11/15/2021

FarmManager נבחרה כפלטפורמת ניהול חכמה של חקלאי גרנות

בס"ד

מיפוי חלקות פארם מנג'ר
מיפוי חלקות, צילום: FarmManager



חברת "חקלאי גרנות", המשווקת פירות וירקות של ארגון הקיבוצים והמושבים גרנות, עוברת לניהול חווה חכמה בטכנולוגיה מתקדמת. החברה חתמה על הסכם שת"פ עם חברת פארם מנג'ר. 

נטיעות אבוקדו חקלאי גרנות
נטיעות מטעי אבוקדו חקלאי גרנות, צילום שחר גולדברג



פלטפורמת Farm Manager היא פלטפורמה פורצת דרך לניהול משק חקלאי. הפלטפורמה מאפשרת לכל חקלאי לאסוף מידע אגרונומי מקצועי באופן ישיר מהשטח, תודות למגוון סנסורים שימוקמו במטע.
בהתאם למידע, יכול החקלאי לקבל החלטות בנושאי דישון, השקיה, ריסוס, ניטור מזיקים ועוד.

פלטפורמת פארם מנג'ר הוקמה בשנת 2010 על ידי יפעת שדות ותומר פז. התוכנה המשמשת לניהול משק חקלאי, עושה זאת באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לחקלאי לנהל את גידוליו השונים בצורה נוחה וקלה.
הפלטפורמה של פארם מנג'ר פועלת על ידי ממשק ידידותי וקל לתפעול המאפשר לחקלאי לקבל מידע ישירות מהשטח, לנתח אותו ולהחליט החלטות על פיו.

הפלטפורמה של פארם מנג'ר תאסוף מידע גם באמצעות הטכנולוגיה של חברת Fieldin (פילדאין). הטכנולוגיה של פילדאין מנטרת בזמן אמת את הפעילות החקלאית ומזהה חריגות העלולות לפגוע בגידולים וביעילות התפעולית.
חברת פילדאין הוקמה בשנת 2013 בישראל על ידי בועז בכר ויפתח בירגר. החברה פיתחה מרכז שליטה וסדרת חיישנים חכמים שבאמצעותם מנהלים החקלאים תהליכים שונים כריסוס, קטיף ופעילויות תפעוליות קריטיות ביומיום בחווה.
המערכת מאפשרת שקיפות נתונים, קבלת החלטות וניהול מבוססי דאטה. 

מרכז השליטה של חברת פילדאין זכה לפרסים רבים תודות לחדשנותו ובין לקוחותיו ניתן למצוא חברות מהמובילות בעולם החקלאות.
החברה הצליחה לגייס מעל כ-50 מיליון דולר ממשקיעי הון סיכון מובילים בעולם.


גיורא מרום, מנכ"ל חקלאי גרנות
גיורא מרום מנכ"ל חקלאי גרנות, צילום: אריאל ואן סטרטן



גיורא מרום, מנכ"ל חקלאי גרנות, אמר: "החברה בחנה כמה אופציות והחליטה שפארם מנג'ר (FarmManager) תהיה תוכנת הבית ותסייע לחקלאים לאסוף מידע אגרונומי מקצועי ישירות מהשטח".

עוד הוא אמר כי: "הטכנולוגיות החדשות המפותחות כיום מאפשרות להפוך כל משק לחווה חכמה ולמעין מפעל תעשייתי משוכלל. יצרנו עבור כל מגדל מרכז שליטה שמספק דאטה שעל פיה מתקבלות החלטות אופרטיביות, כלכליות ואגרונומיות. באמצעות הטכנולוגיה ניתן לעקוב אחרי כל שלבי הגידול החקלאיים בחלקות שמשתרעות על אלפי דונמים. המערכת מודדת את הנתונים, מבצעת ניתוחי בינה מלאכותית ומציגה המלצות לחקלאי איך לייעל את העבודה, להוזיל את העלויות ולהגדיל את התפוקה בעשרות אחוזים. בנוסף מאפשרת לנו המערכת לאסוף נתונים למערכת מרכזית שמנתחת אותם ומסייעת לנו לשפר את המוצר ולטפל בבעיות איכות לאורך כל שרשרת הערך". 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use