9/09/2021

זוכי פרסי BRAVO לשנת 2021

בס"ד

זוכי פרס בראבו לשנת 2021



לא מזמן הוזמנתי לאירוע של פרסי בראבו, בו למדנו על הזוכים בפרסי Bravo לשנת 2021 ואף קיבלנו תיק עם מספר מוצרים להתנסות.
בראבו ישראל מעניקה פרסים למותגים וחברות על חדשנות ועל שירות. הפרסים מוענקים לזוכים על פי המלצות הצרכנים על ידי מחקר משתמשים ולקוחות שעורך מכון המחקר הבינלאומי קאנטר מדיה.

אז מי הם זוכי פרסי Bravo! 2021? כל הפרטים בפנים, כולל הביקורת שלי על מוצרים שכבר יצא לי להתנסות.

יוגורט יופלה תנובה בכוס עם קשית



בתחום מוצרי המזון, זכו בפרסי Bravo המוצרים:
יופלה יוגורט לשתייה עם קשית -
יוגורט תנובה יופלה המגיע באריזה בצורת כוס עם קשית מתקפלת. מדובר ביוגורט שניתן לקחת בקלות לדרך (On the Go) - נועצים את הקשית במכסה המתכתי ונהנים משתיית היוגורט בדרך וגם בבית.

דעתי: את היוגורט הכרתי עוד לפני שקיבלתי להתנסות כחלק מהתיק של זוכי פרסי בראבו. אני באמת חושבת שמדובר במוצר שכיפי לצרוך והיוגורט טעים ומוצלח. האריזה מאוד פרקטית ונוחה לשימוש.


משקאות תנובה אלטרנטיב



סדרת בריסטה של תנובה אלטרנטיב -
סדרת Barista Alternative של תנובה מציעה משקאות מיוחדים לקפה. מדובר בסדרת משקאות שפותחו במיוחד לצריכה עם הקפה של הבוקר, הצהריים או הערב, תלוי את מי שואלים. בסדרה תמצאו משקה שיבולת שועל, משקה סויה ללא תוספת סוכר ומשקה שקדים ללא תוספת סוכר.

נקניקיות דליקטיב של טירת צבי -
מותג טירת צבי מציעה סדרת נקניקיות פרימיום המגיעות בתיבול עדין וארומתי המותאמות לשימוש בתנור, בטיגון ובגריל. הנקניקיות של טירת צבי מגיעות במארז 320 גרם ומוצעות ב-3 סוגים: נקניקיות בראטוורסט בשילוב בשר בקר והודו, נקניקיות פרנקפורטר מבשר בקר ונקניקיות קנאקוורסט מבשר בקר ועוף.

דעתי: ממה שזכור לי, אנחנו ניסינו את נקניקיות הבראטוורסט והן היו מאוד מוצלחות וטעימות. עסיסיות ופשוט מעולות!


גרגרי חומוס של יכין להכנת ממרח חומוס ביתי



גרגרי חומוס של יכין להכנת חומוס ביתי -
חברת יכין משיקה מוצר המושלם להכנת חומוס ביתי - שימורי גרגרי חומוס להכנת חומוס ב-2 דקות כמו בחומוסיות.
הוראות ההכנה פשוטות ביותר, פשוט מרוקנים את גרגרי החומוס ביחד עם הנוזל שלהם לבלנדר, מוסיפים טחינה לפי הטעם, מבלנדרים ומקבלים חומוס חלק ועשיר בטעם.


משקאות יולו שוקולד



משקאות חלב עם שוקולד של יולו תנובה -
חברת תנובה משיקה במותג YOLO משקאות חלב עם תוספת שוקולד אמיתי. המשקאות מגיעים בטעמי שוקולד קלאסי ושוקולד מריר ותוספת חדשה לסדרה היא שוקו קרמל מלוח.

דעתי: את משקאות החלב של יולו טעמתי כבר מזמן והם באמת מוצלחים, אבל הקרמל מלוח היה חידוש בשבילי והופתעתי ממש לטובה. מדובר בשוקו שהוא להיט! מוצר מאוד מוצלח.


גאמיס אלטמן ומסטיק אירוויבס מלון-מנטה



מסטיק Airwaves בטעם מלון-מנטה וטעם דובדבן-מנטה
מסטיק איירוויוס השיקו שני טעמים בעלי טעם חזק המתפרץ בזמן הלעיסה - מסטיק airwaves בטעם מנטה-מלון ומסטיק airwaves בטעם דובדבן-מנטה.

דעתי: על טעם הדובדבן-מנטה כבר סיפרתי לכם בפינת חדש במדף מספר 34. הפעם יצא לי לנסות את טעם המלון-מנטה. מיד כשמכניסים את המסטיק לפה, טעם המלון מורגש וברגע הפיצוח מיד מורגש טעם עז ומתפרץ של מנטה. לי, אישית, טעם המנטה חזקה מדי, אבל מדובר בהחלט במסטיק שדואג לרענן אתכם היטב ואם אתם עייפים, תנו לעיסה ותקבלו עוד קצת אנרגיה מהחריפות של המנטה :-) .



לחם בסגנון אמריקה של אנג'ל



לחם אנג'ל בסגנון אמריקה -
מאפיית אנג'ל מציעים לחם כמו באמריקה עם פרוסות עבות וסופר רכות ואווריריות המושלמות למגוון כריכים, הן לבית הספר והן לבית.

דעתי: מאז שגילינו את המוצר על המדף, אנחנו תמיד דואגים שיהיה לנו כיכר כזו במקפיא. מדובר בלחם רך וכזה טעים, פשוט תענוג!


ניירות אפייה מותאמות תבנית של הנמל



הזוכים בקטגוריות המוצרים לבית הם:
ניירות אפייה "הנמל" -
ניירות האפייה של מותג הנמל הן ניירות אפייה ידידותיות לסביבה. ניירות האפייה החדשות מגיעות בצורה המותאמת לתבנית אינגליש קייק או לתבניות עגולות.

דעתי: מדובר ברעיון מעולה שהלוואי וייצרו את הניירות האלה בגדלים נוספים. השתמשתי בניירות האינגליש קייק לעוגה שהכנתי בתבנית אינגליש קייק. בסיום האפייה, יצקתי על העוגה רוטב שתודות לניירות האפייה לא נזל מהצדדים.


ג'ל לכביסה בייבי של בדין



ג'ל כביסה בדין -
מותג בדין יוצא עם מוצר חדש - ג'ל לכביסה בניחוחות בדין המסיר כתמים ועדין לסיבים ולצבעים של הבגד.

מגירות למטבח מבית דומיסיל -
מגירות המטבח של דומיסיל בעלות מנגנון חלק ושקט. המגירות בעלות יכולת נשיאה של עד 65 קילו ומגיעות עם שירות לבית הלקוח, 15 שנות אחריות ועוד.


שקיות זיפלוק



שקיות Ziploc -
שקיות זיפלוק הן שקיות רב שימושיות המגיעות עם פס לסגירה כפולה לאיטום מושלם. בשקיות ניתן לאחסן מגוון מוצרי מזון, חטיפים ועוד.

דעתי: אנחנו מאוד אוהבים להשתמש בשקיות הזיפלוק והן נמצאות בביתנו כמעט על בסיס קבוע. מאוד נוח לאחסן בתוכן מוצרי מזון ואף להקפיא בתוכן. 

סיליט באנג מסיר שומנים טבעי המכיל סודה לשתייה -
מותג Cillit Bang  מציע מוצר חדש שהוא יותר נקי ויותר טבעי. מדובר במוצר אקולוגי המכיל סודה לשתייה, שהיא רכיב טבעי הידוע ביעילות ניקוי לכלוכים והסרת שומנים. כל מה שצריך לעשות זה לרסס, לנקות וזהו.


שמפו ומרכך לילדים 2 ב-1 פינוק



זוכי בראבו בקטגורית בריאות, ילדים ותינוקות הם:
Gummies של אלטמן - 
לראשונה בישראל, מוצעת סדרה של גאמיס של אלטמן למבוגרים המכילים גם ויטמינים ומינרלים וגם בעלי טעם ללא תוספת סוכר. סוכריות הגומי למבוגרים מגיעות עם תו Vegan Friendly, ועל כן מותאמות גם לטבעונים, ופותחו תודות לפטנט ייחודי על בסיס סיבים תזונתיים. במוצר כשר בהשגחת הבד"צ איגוד הרבנים.

דעתי: הסדרה החדשה מגיעה בכמה טעמים. אנחנו קיבלנו להתנסות את סוכריות הגומי בשילוב ויטמינים ומינרלים עם ג'ינסנג בטעם פירות יער. הטעם היה נחמד וכיף שיש טבליה אחת קטנה בעלת טעם טוב המספקת כל כך הרבה ערכים תזונתיים טובים.

סדרת "פינוק לילדים" -
מותג פינוק מציע "פינוק לילדים" - סדרה בעלת נוסחה משופרת המותאמת לילדים ומכילה מרכיבי לחות, תמצית רוזמרין וויטמינים. הנוסחה מותאמת עדינות העור והעיניים של הקטנטנים ואינה מכילה צבעים מלאכותיים וללא פראבנים.

עגלת תינוק Bugaboo Bee -
עגלות תינוק באגבו בי מגיעות עם עיצוב מוקפד ומלא סטייל והכי חשוב הן אמורות להיות קלות לקיפול ולפתיחה באמצעות יד אחת ללא מאמץ. העגלות מגיעות עם עיצוב קומפקטי והגלגלים שודרגו להענקת נסיעה קלה, נוחה, ללא קפיצות.


לוגו פרסי בראבו



זוכי פרסי בראבו בקטגוריית שירותים ואפליקציות הם:
משכנתה פנסיונית של בנק המזרחי -
בנק מזרחי מאפשר לקבל הלוואה חד פעמית או תוספת חודשית להכנסה שלכם, במידה וכבר יצאתם לפנסיה וההכנסה החודשית לא מספיקה לכם.
ההלוואה או התוספת ניתנות כנגד שעבוד הנכס שלכם תוך שמירה על הבעלות עליו. בכך אתם יכולים לשמור על רמת החיים שהורגלתם, לעזור לילדים, לממן הוצאה חד פעמית או מעבר לדיור מוגן.

ביטוח הבריאות של מגדל עם תור לרופא מומחה תוך 3 ימים -
חברת הביטוח מגדל הוסיפה לכיסויי הבריאות שלה גם אופציה לקבוע תור מהיר לרופא מומחה, רק תוך שלושה ימי עסקים. תוספת זו מגיעה מתוך ידיעה כי כשהתור מהיר יותר, האבחון נעשה מהר יותר והטיפול אפקטיבי יותר.

תשלום בנייד של MAX -
אפליקציית Max מאפשרת ללקוחותיה לשלם דרך הנייד. כל מה שצריך לעשות זה להניח את הנייד, בלי צורך בכרטיס אשראי ואפילו בלי ארנק וקוד סודי. פשוט מניחים ומשלמים.


לוגו פרסי בראבו



זוכי בראבו בקטגורית מוצרי החשמל הם:
מזגן סופרים של תדיראן -
בעקבות השהייה המרובה בבית במהלך הקורונה והצורך לנקות ולחטא את האוויר, השיקו בתדיראן את סדרת מזגני Air Care. מזגן Supreme בטכנולוגיית AirCare של תדיראן עוזר בקטילת חיידקים ובקטריות, נטרול ריחות וטיהור האוויר. 

מקררי 4 דלתות של האייר מבית ניופאן -
חברת Haier מציעה מקרר 4 דלתות עם מגון יתרונות, ביניהם: וילון אוויר המונע כניסת חום כשפותחים את דלתות המקרר, מסנן המונע הצטברות בקטריות וריח רע ותא שהוא מולטי תא - תא שיכול לשמש כמקפיא או מקרר בהתאם לצורך.

תנורי אלקטרולוקס Intuit בנפח ענק -
תנורי אלקטרולוקס עם מערכת טורבו SurroundCook יאפשרו לכם לבשל ולאפות עם מספר תבניות בו זמנית. התנורים מגיעים עם תא אפייה ענק בנפח 71 ליטר, תא הגדול ב-20% מתא אפייה רגיל, עם אפשרות לבחור תוספת אדים, חיישן Food Probe לבישול מדוייק, מגוון של תוכניות אוטומטיות ועוד.

בכתבה סוקרו רק מספר מזוכי פרסי בראבו. לרשימה המלאה של הזוכים, מוזמנים לאתר החברה בלחיצה כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use