשוק הפשפשים



טדאם! by שירן מתיתיהו
כתובת: רבי פנחס 11, תל אביב-יפו
שעות פעילות: ימים ראשון-רביעי 12:00-00:00, יום חמישי -12:00-2:00 יום שישי -10:00-16:30
כשרות: המקום כשר בהשגחת הרבנות הראשית תל אביב-יפו, לאוכלי חלב נוכרי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use