10/07/2021

המועדון הקולינרי של סולתם

בס"ד

כלי אמייל סולתם
סדרת כלי אמייל של סולתם, קרדיט צילום: גל בן זאב



רשת סולתם, המובילה בישראל בתחום כלי הבישול והציוד המקצועי למטבח, משיקה בימים אלה מועדון לקוחות חדש - "המועדון הקולינרי של סולתם".

אז מה מצפה לכם בהצטרפות למועדון של סולתם? הדבר הראשון שבטח תרצו לדעת זה כמה עולה להצטרף למועדון של סולתם? והתשובה היא שההצטרפות למועדון היא חינמית לגמרי.


רשת סולתם יוצאת במהלך אסטרטגי-שיווקי ומקימה את מועדון הלקוחות החדש על מנת לחבר את המצטרפים למועדון למותג. כל מי שיצטרף למועדון, ייהנה ממגוון הטבות והנחות משמעותיות בחנויות סולתם.
איך מצטרפים למועדון הקולינרי של סולתם? מגיעים לאחד מהסניפים של הרשת ונרשמים באמצעות סריקת קוד QR.
מצטרפים חדשים יקבלו מתנת הצטרפות של 50 ש"ח מתנה בקנייה מעל 199 ש"ח לקנייה הבאה, ובנוסף חברי המועדון יהנו מצבירת ומימוש נקודות, 30 ש"ח מתנה ביום הולדת, מתכונים, סרטונים ועוד.

ישראל מאיו, מנכ"ל משותף בסולתם אמר: "בשנים האחרונות מועדוני לקוחות הפכו לכוח צרכני חזק ומשמעותי עבור חברות. אני מאמינים כי חדשנותה של סולתם והראיה הצרכנית תקדם את המקצועיות בעולם הבישול Professional Cookware ותהיה סמל בתחום הקולינרי בישראל".
כמו כן הוסיף מאיו כי "במהלך השנה האחרונה הקמנו ארבעה סניפים חדשים השקעה של מעל מיליון וחצי ש"ח ובכוונתנו להרחיב את המהלכים האסטרטגיים והשיווקיים של החברה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use