9/14/2021

סיריוס אלקטרוניקה תפיץ ותשווק באופן בלעדי את Black&Decker

בס"ד

מוצרי חשמל ביתיים בלאק אנד דקר
מוצרי Black&Decker, צילום באדיבות סיריוס אלקטרוניקה



חברת סיריוס אלקטרוניקה קיבלה את הזיכיון להפצה והשיווק הבלעדי בישראל של מותג מוצרי החשמל של הקונצרן האמריקאי בלאק אנד דקר. 


מוצרי בלאק & דקר ישווקו בבלעדיות ברשת ACE ב-3 השנים הקרובות וניתן יהיה למצוא את כל מגוון מוצרי החשמל הביתיים של המותג כדוגמת מיקסרים, שואבי אבק, בלנדרים, טוסטרים, מעבדי מזון ועוד. המוצרים ישווקו בכל סניפי רשת אייס (25 במספר).

עמית זמיר, מנהל השיווק בחברת "סיריוס אלקטרוניקה", מסר: "אנחנו גאים להרחיב את הקטגוריות מוצרי האודיו ולהיכנס לתחום מוצרי החשמל הביתיים עם מותג מוביל בעולם. קבלת הזיכיון מאפשרת לנו להרחיב באופן משמעותי את מגוון קטגוריות מוצרי החברה ולהיכנס לתחום מוצרי החשמל הביתיים שהינו חדש עבורנו. בשלב ההשקה ישווקו המוצרים בלעדית ברשת ACE.

קונצרן Black and Decker הוא מותג מספר 1 בתחומו בארצות הברית, קנדה, דרום אמריקה ואירופה. משנת 1910, קבע המותג את הסטנדרט לחדשנות ועיצוב של כלי עבודה חשמליים, ציוד לטיפול בחצר, בחוץ ולשימוש ביתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use