10/28/2021

חדש בתוך הביצה: קינדר עם צעצועי חיות בר Natoons

בס"ד

ביצי הפתעה קינדר NATOONS



קינדר, מקבוצת פררו, משיקה את קו הצעצועים החדש - ה-Natoons. קו הצעצועים החדש הושק בסוף חודש ספטמבר השנה והוא יתממשק עם האפליקציה הלימודית של קינדר, אפליקציית אפליידו (Applaydu) עליה כתבתי לכם סיקור מורחב.

לרגל השקת קו הצעצועים החדש, קיבלתי מארז מקסים עם ביצי הפתעה ובו צעצועי הNatoons החדשים.




קו הצעצועים החדש - Natoons - מגיע לראשונה לישראל וניתן למצוא בו מגוון של חיות בר צפון אמריקאיות אותן ניתן למצוא גם בטבע בישראל כדוגמת תנין, צבי, עיט, צב, זאב, נקר, ארנבת ושועל. כמו כן, ניתן למצוא חיות אחרות כדוב, לוויתן, סנאי, דביבון ועוד. את הצעצועים מהסדרה החדשה תוכלו למצוא בביצי ההפתעה של קינדר ולפגוש באפליקצית Applaydu, המעניקה ידע רב על אותן חיות, ובכך מעשירה את הידע שלכם, ההורים, ושל הילדים.
צעצועי הסדרה מדמים, ככל האפשר, את התזוזה והנראות של החיות האמיתיות אותם ניתן למצוא בביצי ההפתעה של קינדר מבית פררו.


עיט באפליקציית אפליידו
קרדיט: פררו



באמצעות קו הצעצועים החדש המתממשק עם אפליקצית אפליידו, מותג קינדר מעוניין לחשוף את הקהל הישראלי לפלטפורמת התוכן של המותג ועל ידי כך לספק ללקוחות ערך מוסף.
בנוסף, על מנת לספק תוכן מקצועי ומהימן עם ערך, המהלך הושק בשיתוף פעולה עם אתר הטיולים הפופולרי "טיולי". באתר יעלה מתחם עם כתבות ותוכן מעולם החיות כולל הצעות למסלולי טיולים לכל המשפחה. וגם באתר קינדר יוקם מתחם עם מידע אודות 16 החיות החדשות בביצי ההפתעה מסדרת Natoons.


 


אפליקציית אפליידו היא אפליקציה חינמית לכל המשפחה, שפותחה על ידי פררו, יצרנית קינדר, ביחד עם מומחים מאוניברסיטת אוקספורד. האפליקציה מהווה סביבה משחקית לימודית בשפה העברית, המעודדת זמן איכות של הילדים עם הוריהם.
האפליקציה פותחה במיוחד עבור ילדים בגילאי 4-9, ומאפשרת ללמוד ולגלות עולמות חדשים תוך כדי משחק.

האפליקציה בעלת סביבת משחק בטוחה וידידותית עם אישורים של האיחוד האירופאי שהינה בטוחה לילדים. האפליקציה של קינדר אינה אוספת מידע או סטטיסטיקות משתמש, אינה שולחת אימיילים ואין חובה לרכוש מוצרים על מנת להנות מהמשחק בה.


ביצה הפתעה קינדר עם צעצועי נטונס



כמו כן, האפליקציה נטולת פרסומות ואין רכישות דרך האפליקציה. ובנוסף קינדר הגדילו לעשות בכך שהאפליקציה אינה מזכירה בשום מקום את שם המותג, קינדר, או מוצרי החברה. האפליקציה אינה מעודדת איסוף צעצועים או רכישת מוצרים ואין בה שום אזכור למילה "הפתעה". 

ואם בכל זאת תרצו יותר שליטה, האפליקציה מאפשרת בקרה ושליטה של ההורים. הם מצידם, יוכלו לקבל דוחות שימוש של הילדים באפליקציה, כולל משך זמן שימוש בה, פירוט המשחקים שהילד שיחק ואף אם הוא צריך סיוע והתאמת רמת הקושי לגילו.

כדי לעודד את זמן האיכות של ההורים והילדים, מציעה אפליקצית אפליידו אפשרות של משחק משותף. במהלך המשחקים, מופיע אייקון הורים שבלחיצה עליו יעלו שאלות מנחות לשיחה משותפת על מה שקורה על המסך. כך, ההורים מעודדים את ילדיהם לתאר את החוויה ובכך האפליקציה תורמת לא רק לזמן משחק, אלא גם לזמן איכות ולשיפור כישורים.

להורדת האפליקציה עבור אנדרואיד דרך Google Play, עבור אייפון דרך App Store.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use