11/25/2021

תערוכת ישראפוד 2021 - מה היה לנו

בס"ד

תערוכת ישראפוד 2021



לא מזמן סיפרתי לכם שקבוצת שטיר עומדת לארח את תערוכת ישראפוד, הוטקס, קיטקס ובייק אנד קייק באירוע תעשיות המזון הגדול של השנה.
הגעתי לאירוע לסקר ולגלות את כל החידושים והפיתוחים המצפים לנו השנה בתחום המזון.

עדשי שוקולד בדוכן פוליבה בתערוכת ישראפוד


מפל פיסטוק


ריצוף בטוח


אסאי


מייבא מוצרי דגים חדשים לארץ


קירוסקאי


כלים מפורצלן פרימיום


נעמן צוקר


מושקט - חדשנות לתעשיית המזון


מכונה תעשייתית



התערוכה התקיימה באקספו תל אביב וכללה דוכנים ממיטב החברות בתעשייה מהארץ ומהעולם. פגשנו באנשים טובים ומוכשרים המציעים מגוון פיתוחים ומוצרים במגוון תחומים.
תעשיית המזון אינה מתחילה ונגמרת רק באוכל. חוץ מהמזון שכולנו צורכים, נלווה לכך תחומים נוספים כאריזה ואחסון, בטיחות עבודה, כלי אוכל והגשה ועוד ועוד.



שפי אריזות


מארז ליינות של שפי אריזות


masterpack חברה


אריזות של חברת מייק פקאג'ינג



כך למשל, פגשנו בשלל פתרונות אחסון ואריזה כדוגמת חברת שפי אריזות (Shefipack) המייצרת מוצרי אריזה ותצוגות מקרטון גלי מתכלה, חברת מאסטרפאק המייצרת כלי פלסטיק בעלי תקנים המחמירים ביותר כולל תקן ישראלי, חברת מייק פקאג'ינג עם אריזות לכל מטרה וגם חברות כאריזות יצירה ואורן יורם אריזות המציעים מגוון שקיות אריזה ממותגות וצבעוניות.



בורגר ביו ביף BIO BEEF


דוכן ביו ביף בתערוכת ישראפוד



בהמשך שמענו על מוצריה של חברת Bio Beef, המייצרת מוצרים דמויי בשר שהם טבעוניים לחלוטין. החברה מציעה מוצרים כקבב, בורגר, קציצות, נקניקיות ועוד. טעמנו בתערוכה את קציצות ההמבורגר שלהם, להן יש אזכור קל של ריח בשרי והן כמובן פרווה לחלוטין. מבחינת טעם, זה לא מזכיר בשר אבל מדובר בהחלט במוצר מעולה.



תחליפי בשר CREATIVE PEA


קציצות בשר ועוף מחלבון אפונה פרווה של קריאטיב פי



מוצר נוסף מאותו תחום הוא מוצר של חברת Creative Pea. מוצרי החברה - מיקס beeffree ו-chickenfree אינם מכילים סויה, ללא כולסטרול, ללא דגנים ואינם מהונדסים גנטית, וכמו שניחשתם הם מבוססים על חלבון אפונה. במקום הכינו מהתערובות קציצות קטנטנות של "בקר" ו"עוף" כשרות פרווה. הקציצות בעלות מראה של קציצת בשר/עוף אחד לאחד ממש עם מרקם זהה. מבחינת הטעם, זה לא מזכיר בשר אלא ממש טעם של אפונה אבל שוב מדובר במוצר מעולה וטעים.



חריטה בלייזר פריטק


חריטה במכונת לייזר של פריטק



חידוש מרשים נוסף שלמדנו עליו בתערוכה זה מכונות החיתוך והחריטה בלייזר של חברת פריטק ייבוא ושיווק בע"מ. החברה מוכרת את המכונות הללו המאפשרות לחרוט על כל דבר, בין אם מדובר בבקבוק שתייה, משטח חיתוך מעץ - בוצ'ר, לחם ואפילו כוסות זכוכית.



שימורי זיתים של טאלאס


זיתים עם צריבת גריל של TALLAS



בשיטוט בתערוכה, גיליתי כמה מותגים שמעולם לא הכרתי. למשל, שמחתי לגלות על מותג Tallas שמציע שימורי זיתים על האש עם מראה מרהיב של צריבת גריל עליהם.



מוצרי כרם


מותג כרם - טבע של בריאות



ומותג נוסף שיש לו מגוון עצום של מוצרים איכותיים הוא מותג "כרם". החברה כרם  תעשיות מזון מן הטבע מייבאת ומשווקת מבחר רחב של מוצרי בריאות מהארץ ומחו"ל. 

מוצרי החברה כוללים מוצרים אורגניים, ללא גלוטן, מוצרים בריאים ומוצרים ידידותיים לטבעוניים. בין המוצרים של המותג, ניתן למנות: סילאן אורגני ללא סוכר, שמן קצח, מגוון אגוזים ופירות יבשים, פריכיות כוסמת, דפי אורז, תבלינים ועוד. את מוצרי המותג ניתן למצוא במגוון חנויות טבע, פיצוחים וחנויות נבחרות.



אוכל קוריאני כשר - רייס קייקס


אוכל מהמטבח הקוריאני



בדוכן האוכל הקוריאני, גילינו על הפופ אפ הקוריאני "Seoul House"הנפתח פעם בשבוע בירושלים. מדובר על מסעדה המציעה ממטעמי המטבח הקוריאני  בכשרות רבנות ירושלים. בין המטעמים, תוכלו לנסות "עוגות אורז", קימצ'י, סושי ועוד.
טעמנו ממנת הקימצ'י בדוכן. הקימצ'י הוא מאכל קוריאני העשוי מכרוב בטעמי חמוץ-חריף. הקימצ'י היה בהחלט עם טעם חריף וטעים. 



דוכן מותג ליב לחיות טוב


ממרחי ליב


גבינות טבעוניות ליב


גבינות טבעוניות חדשות של מותג ליב



אחד הדוכנים שהתרשמתי מהם במיוחד הוא הדוכן של חברת ליב לחיות טוב. החברה עוסקת ביבוא, שיווק והפצה בלעדית של המותג "ליב" ומותגי מזון נוספים, הן מחו"ל והן מהארץ. החברה מייבאת ומשווקת מוצרים אורגניים, טבעוניים, טבעיים ומוצרים ללא גלוטן.
בין מותגי החברה ניתן למנות את: ליב, שר SCHAR, איזולה ביו, טבע דלי, ויגנס צ'ויס, דגן, יוגונאט, פומאז', משקאות קמבוצ'ה ועוד.

ערן קשני, מנהל המכירות של אזור תל אביב, נכח במקום והסביר לנו בנעימות ובאדיבות על מגוון מוצרי החברה והמותגים השונים שלה. הופתעתי לגלות כמה מותגים נמצאים תחת מותג "ליב", בין אם מדובר ביוגורטים, טופו ואפילו עוגיות, וממש בקרוב תגלו על חלק מהם יותר בהרחבה בפוסט נפרד (יש למה לחכות!).

טעמנו ממגוון הגבינות הטבעוניות של מותג ליב המבוססות על שמן קוקוס כדוגמת פטה, גבינה בסגנון מוצרלה וסגנון גבינה צהובה. מאוד אהבתי את המוצרלה הטבעונית שיכולה לעמוד בשורה אחת עם אחיותיה העשויות חלב. המרקם, המראה ואפילו הטעם מזכירים מוצרלה. שאפו!



קפה לנדוור


קפה LAVAZZA


דוכן נוטלה בתערוכת ישראפוד


שקיות נוטלה גדולות לזילוף


קינוח עם זילופי נוטלה


תחרות אפייה בישראפוד


קרואסונים שנאפו בתחרות האפייה בישראפוד


אחרי שגם טעמנו מהקפה המשובח של קפה לנדוור ונרשמנו למועדון הלקוחות החינמי שלהם, טעמנו עוד קפה של lavazza (אחרי הכול היה צריך אנרגיות לסיבוב הענק שעשינו במקום), ניסינו קינוח עם זילוף נוטלה בדוכן פררו וראינו את שקיות הזילוף הענקיות המוצעות לשוק המוסדי (הלוואי שגם לנו פשוטי העם ייתנו אופציה לרכוש שקית שכזו), הצצנו לתחרות אליפות ישראל באפייה לשנת 2021 ושמנו פעמינו הביתה עד לפעם הבאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use