11/21/2021

חיתוכיות קוביות שוקולד מ-3 מרכיבים בלבד

בס"ד

קוביות שוקולד טחינה מ3 מרכיבים



טוב, הקוביות שוקולד האלה הן פשוט תענוג אמיתי ואפשר להגיד שהן גם די בריאות. אבל, אל תתחילו לי עכשיו לאכול בכמויות כי אמרתי שהן בריאות, כן? 😃
קוביות השוקולד האלה מכילות רק 3 מרכיבים: שוקולד, טחינה ופצפוצי אורז ומכינים אותן בפחות מ-5 דקות.

חיתוכיות שוקולד פרווה טבעוני



בעבר כבר שיתפתי איתכם מתכון לטראפלס שוקולד בציפוי קקאו עם טחינה שיצא להיט, אבל הפעם שיניתי את כמויות הטחינה במתכון, ויתרתי על הקקאו והוספתי תוספת של פצפוצי אורז ללא סוכר וללא מלח שמוסיפים כיף בכל ביס.


את המתכון החדש הכנתי עם מותג טחינה חדש שיצא לעלה למדפים - טחינה "טורקיז". הטחינה החדשה מצטרפת לקטגוריית טחינות הפרימיום.
הטחינה בעלת גוון לבן, נקי עם טעם עדין של שומשום פרימיום ומרקם אחיד, והיא מומלצת לצריכה כמו שהיא או בתוספת מים ולימון לפי הטעם.
הטחינה משווקת בשתי אריזות: אריזה רגילה ואריזה מלאה עם עיצוב בצבעי כחול ים תיכוני אותנטי.


טחינה טורקיז מותג פרימיום חדש



במבחן טעימה שנערך על ידי מכון המחקר "נתיב יועצים" עם כ-200 דוגמים בטעימה עיוורת, טחינה טורקיז ניצחה 3 מותגי פרימיום מתחרים. השקת הטחינה החדשה מלווה בקמפיין שילוט חוצות בפריסה ארצית, תחת הסלוגן: "טחינה ים תיכונית אמיתית" ועם מבצע נושא פרסים, כאשר בין הפרסים ניתן לזכות בחופשה ביוון.

טחינה טורקיז החדשה מיוצרת במפעל עם כושר ייצור של כ-4 טון טחינה גולמית מידי שעה ונחשב לאחד מהמפעלים לייצור טחינה הגדולים בעולם.
הטחינה מיוצרת בקווי ייצור מהמתקדמים בעולם עם תקן איכות FSSC ו-2200GMP ובמפעל מועסקים כ-240 עובדים עם מחזור מכירות של כ-210 מיליון ש"ח בשנה.

יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של טחינה טורקיז, אמר: "לאור הצריכה הגוברת של טחינה בישראל, שנה חלק ממגמה עולמית ומהפכת בריאות, ביקשנו להביא טחינה חדשה, בטעם ובמרקם שטרם נראה כמותו. תוצאות מבחן הטעימה מצביעות על שינוי צפוי במדפי הטחינה ואין לנו ספק שהצרכן יטעם ויבחר טחינה טורקיז".

הטחינה כשרה פרווה בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית ונמכרת באריזות 500 גרם במחיר מומלץ לצרכן של 14 ש"ח עם מבצע לרגל ההשקה של כ-12 ש"ח.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, למעט רשת רמי לוי שיווק השקמה.


קוביות שוקולד מ3 מרכיבים



אז לא טעמתי את הטחינה כמו שהיא, ואחרי כל מה שקראתי עליה אני באמת חושבת שאני צריכה לטעום אותה כמו שהיא.
במקום הכנתי לי חטיף שוקולד מ-3 מרכיבים מ'זה טעים! החטיף גם די בריא, גם שוקולדי, גם פרווה וגם טבעוני.


חיתוכיות שוקולד ופצפוצי אורז



חטיף/קוביות שוקולד מ-3 מרכיבים/מתכון: עם תענוג Con Delight
המדידות נעשו בכוסות וכפות מידה אוניברסליים
המרכיבים:
200 גרם שוקולד מריר, שבור לקוביות
1/4 כוס טחינה גולמית
1 כוס פצפוצי אורז מלא ללא תוספת סוכר וללא תוספת מלח

אופן ההכנה:
1.מעבירים את השוקולד והטחינה לקערה המתאימה למיקרו וממיסים בפולסים של כ-20-30 שניות כל פעם. לאחר כל הפעלה, מערבבים. ממשיכים כך, עד שהתערובת אחידה.
2.מוסיפים את פצפוצי האורז ומערבבים היטב.
3.מעבירים לתבנית עם נייר אפייה ואז למקרר להתייצבות.
4. ככל שהתבנית תהיה גדולה יותר, החטיף יהיה דק יותר ומשך ההתייצבות מהיר יותר, וכן להיפך (תבנית קטנה, משך התייצבות ארוך יותר).
5.כשהתערובת יציבה, מוציאים מהמקרר וחותכים עם סכין משוננת לקוביות קטנה שהן תענוג אמיתי!
6.שומרים במקרר. בתאבון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use