10/20/2021

5 טיפים לשדרוג חדר האמבטיה באדיבות חברת סבח

בס"ד

ארונית עתליה של חברת סבח
ארונית עתליה עתיק של חברת סבח, קרדיט צילום: שגיא מורן



מומחי העיצוב של חברת סבח (Sebach) מסבירים איך להשרות אווירת ספא קסומה ומפנקת כמו בבתי המלון והצימרים היוקרתיים והמפנקים אצלכם בבית.

חנויות ההום סטיילינג מציעות מלאי בלתי נדלה של מוצרים שיעניקו לחדר האמבטיה את הטאצ' המושלם. אם בעבר התעסקו בעיקר בהיבט הפרקטי, כיום שמים דגש על פרקטיקה לצד אסתטיקה.


ארונית פרינסס סילבר בוצ'ר חברת סבח
ארונית פרינסס סילבר בוצ'ר של חברת סבח, קרדיט צילום: שגיא מורן



מומחי "סבח" מסבירים על מה לא כדאי להתפשר ומה מומלץ לחדר האמבטיה:

1. בחירת ריהוט איכותי העמיד בחדרים רטובים - בד"כ בחדר האמבטיה ניתן למצוא ארון אחד או יותר המשמשים לאחסון. הארון אמור להשתלב בצורה אחידה עם סטייל החדר כולו ומפאת גודלו, ניתן להגיד כי הוא זה שנותן את הטון לאווירה בחדר. לכן, לחדר אמבטיה באווירה רומנטית מומלץ יהיה לבחור ריהוט בסגנון וינטג' עם צבעים רכים וגימור המותאם לסגנון. לחדר אמבטיה מודרנית, לעומת זאת, נבחר ריהוט בעל צבעוניות בולטת או עם הדפסים גאומטריים נועזים ואם נלך על אווירה אלגנטית, נבחר בריהוט קלאסי בעל צבע לבן על שלל גווניו (שמנת, אוף-וויט וכו').

2. אחסון במגוון נפחים ומרווחים - בבחירת הריהוט לחדר, ביחרו בריהוט המאפשר מגוון פתרונות אחסון; בין אם מדובר במגירות, מדפים, נישות גלויות ונסתרות ועוד. אחסון שכזה, יאפשר לכם לדאוג לאביזרים שצריך בהישג יד ומצד שני אם יש משהו שאינכם מעוניינים שיוצג ויפגום בעיצוב החדר, תוכלו להסתירו בהתאם לאחסון שבחרתם. מומלץ לדאוג שפתרונות האחסון יגיעו בגדלים שונים לאחסון חפצים שונים.

3. כלים סניטריים בעלי רמה גבוהה - כיור הוא מוצר שהוצע בעבר רק בצבע אחד - לבן. אך כיום ניתן לפגוש אותו במגוון צבעים, החל מזהב ועד כחול ושחור ובצורות גאומטריות שונות. מראה וצבע הכיור, יכולים לתרום רבות למראה החדר, אך חשוב להקפיד לבחור בכיור העשוי מחומר עמיד וחזק המוגן משריטות וקל לניקוי עם חומרים עדינים שלא יהרסו את המראה שלו.

4. אביזרי קישוט לחדר האמבטיה - כשרוצים להשקיע במראה חדר האמבטיה, ניתן לשדרג את המראה שלו בצורה פשוטה ודי זולה בקלות. האקססוריז, אותם פריטים המשנים את החדר ומעניקים לו את הטאצ' המושלם כדוגמת וילון אמבטיה, סבוניות, נרות ריחניים, ברזים בעלי צבע וגימור יוצאי דופן ועוד, יעזרו לכם לשדרג את החדר במחיר שלרוב שווה לכל כיס. האקססוריז מוסיפים אווירה לחדר האמבטיה ומשתלבים מצוין עם העיצוב, ומה שבמיוחד נפלא בהם זו העובדה שהם מהווים דרך נוספת לריענון חדר האמבטיה, שכן ניתן להחליפם מפעם לפעם.

5. ביחרו את הריהוט בהתאם למרחב הקיים - חדר אמבטיה ניתן לעיצוב בכל תקציב, ולא רק למי שבעל תקציב ענק. לחלל גדול, תוכלו להציב ריהוט אמבטיה כארונות, שידה, ספסל ואפילו שני כיורים. לעיצוב חלל קטן, ביחרו בריהוט צר וקטן יותר עם פריטים קטנים יותר לקישוט. כמובן שלפני כל רכישה של ריהוט, הקפידו לקחת מידות מדויקות כולל מיקום הצנרת, תאורה, שקעי חשמל במידה ויש ועוד.

חברת סבח - Sebach, מתמחה בייצור, ייבוא ושיווק כלים סניטריים וארונות אמבטיה. החברה הוקמה לפני כ-50 שנה ומשרתת בנאמנות את לקוחות כבר 3 דורות של משפחת סבח. מוצרי חברת סבח משווקים בחנויות תצוגה ברחבי הארץ וברשתות העיצוב המובילות בישראל.
לאתר החברה: https://www.sebach.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use