11/09/2021

איפה מבלים בחג החנוכה התשפ"ב 2021

בס"ד

מה יש לעשות בחג החנוכה תשפ"ב 2021



אם חיפשתם מה לעשות בחופש חג החנוכה 2021 או מה עושים בחנוכה לילדים, הגעתם למקום הנכון. סידרתי לכם מקבץ אירועי חנוכה לילדים ולכל המשפחה בכתבה הבאה, מסודרים לפי ערים בסדר א'-ב' ומחולקים לפי אזורים: מרכז, דרום, צפון וברחבי הארץ.
*הכתבה מתעדכנת כל כמה זמן, שווה לחזור.

החלקה על הקרח ICE PEAKS חולון
ICE PEAKS, קרדיט צילום: חגי כהן



מרכז

חולון
היכל הקרח Ice Peaks  חולון (ובאר שבע)
בחג החנוכה, אתם מוזמנים לבלות בהיכל הקרח של ישראל, היכל הקרח Ice Peaks. בכל יום מימי החג, יבחרו שני מחליקי VIP שייהנו מזמן החלקה חופשי ללא הגבלה למשך כל היום.
בחולון יהנו מחליקי הVIP מכיבוד חופשי בבית הקפה במקום ובבאר שבע יהנו מגלידה מפנקת בסניף גולדה.

כמו כן, במהלך החג יתקיימו הופעות החלקה אמנותית פעמיים ביום. זמני ההופעות יעודכנו באתר. 
המקום פועל על פי הנחיות משרד הבריאות ולכן להיכל חולון יוכלו להיכנס רק לקוחות: מחוסנים, מחלימים, לקוחות עם בדיקת קורונה שלילית בתוקף. 
בנוסף, נכון לעכשיו ניתן להיכנס רק בהזמנת מקום מראש דרך האתר.

*ילדים עד גיל 12 יכולים לבצע בדיקות חינם במוקדי הבדיקות המהירות המופעלות על ידי הממשלה.
בבאר שבע ההיכל פועל תוך הקפדה יתרה על דרישות משרד הבריאות והתו הסגול.
התשלום במקום הוא רק לעולים על משטח ההחלקה. מחיר למבוגר (45 דקות)" 70 ש"ח. מומלץ להצטייד עם גרביים ובגד עם שרוול ארוך.
יש להתעדכן בלוח האירועים באתר לפני ההגעה.

העלייה הראשונה למשטח ההחלקה תתבצע כחצי שעה משעת הפתיחה. כניסה אחרונה למשטח ההחלקה תתבצע כשעה לפני מועד הסגירה. העלייה למשטח ההחלקה הינה על בסיס מקום פנוי. בכל שעתיים וחצי לערך יתבצע ניקוי של משטח ההחלקה. 
לפרטים נוספים והרשמה, ליחצו כאן.



בובת לאסי עם הבמאי גמא פריד
בובת לאסי והבמאי גמא פריד, קרידט צילום: באדיבות תאטרון המדיטק חולון



תאטרון המדיטק עם הפקה מוסיקלית חדשה - לאסי
תאטרון המדיטק מציג לרגל חנוכה, הצגה חדשה בעיבוד מוזיקלי מקורי על פי ספרו הקלאסי של הסופר אריק נייט "לאסי שובי הביתה".
ההפקה החדשה המיועדת לגילאי 5 ומעלה, עולה לראשונה על הבמה בהפקת תאטרון לילדים על פי הספר. ההצגה נכתבה על ידי המחזאי איתן מושקובסקי ('קאיטוש הילד המכשף', 'דון קישוט'), שגם כתב את השירים ביחד עם הבמאי גמא פריד.
ליצירת הכוכבת הראשית של ההצגה, הכלבה לאסי, גויסו הבובנאיות גילי קוזין-אולמר ויאנה מלישב. הן יצרו בובת כלב מרהיבה מסוג קולי המסוגלת לחקות התנהגות ותנועות של כלב אמיתי.

על העלילה בקצרה: לג'ו הקטן אין צעצועים ובגדים יפים, אך יש לו את כלבה לאסי. היא חברתו הטובה ביותר והיא גם הכלבה הכי יפה והכי חכמה ב"גרינולד ברידג'". כל תושבי המקום מופתעים מיכולותיה של לאסי וביניהם גם הדוכס מדרלינג העשיר המחליט לקנות אותה ממשפחתו הענייה של ג'ו ולהוסיף אותה לאוסף הכלבים שלו בטירה.
כשג'ו מגלה שהיינס, הכלבן האכזר של הדוכס מתכוון לקחת את לאבי לאילוף בסקוטלנד, הוא מחליט לעשות מעשה. ג'ו מחליט לפורץ לטירה ולהציל את כלבתו. ניסיון החילוץ נכשל וג'ו ולאסי מוצאים עצמם תקועים בתא המטען של המכונית בדרכם לסקוטלנד ביחד עם מקס, נכדו הפחדן של הדוכס.
האם יצליחו להימלט מהכלבן האכזר? האם יצליחו למצוא את דרכם חזרה הביתה ואיך יסתדר ג'ו עם הנכד המפונק של הדוכס?

מחזה ופזמונים: איתן מושקובסקי, בימוי, דרמטורגיה ופזמונים: גמא פריד, מוסיקה: טל בלכרוביץ', עיצוב תנועה: טל קון, עיצוב תפאורה: ניב מנור, עיצוב תלבושות: זוהר אלמליח, עיצוב בובות: גילי קוזין – אולמר ויאנה מלישב, עיצוב תאורה: אמיר קסטרו ורותם אלרואי, הדרכת שפה וטקסט: מרגלית גז, עוזרת במאי: טל שחר.
משתתפים: זוהר בדש, גילי בית הלחמי נוי בן ברית, אסף דגני, שיר סייג, מאיה פופלינגר, זיו שליט. 
מחיר כרטיס: 75 ש"ח, מחיר למנויים: 40 ש"ח. ישנן הנחות לוועדים ותושבי העיר חולון.
לרכישת כרטיסים, ליחצו כאן.



מתוך איפה אנה פרנק
מתוך "איפה אנה פרנק", איור: לנה גוברמן



ירושלים
הקרנת בכורה לגרסה מדובבת ל"איפה אנה פרנק" בפסטיבל הקולנוע היהודי בירושלים
בנר שני של חנוכה (ה-29.11) בשעה 17:00 בסינמטק ירושלים, אתם מוזמנים לצפות בהקרנת בכורה בגרסה מדובבת ליצירת האנימציה "איפה אנה פרנק".
הסרט "איפה אנה פרנק" בבימויו של ארי פולמן הוא סרט דרמה מונפש לילדים שהינו עיבוד קולנועי לסיפורה של אנה פרנק.
הסרט דובב לעברית בקולותיהם של השחקנים לירי כץ, תובל שפיר, נעמה שטרית, גילה אלמגור, דרור קרן, אפרת בן צור.

לפני הקרנת הסרט, תתקיים שיחה של ענת ריבלין עם במאי הסרט ארי פולמן והשחקנים לירי כץ ותובל שפיר על תהליך עבודת הדיבוב של הסרט.
על הסרט: הסרט עוקב אחר קיטי. קיטי היא החברה הדמיונית של אנה פרנק, זאת שאנה הקדישה לה את היומן כולו. קיטי מתעוררת בוקר אחד בעתיד הקרוב, בבית אנה פרנק באמסטרדם, כשהיא אינה יודעת שמעל 75 שנה חלפו מאז תום המלחמה. הסרט עוקב אחר קיטי במסעה אל העבר, תוך פיענוח יחסיה החברתיים עם אנה פרנק, ובמסעה הנוכחי, המתגלגל לאורך כל אירופה, בניסיון לברר מה עלה בגורלה של חברתה הקרובה, אנה.
סרט האנימציה מורכב מכ-160 אלף ציורים, עם פס קול חסר תקדים ההופך את הסרט לחוויה יוצאת דופן.




הגן הבוטני ירושלים בפעילויוות לחנוכה
הגן הבוטני בירושלים, צילום: אבי חיון



חנוכה בגן הבוטני בירושלים
לרגל חג החנוכה, הגן הבוטני מזמין אתכם להנות ממסע של יצירה עם כל המשפחה בעקבות האמנות שבטבע.
הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים מזמין את ההורים והילדים לחוויה בחיק הטבע - אתם מוזמנים לחקור, לגלות וליצור בתערוכת האמנות "לראות את הבלתי נראה".

תערוכת "לראות את הבלתי נראה" היא התערוכה הגדולה ביותר של עבודות אמנות עכשווית שנוצרו בטכנולוגיית מציאות רבודה (AR) שנראתה בישראל. בתערוכה מוצגות 13 יצירות של אמנים ואמניות בו זמנית ב-12 גנים בוטניים נוספים ברחבי העולם. מדובר בשיתוף הפעולה הבינלאומי הראשון מסוגו שכולו פרי יוזמה של הגן הבוטני בירושלים, קרן אאוטסט ובתמיכת הקרן לירושלים.

הצפייה בתערוכה היא באמצעות אפליקציה ייעודית לתערוכה - Seeing the Invisible. במהלך שיטוט ברחבי הגן, תצפו בתערוכה דרך  האפליקציה במסך המכשיר שלכם. רוב העבודות בתערוכה גדולות מימדים ועוסקות בנושאים כטבע, סביבה, קיימות והמפגש בין העולם הפיזי לעולם הדיגיטלי.

בפן החינוכי של התערוכה, נפגשים המבקרים בפעולות אישיות שלנו שיכולות להשפיע על מצב החירום האקלימי ואובדן המגוון הביולוגי. תוכלו לקבל נקודת מבט חדשה דרכה תסתכלו על הסביבה שלכם.

במהלך חג החנוכה, יתקיימו מדי יום מגוון פעילויות:
*הסיורים בתערוכה מלווים בחוברת משימות בנושאי אקולוגיה וסביבה.
*במתחם הסדנאות תוכלו להנות מ-3 סדנאות חווייתיות: הילדים יוכלו ליצור יצירה אחת מתוך התערוכה לפסל אמיתי מחימר, יכינו עציצים מנייר ממוחזר ויזרעו פרחי בר מאוסף הזרעים של הגן אותו יוכלו לקחת הביתה.
*כמו כן, הילדים יוכלו להוסיף "רובד חדש למציאות" על ידי ציור על שקף ומיקומו בפינות הגן ממש כמו האמנים בתערוכה. מומלץ להגיע עם מכשיר נייד או אייפד טעון במלואו כולל סוללות להעצמת החוויה.
*במהלך ימי החנוכה תפעל רכבת הפרחים (למעט בשבת).

הפעילויות יתקיימו בימי חג החנוכה ה-30.11-6.12 בגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם ירושלים, מתאים לכל המשפחה.
מחיר התערוכה ופעילות הילדים כלולים בכרטיס הכניסה: מבוגר/ילד ב40 ש"ח, מחזיקי כרטיס ירושלמי: 28 ש"ח, חייל/סטודנט/גמלאי - 25 ש"ח. כניסה חינם לילדים ירושלמים עד גיל 18 בהצגת תעוזת זיהוי או בליווי אחד מההורים. מנויים: חינם בהצגת תעודת מנוי.
לפרטים נוספים: הן הבוטני האוניברסיטאי בטלפון 02-6794012 ובאתר כאן.
*יש להירשם מראש. הפעילויות התקיימו בהתאם למזג האוויר, יש להתעדכן באתר ובעמוד הפייסבוק של הגן.



מוזיאון מורשת החשמונאים במודיעין
מוזיאון מורשת החשמונאים, קרדיט תמונה: לחיות את התנ"ך



מוזיאון מורשת החשמונאים
קרדיט: יח"צ




מודיעין
מוזיאון מורשת החשמונאים (המכבים)
בחנוכה הקרוב יפתח מוזיאון חדש בעיר מודיעין שאין יותר ממתאים לפתוח אותו בזמן זה. המוזיאון מציג את סיפורה של העיר מודיעין מימי החשמונאים דרך תקופות שונות ועד להקמתה של העיר המודרנית בצורה חוויתית רב חושית ואינטראקטיבית.

בסביבת העיר מודיעין נמצאו ממצאים ארכיאולוגיים המעידים על העבר ההיסטורי והעשיר של העיר. מממצאים אלו ניתן ללמוד על קיום חיי תרבות יהודית ענפים שהיו באזור. 
המוזיאון החדש הוקם במרכז העיר מודיעין ובכך הוא יוצר חיבור בין העיר המודרנית לעיר הקדומה, בין חיי המסחר לחיי תרבות עשירים.

המוזיאון שנוצר בשיתוף פעולה של עיריית מודיעין מכבים רעות, רשות העתיקות ומשרד ירושלים ומורשת, יציג מעל 150 פריטים עתיקים, המספרים את סיפורו של המקום.
פריטים אלו נחשפו, ברחבי העיר מודיעין, חלקם בהשתתפות תושבי העיר ותלמידיה.

בנוסף, במוזיאון מוצגת גלוסקמה (תיבת קבורה) עם כתובת בדיו שחורה בארמית. הכתובת מציינת את השם "שמעון בן אלעזר", שם נפוץ בחברה היהודית בימי בית שני, עיטורי קיר (פרסקו) מבית הכנסת החשמונאי העתיק שעוטרו בדגם דמוי שיש הזהה לעיטור בתי האמידים בעיר העליונה בירושלים שבה התגוררו משפחות הכהונה בימי בית שני ושתי חותמות אבן - האחת עם כתובת בארמית עם המילה "חמעה" שפירושה חומץ והשנייה עם עיטור צמחי של עלי גפן ואשכולות ענבים.

בביקור במוזיאון תהנו מהדרכה, כניסה לחדר אינטראקטיבי הכולל 4 הפעלות חווייתיות וכניסה לרייד לצפייה בסרט תלת מימד בחלל קולנועי עתידני עם אפקטים היוצרים הרפתקה במנהרת זמן עד למודיעין המודרנית של ימינו.
לפרטים נוספים, ליחצו כאן.


חנוכה בחבל מודיעין
חנוכה בחבל מודיעין, צילום: דודי לזר



פסטיבל חם בחנוכה בחבל מודיעין
אזור יער בן שמן וחבל מודיעין הם האזורים בהם חיו ופעלו המכבים, לכן בדיוק שם בחרו בעמותת התיירות חבל מודיעין לחגוג את חג החנוכה עם שלל פעילויות לכל המשפחה.

מה מצפה לכם בפסטיבל? הפנינג ארכיאולוגיה - המבקרים יהנו מסדנאות ארכיאולוגיה עם סיורים באתרי חפירות ארכאולוגיות בתל חדיד; הדלקת נרות מיוחדים - תחשפו למנהגים המיוחדים של קהילות קוצ'ין, חבאן וקרליבך הגרות באזור; תהנו מהצגת אחרוני המכבים של תאטרון אספלט ומבתים פתוחים בישובים שילת, כפר רות ולפיד, סדנאות בנושא שמנים, מסיק זיתים, פעילויות במחלבות ויקבים באזור ועוד ועוד.
הפסטיבל יתקיים בין ה30.11-6.12 במועצה האזורית חבל מודיעין.
לפרטים נוספים והרשמה, ליחצו כאן.


מחזמר מסביב לעולם ב80 יום
מחזמר מסביב לעולם ב-80 יום, צילום: אולפני רחובות




רחובות
מחזמר "סביב העולם ב-80 יום"
לרגל חג החנוכה, עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינים אתכם להנות מהפקת ענק עם 200 שחקנים צעירים מבימת הנוער ברחובות במחזמר "סביב העולם ב-80 יום".
המחזמר מבוסס על יצירתו של ז'ול וורן "סביב העולם ב-80 יום", והוא נכתב והולחן בעברית בידי המחזאי ירון כפכפי.

על ההצגה:
בדשנת 1872, התערב פיליאס פוג עם חבריו למועדון הרפורמה בלונדון כי הוא יכול להקיף את העולם בשמונים יום. כבר באותו יום הוא החליט לצאת למסע ביחד עם משרתו האישי החדש פספרטו.
במסעם הם מצילים נסיכה הודית בשם אאודה, מתחמקים מבלשית בריטית ועוד הרפתקאות רבות.

המחזמר עולה על בימת הנוער רחובות הפועל במסגרת החברה העירונית. הבימה מהווה המרכז הגדול ביותר בארץ לחינוך והכשרה של ילדים ונוער בתחום אומנויות הבמה. רבים מבוגרי הבימה מצאו את דרכם על מפת הבידור הארצית בתאטרון, טלוויזיה וקולנוע כדוגמת אקי אבני, דניאל גד, האחים דניאל ועמית מורשת ועוד ועוד. החניכים משתתפים במהלך השנה במופעים ואירועי קהילה בעיר רחובות ומחוצה לה, ובחג החנוכה הם מעלים מדי שנה מחזמר רב משתתפים לכל המשפחה.

מחזמר, תמלילים, לחנים ועיבודים: ירון כפכפי | בימוי וניהול אמנותי: ז'ק זרביב
ניהול מוזיקלי: מוישל'ה יוסף | כוראוגרפיה: רעות טוויג | תפאורה: מושיק יוסיפוב
עיצוב תלבושות: סבטלנה וישטליוק | איפור ופאות: בר ברק | ניהול הפקה: בת-חן קליין | צוות הפקה: חניכי בימת הנוער העירונית רחובות | מנהל בימת הנוער רחובות: אילן גרזי

לוח מופעים:
1.12, יום ד': 10:00 | 13:00 | 16:00 | 18:30
2.12, יום ה': 10:00 | 13:00 | 16:00 | 18:30
3.12, יום ו': 10:00 | 12:30
5.12, יום א': 10:00 | 13:00 | 16:00 | 18:30
6.12, יום ב': 10:00 | 13:00 | 16:00 | 18:30

המחזמר יעלה ב-18 מופעים בחג החנוכה, בין ה-1-6.12.21 בהיכל התרבות העירוני ברחובות.
הכניסה להצגה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. במקום יוקם מתחם לבדיקות מהירות בשת"פ עם מד"א בהרשמה מראש, ללא עלות לילדים עד גיל 12.
מחיר כרטיס: 49 ש"ח.
לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים, ליחצו כאן.


חנוכייה עם המילה שלוש מתוך תערוכה במוזיאון נחום גוטמן
תערוכת חנוכיות במוזיאון נחום גוטמן, צילום: רן ואסף ארדה




תל אביב
תערוכת "חנוכיה לי יש" במוזיאון נחום גוטמן
מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, מזמין את כל המשפחה להנות מתערוכה חדשה לרגל חנוכה: "חנוכייה לי יש".
התערוכה מונה כ-60 חנוכיות מקהילות ישראל השונות, שנאספו על ידי בני הזוג דרורה ופנחס זכאי, במהלך 46 שנות נישואיהם.

התערוכה משקפת סגנונות אמנותיים של קהילות ישראל בארצות מוצאן ולתקופות שונות בהיסטוריה.
באי התערוכה יהנו לצאת למסע בחיי העם היהודי בארץ ובעולם תוך הכרות עם גלגוליה של החנוכיה במרוצת בשנים והעמקת ההיכרות עם סיפור החג המאיר ומנהגיו.
התערוכה תוצג בין ה-8.11-7.12.21.  אוצרת התערוכה: ניצה בהרוזי ברעוז.

כמו כן, במהלך החנוכה, יתקיימו לאחר התערוכה סדנאות ופעילויות בהתאם להנחיות התו הירוק;
ביום רביעי ה-1.12 בשעה 11:00, תתקיים סדנת גחליליות: 
בסדנה יקבל כל ילד צנצנת זכוכית שקופה שעל גביה הוא יוכל ליצור עולם דימויים עשיר בטכניקות של גזירה והדבקה, ואותה הוא יוכל להאיר באמצעים שונים.
ביום שני ה-6.12 בשעה 11:00, תתקיים סדנת כדים:
לאחר סיור בתערוכת "רוחות כדים: פסלי החרס של נחום גוטמן", שם ילמדו הילדים על שיטות העבודה של גוטמן ויקבלו השראה, הם יצרו כד ויהפכו אותו לדמות על פי בחירתם.

הפעילויות מתאימות לגילאי 6-10. מחיר סדנה: 45 ש"ח לילד, 15 ש"ח למבוגר מלווה. המחיר כולל כניסה למוזיאון. מספר מקומות מוגבל, יש להירשם לסדנאות בתשלום מראש דרך אתר המוזיאון.
מחיר כניסה למוזיאון: לילדים עד גיל 18 - חינם, מבוגר: 24 ש"ח, גמלאי/סטודנט - 12 ש"ח, תושב תל אביב - 18 ש"ח.


מתחם ילדים של התוכנית דו איט מערוץ ZOOM
מתחם יצירה בהשראת התוכנית דו איט מערוץ ZOOM בקניון עופר רמת אביב, צילום: נטי לוי 




קניון עופר רמת אביב עם סדנאות בהשראת התוכנית "דו איט" של ערוץ ZOOM
קניון עופר ברמת אביב יפתח מתחם ענק לסדנאות יצירה בהשראת תוכנית הטלוויזיה "דו-איט" מבית ערוץ זום.

לרגל חופשת החנוכה, יפתח לראשונה בארץ מתחם המעוצב בהשראת האולפן של התוכנית "דו איט". האולפן מעוצב כסט צילומים עם סטודיו צבעוני ליצירה ומגוון רחב של סדנאות מדליקות כבניית חנוכיות, עיצוב סביבוני עץ, הכנת כפפות וכובע גרב לחורף, הכנת קייס לטלפון נייד, עיצוב תמונות לחדר, עיצוב עציץ עם עץ וחוטים טבעיים ועוד ועוד.
ביום שני, ה-6.12 בשעה 16:30, יגיע למתחם מנחה התוכנית דו-איט, יואב מאיר, יחד עם ילדים שהתחרו בתוכנית וביחד הם ידליקו עם המבקרים נר חנוכה.

"דו איט" היא תוכנית בערוץ ZOOM בה ילדים משתתפים במשימות יצירה בהנחיית כוכבת הרשת טיילור מלכוב ומעצב האופנה יואב מאיר.  סט הצילומים מעוצב כסטודיו ליצירה צבעוני ביותר, עם כל החומרים ליצירה הכי מגוונים ויפים שיש, העומדים לרשות הילדים המשתתפים בתוכנית.

מתחם היצירה "דו איט" יפתח בקומה השנייה בקניון (מול חנות MANGO) למשך שבעה ימים, ללא תשלום במהלך חנוכה בין ה-30.11-6.12.21.
ימים שני עד חמישי בין השעות 10:00-14:00, 16:00-19:00
יום שישי בשעות 10:00-14:00


סרט - ילד מזכוכית
סרט "ילד מזכוכית", בעלי זכויות הסרט: Solaria Film



פסטיבל סרטי ילדים בסינמטק תל אביב
לאחר שנתיים בצל הקורונה, חוזרים לחגוג עם פסטיבל סרטי הילדים הבינלאומי, העוסק השנה בנושא של העצמת ילדות וילדים באשר הם שהינם בעלי כוח השפעה וכוח לחולל שינוי.

הפסטיבל יפתח ביום רביעי ה-1.12.21 עם הקרנת הסרט "הנער" של צ'רלי צ'פלין כמחווה לציון 100 שנה ליציאתו של הסרט העל זמני. הסרט עוקב אחר דמות הנווד של צ'פלין, מעין ילד נצחי בפני עצמו, והנער שיחדיו מייצרים לעצמם בית חם ומשפחה. גילאים: 5+ לכל המשפחה.

את ערב הפתיחה ינחה עידן אלתרמן והיא יכלול נגינה של הרכב הג'אז של מגמת המוזיקה בעירוני א', פנטומימה של קבוצת Davai והדלקת נרות חגיגית.
הסרט יוקרן גם במהלך הפסטיבל עם הרצאה של אלון גור אריה על צ'פלין.
נשיאת כבוד של הפסטיבל: גילה אלמגור-אגמון, מנכ"לית הסינמטק: דינה פלד, מנהלת אמנותית: דנה מורג, מנהלת הפסטיבל: נוי לוין, מפיקת הפסטיבל: גלית ברסקי.

במסגרת התחרות הבינלאומית בפסטיבל, יתחרו השנה 7 סרטים מרחבי העולם (כולם מתורגמים ולא מדובבים): ג'ק והאישה שיצאה מהציור; הילדים לשלטון; אהבה, שקדים וכדורגל; בעיניים שלנו; רחוק מדי; ילד מזכוכית; פורטת על מיתרי הלב.
השופטים הבוגרים בתחרות הם איציק וינגרטן - שחקן, במאי, יוצר ומנהל בית הספר לאומנויות הבמה סמינר הקיבוצים, בן יוסיפוביץ' - שחקן וסמדר זמיר - במאית קולנוע.
לצידם ישפטו 5 שופטים צעירים, ילדים וילדות בני 8-12 שיצפו בסרטים לאחר שיעברו הכשרה ייחודית לשיפוט בפסטיבל.

כמו כן, במסגרת הפסטיבל יתקיימו הקרנות סרטים, חלקם חדשים במסגרת פנורמה וחלקם יצירות ותיקות במסגרת סרטים שאהבנו.
סרטים מתוך הפנורמה: באסטר הקוסם, איפה אנה פרנק - ישראלי.
מתוך סרטים שאהבנו: גיבורים קטנים - ישראלי, בדרך לבית ספר.

בנוסף יהיו מקבצי סרטונים וסרטים קצרים שנעשו על ידי ילדים וילדות, תיכוניסטים/ת וסטודנטים/ת ברחבי הארץ: מחווה 100 שנה ליציאת הסרט "הנער" של צ'פלין, קולנוע צעיר עם סרטים מבחרים ממגמות קולנוע, מקבץ סרטים קצרים של יוצרים ויוצרות ישראליים ופיצי פיצי - סרטים קצרצרים ללא מילים לגילאים הקטנים.
ההקרנות ילוו בפעילות יצירה של "מקל אנימציה" עם גזירה, צביעה והדבקה שבסיום יתגלה קסם של ממש.

כמו כן, יוקרנו סרטים בטרום בכורה: לשיר 2 ו-אמה, האריה והזאב הגדול ויתקיימו אירועים מיוחדים כ"נאדיה" ו"אל עצמי" מחווה לילדות ולילדים הגיבורים ולסופרת שיצרה אותם - גלילה רון פדר; פאנל אקטיביסטי שיתקיים לפני הקרנת סרט התחרות "בעיניים שלנו"; מפגשי קהל ויוצרים עם הסדרות של כאן חינוכית: לבד בבית, שקשוקה וכראמל ועוד סדנאות רבות לאורך ימי הפסטיבל: סדנת יצירת גלגל קסם, סדנת מסך ירוק, סדנת סטופמושן, סדנת כתיבת תסריט, סדנת יצירת תאטרון ועוד ועוד.
מחיר כרטיס: 30 ש"ח לכל סרט ולכל סדנא, 20 ש"ח דרך דיגיתל. כרטיסיה ב-139 ש"ח ל-6 סרטים.
לפרטים נוספים, ליחצו כאן



כרכרת אנה ואלסה בפסטיבל תאטרוני רחוב אופקים
כרכרת נסיכות אנה ואלסה בפסטיבל תאטרוני רחוב מהעולם, צילום: תאטרון כפכף




דרום
אופקים
הפסטיבל המסורתי ה-6 לתיאטרוני רחוב מהעולם בסימן אור
במהלך חג החנוכה אתם מוזמנים להנות בעיר אופקים מפסטיבל לתאטרוני רחוב מהעולם בסימן חג האור.

אז מה בדיוק מצפה לכם? מופעי קרקס ואקרובטיקה אווירית (כולל אקרובטים התלויים על מנוף), הצגות תאטרון, תהלוכה מוזיקלית מוארת, מיצג ליפסטיק מואר, כרכרת חורף של הנסיכות אנה ואלזה, פסלים חיים אינטראקטיביים, מנהרת ניאון, מיצגי צילום, מדוזות מוארות, תהלוכת בובות ענק, סדנאות חישוקים מוארים, מגוון מופעים מקוריים ומיצגי אור מיוחדים.

הפסטיבל יתקיים ב-1-2.12.21 בין השעות: 17:00-21:00.
הפסטיבל חינמי ולא נדרשת הרשמה וללא צורך בתו ירוק.
כתובת: שדרות הרצל, אופקים.
לפרטים: מתנ"ס אופקים - 08-9926605.

אילת
פסטיבל האורות באילת
טיילת האייס מול באילת תלבש כולה צבעוניות עם 3 מיצגי אור ענקיים שיוקמו בה; מערת לדים באורך 15 מטר שתוכלו להלך בה, המורכבת מ-8 קשתות מוארות בשלל צבעים, פרצוף מתנפח ענק בגובה 4 מטר שיואר בוידאו עם טקסטורות, אנימציות ומגוון צבעים ומבנה בסגנון אירופאי בגובה של  מטר שיואר באורות מתחלפים.
כמו כן, לאורך הטיילת יהיו פזורים פסלים חיים רבים, רקדנים ושחקנים המאופרים ולבושים ברוח הפסטיבל. עמדת צילום מיוחדת תוקם במקום, בה יוכלו המבקרים למדוד ולהצטלם עם כנפי פרפר מוארות ענקיות תהנו מהופעות של נגן רחוב המנגן בכלים מוארים.
הפסטיבל חינמי ומתקיים ב-29.11-2.12 בשעות 17:00-20:00 בטיילת אייס מול, אילת.


אשדוד
8 ימים של סיורים באשדוד
במהלך ימי חג החנוכה, אתם מוזמנים להנות מסיורים מיוחדים על ידי מדריכים ומורי דרך מקומיים. 
בין הסיורים שתוכלו לסייר ולהנות בחג: סיורי צפרות וטבע בנחל לכיש, סיור עששיות והכנת ספינג'ים, סיור אמנות הגרפיטי, גלישת חולות בדיונה הגדולה באשדוד, סיורי ליקוט צמחים, סדנת הטסת עפיפוני אקרובטיקה ועוד ועוד.
בכל יום תוכלו להנות מפעילות אחרת לכל המשפחה.
מחיר סיור נע בין 10 ל-72 ש"ח לאדם.
לפרטים נוספים והרשמה, ליחצו כאן.


מפעל משכן התכלת
מפעל "משכן התכלת", קרדיט צילום: עידן אסלן


באר שבע
סיור חנוכה ב"משכן התכלת"
חברת משכן התכלת, היצרנית הגדולה בעולם לתפילין וטליתות, מזמינה אתכם לסיור חנוכה שכולו מורשת וזהות העם היהודי. המבקרים יהנו מסיור בתחנות הייצור השונות במפעל וילמדו על התהליכים הרבים הנדרשים ליצירת טלית; מניפוץ הצמר, הטוויה, השזירה, האריגה וההלבנה ועד התפירה והקשירה.
כתובת: רחוב הקוצר 8, באר שבע.
שעות סיור: 9:00, 11:00 ו-15:00. יש לתאם ביקור מראש. תשלום סמלי בהתאם למספר המשתתפים.
לפרטים נוספים ותיאום הגעה: 054-6117000.


צריף בן גוריון בחנוכה
חנוכה בצריף בן-גוריון, צילום צביקה שמעיה



שדה בוקר
פעילות "הגיבור והגיבורה שבך" כולל חשיפת 3 חנוכיות של בן גוריון
לרגל חג החנוכה, הידוע גם כחג הגבורה, יושק בצריף בן גוריון פעילות אינטראקטיבית חדשה שתוביל את המבקרים בין נקודות שונות באתר באמצעות שאלות וחידות. 
בין השאלות עליהן תנסו לענות במקום: האם בן גוריון היה גיבור. מה היא גבורה בכלל? ובמה היא מתבטאת? ועוד.

כמו כן, לרגל החג יוצגו בצריף בן גוריון שלוש חנוכיות מיוחדות, המוצגות לראשונה לקהל הרחב, שנשמרו עד כה בארונותיהם של פולה ודוד בן גוריון.
מחרי כניסה: 20 ש"ח למבוגר, 15 ש"ח לילד, ביקור מודרך: 40 ש"ח למבוגר ו-30 ש"ח לילד.
הפעילות תתקיים לאורך חג החנוכה בצריף בן גוריון בשדה בוקר.
לפרטים נוספים, ליחצו כאן לאתר או בטלפון 08-6560469.



אומניה יצירה בעור
אומניה יצירה בעור, צילום: אריה אבידור



צפון

גליל מערבי 
עמותת זמן גליל מערבי מזמינה אתכם להנות ממגוון פעילויות חג:
סדנה להכנת ארנקים אישיים מעור מעובד
סטודיו אמוניה בקיבוץ אפק, מזמין אתכם לרגל החג לסדנה לכל המשפחה העוסקת בעבודות יד מעור אמיתי. המבקרים יתנסו בטכניקות שונות של עבודה עם עור הכוללות חיתוך נכון, תפירה, צביעה, שיטות גימור ואף ריקוע (שיטה להטבעה תלת מימדית על עור).
בסדנה תוכלו להכין ארנקים ולשמור בהם את דמי החנוכה שתקבלו, ולצד הפעילות תשמעו את סיפורו האישי של אלדד בכר, מייסד הסטודיו.
מחיר: 25 ש"ח להשתתפות בסדנה, 55-65 ש"ח להכנת ארנק.
ימים: שני-שלישי ה-29-30.11 בשעות 9:00-16:00 (משך הסדנה כשעה, שעה וחצי).
כתובת: סטודיו אומניה, קיבוץ אפק. לפרטים נוספים: 072-3957613.


"קליידוסקופ" - להקת מחול "הקיבוצית 2" במופע מחול צבעוני
אוהבי המחול יהנו בחנוכה ממופע של להקת המחול "הקיבוצית 2". הלהקה תעלה מופע הנקרא "קלידוסקופ" - מופע מחול קצבי העוסק במערכות יחסים בין הפרט לכלל, חופש הבחירה ואהבה.
במופע תוצג יצירה מקורית של סו ג'ין קים שנכתבה במיוחד עבור הלהקה וקטעים מהיצירה "סוסים בשמיים" של רמי באר.
המופע יערך ב-3.12, יום שישי בשעה 10:00. מחיר כרטיס: 70 ש"ח.
איפה? כפר המחול הבינלאומי של להקת המחול הקיבוצית, געתון.
לפרטים נוספים, ליחצו כאן.



רובוט מגיב ומדליק נרות במוזיאון המדעטק חיפה
מוזיאון המדעטק, קרדיט צילום: מושון תמיר


חיפה
חנוכה במדעטק, המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בטכניון
לרגל חג החנוכה, מוזיאון המדעטק מזמין את המבקרים לשלל פעילויות באווירת החג;
אורות, רוחות ונפלאות - תערוכה בה אפשר להילחם בתותחי עשן, לנגן בנבל על ידי מיתרי לייזר, לייצר טבעות עשן ענקיות, להביט אל האין-סוף ולהתנסות בייצור גופים שונים מנייר שירחפו במנהרת רוח.
סדנאות להכנת סביבוני תעתועי ראייה - כשמסובבים את הסביבונים, מתקבלים אפקטים ויזואליים מהפנטים.
מופעי הדגמות אש וצבע - איך הלהבות נוצרות בצבעים שונים ומהו הגורם המאפשר בעירה.
הדלקת נרות עם NAO - רובוט אנושי חדשני שיודע לקבל פקודות קוליות ולפעול על פיהן. הוא ידליק חנוכיית נרות, פעמיים ביום, לעיני המבקרים.
יוצרים בועות - מוזמנים לגלות את הצד המדעי של בועות הסבון, דרך יצירת קרומי סבון בעלי אלמנטים צורניים ועד התנסות בחישוקי בועות ענק.

בתשלום נוסף, תוכלו להנות מסדנת הכנת סביבונים תלת מימד הנחתכים באמצעות מדפסת תלת מימד. מספר המקומות מוגבל, יש להירשם מראש. מחיר למשתתף: 20 ש"ח. מתאים לגילאי 9 עד 12.

כמו כן, תוכלו להנות מהתערוכה הבינלאומית "סודות הדינוזאורים", חוויה רב-חושית בה הדינוזאורים מתעוררים לחיים  - פיזית ווירטואלית, באמצעות טכנולוגיה חדשנית.
מבקרי המוזיאון מוזמנים לבקר ב-5,000 מ"ר של תצוגות ותערוכות מדע עם מאות מוצגים אינטראקטיביים בהפעלה עצמית על מגוון רחב של נושאים מדעיים, בפארק המדע הפתוח המחולק לחצרות המציגות את פועלם של גדולי המדענים ומאפשרות להתנסות במוצגים הגדולים ברחבי הפארק, כולל מתחם מקורי לגיל הרך המציע לצעירים להתנסות בפעילות משחק עם חוויה של הבנה מדעית.

פעילויות חנוכה במדעטק מתקיימות ב-30.11-6.12 בהתאם להנחיות התו הירוק. מומלץ לשריין מקומות ולרכוש כרטיסים מראש באתר האינטרנט של המדעטק במחיר של 75 ש"ח לכרטיס.
מחיר ברכישה ישירה בקופה: 89 ש"ח לכרטיס. עד גיל 5 כרטיס חינם. יש לעקוב אחר זמני ושעות פעילויות לחג באתר המוזיאון.
כתובת: מדעטק רחוב שמריהו לוין 25, חיפה.
לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים ליחצו כאן.


מופע אלאדין ומנורת הקסמים
אלאדין ומנורת הקסמים, צילום: יוסי צבקר




פסטיבל "הסופגטרון" ה-8 - פסטיבל הצגות לילדים בתיאטרון חיפה
תיאטרון חיפה מזמין אתכם להנות ממגוון הצגות לילדים וגם להורים במהלך החנוכה. 
הצגות הילדים שיוצגו הן הצגות ממיטב רפרטואר תיאטרוני הילדים בארץ, תיאטרון מחול, הצגות מוסיקליות ועוד, שכולן יוצעו במחירים אחידים ואטרקטיביים.

בין הצגות הפסטיבל, ניתן למנות את: 
"היפה והחיה" בהפקת תאטרון אורנה פורת לגילאי 5-10. 
"מאחורי הפלאים" בהפקת תיאטרון חיפה במחיר 55 ש"ח לכרטיס. לגילאי 5-10. 
"הרפתקת הגן המכושף" בהפקת תיאטרון חיפה לגילאי 5-10.
"שבעת הגמדים ושלגיה" בהפקת תיאטרון אורנה פורת לגילאי 6-12.
"עוץ לי גוץ לי - מחזמר לכל המשפחה" בהפקת תיאטרון הקאמרי.
"אלאדין ומנורת הקסמים" בהפקת תיאטרון אורנה פורת בשיתוף תיאטרון מחול ענבל במחיר 55 ש"ח לכרטיס.
"הכל זהב" בהפקת תיאטרון חיפה בשיתוף תיאטרון ארצי לילדים ולנוער במחיר 55 ש"ח לכרטיס.
מחיר כרטיס: 55 ש"ח, למעט המחזמר "עוץ לי גוץ לי" במחיר 75 ש"ח.
לפרטים נוספים בקופת תיאטרון חיפה 04-8600500 ובאתר התיאטרון כאן.



השפית ורד פרן
שפית ורד פרן




השפית ורד פרן בסיור מיוחד לרגל חג החנוכה
ורד פארן הינה שפית בעלת סטודיו לבישול ואירוח כשר בלב ליבו של שוק תלפיות התוסס בחיפה.
ב-6.12, יום שני בשעה 16:00, תוכלו להנות מסיור חנוכה בשוק תלפיות הצבעוני והתוסס בחיפה עם השפית ורד פרן, בעלת סטודיו לבישול ואירוח בלב השוק, עם הדלקת נרות וסופגניות.
מחיר הסיור: 200 ש"ח, לפרטים נוספים: 054-4247876 או ניתן לפנות אליה בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם שלה.




זריחה בפארק המעיינות
זריחה בפארק המעיינות, קרדיט צילום: מוטי שחר



פארק המעיינות ליד קיבוץ ניר דוד
פארק המעיינות עם סיור זריחה חגיגי לחנוכה
לרגל חנוכה, פארק המעיינות יקיים סיור מודרך וחגיגי לכל המשפחה ביום שישי ה-3.12, נר שישי של חנוכה.
לפני עלות השחר, תצאו לסיור מרהיב בטבע הישראלי עם רכבי גולף בנהיגה עצמית בליווי מדריך. תהנו משירי חג חנוכה ותצפית על "תל שוכה" בעת הזריחה בין הרי הגלבוע לגלעד.
תשמעו מסיפורי המקום, תכירו את רכבת העמק, קצת על מזג האוויר בעמק ומדוע הוא נקרא כך.

במיוחד לחנוכה: חוגגים 85 שנה לחומה ומגדל. תפגשו ביאנק החלוץ שיספר לכם ממקור ראשון על מבצעי הקמת היישובים בין לילה בתחילת המאה הקודמת ותהנו מסופגניות ותה צמחים.

פארק המעיינות עשיר בנופים מרהיבים ומעיינות צלולים עם טמפרטורת מים קבועה כל השנה של 25 מעלות. הפארק הנמצא למרגלות הר הגלבוע נצבע כולו בירוק, הן בגלל השדות החקלאיים והן בזכות העונה היפה.
סיור הזריחה לרגל חג החנוכה יתקיים ביום שישי ה-3.12.21 משעה 5:45.
להרשמה, ליחצו כאן.
*תשלום מגיל שנתיים ומעלה.



סיור עששיות בצפת
סיור עששיות, קרדיט צילום: מרכז תיירות אסנט



צפת
מרכז התיירות אסנט מזמין אתכם לשלל פעילויות במהלך חג החנוכה:
בימים ה- 29.11 וה- 1.12 - סיור בעקבות החנוכיות שבסמטאות:
הסיור יצא בשעה 16:30 ממרכז התיירות אסנט בצפת, ובמשך כשעתיים תטיילו עם מדריך מול נופי הגליל הפורח עם שלל סיפורים שהפכו את העיר צפת לכל כך מיוחדת. תעברו בסמטאות ציוריות המוארות באור החנוכיות מבתי התושבים ותסחפו יחד אל הקסם האגדי של העיר העתיקה. בתום הסיור, תחזרו למרכז אסנט למופע הניגון הגלילי עם אמני ניגון ושירה שיקחו אתכם למסע של ניגוני אור. ולסיום, תהנו מהדלקת נרות לצד שירי חג החנוכה וספינג’ מסורתי, סיידר חם ומרק עשיר. מחיר למשתתף כולל הכיבוד: 75 ₪. 

ה-4.12 - מוציאים את השבת לאורה של החנוכייה
לאחר צאת השבת בשעה 19:15, במרכז התיירות אסנט בצפת אתם מוזמנים לצאת לסיור מודרך לגלות את הקסם והסיפורים של הגליל וצפת. הסיור עובר בסמטאות העיר העתיקה ומקבל נדבך קסום נוסף תודות לחנוכיות המאירות את האזור. בסיום הסיור, תהנו במרכז התיירות אסנט ממופע מוזיקלי ייחודי, הדלקת נרות עם שירי חג החנוכה, סיידר חם ומרק עשיר. מחיר: 75 ש"ח למשתתף כולל הכיבוד.

בתאריכים ה-30.11, 2.12 וה-5.2 : עששיות בסמטאות לכל המשפחה
הסיור מתחיל במצודת צפת לאור עששיות. בשעה 16:30 יוצאים בליווי מדריך ונגן לסיור מוזיקלי לצד עששיות נפט שיאירו את הדרך.
תתחילו בתצפית קסומה על השקיעה מהמצודה הגבוהה של צפת, תבקרו במערה עתיקה שם תהנו מניגוני החנוכה עם התהודה המיוחדת של המערה. תמשיכו לצעוד לעבר סמטאות צפת עם הסברים וסיפורים על צפת ותגלו את סודות החג.
בסיום הסיור, תחזרו למרכז אסנט להדלקת נרות, שירי חג וכיבוד: ספינג', סיידר חם ומרק עשיר. מחיר למשתתף 85 ש"ח כולל הכיבוד.

לאורך כל ימי החג:
מרכז התיירות אסנט יקיים במהלך ימי החג מגוון סדנאות לכל המשפחה. סדנאות כהכנת נרות, חנוכיות ועוד, יתקיימו במרכז התיירות אסנט ברחוב הארי 2, צפת.
הפעילויות מתקיימות בעלות סמלית בלבד. יש להירשם מראש.
לפרטים והרשמה, מרכז התיירות אסנט צפת באתר או בטלפון: 050-3057911




טיול ריידרים בקיבוץ אורטל
ריידרים בקיבוץ אורטל, קרדיט צילום: אורן גבאי גולן



טיול ריידרים בקיבוץ אורטל
טיול ריידרים בקיבוץ אורטל, קרדיט צילום: גל פיטוסי




קיבוץ אורטל
בחג החנוכה, אתם מוזמנים להנות מסיור ריידרים חשמליים לכל המשפחה סביב קיבוץ אורטל.
בסיור הריידרים תעברו בין כרמי היין, נופי החורף של הגולן הכוללים צבעי שלכת כתומה-אדומה ועוד.
הסיורים מתקיימים לאורך חג החנוכה, כאשר נסיעה בריידר מתאימה לאדם מבוגר ונוסע נוסף בגילאי 2-7. במהלך הסיור, תעצרו לחגיגת חנוכה כולל חלוקת סופגניות.
לפרטים נוספים והזמנה: 052-5612293, או קישור לשיחת וואטסאפ. 
*הסיורים מתאימים למשפחות עם ילדים בגילאי 2-7 או נוער מעל גיל 16. מומלץ להצטייד בכובע גרב וכפפות.



חנוכה בראש הנקרה
חנוכה בראש הנקרה, צילום: סטודיו A




ראש הנקרה
עששיות בנקרות
לאחר פעילויות היום באתר התיירות ראש הנקרה, כשהאתר סגור לקהל הרחב, מתקיימים סיורי עששיות ליליים החל מהשעה 17:15.
מה כולל סיור עששיות בנקרות היפהפיות? סיור מודרך בנקרות החשוכות לאור עששיות בו תלמדו איך נוצרו הנקרות ועוד, תעלו על הגשר המפורסם עליו עברה הרכבת המנדטורית שגם הובילה מעפילים ארצה, תשמעו את הסיפור המרתק על הלילה בו הגשר פוצץ על ידי המחתרות ותצפו במיצג אור קול.
בתום הסיום - הדלקת נרות חנוכה חגיגית עם שירי החג באווירה הקסומה של הנקרות.

למי שמעוניין לשדרג את פעילויות היום במקום (הכוללות: ירידה ועלייה ברכבל, תצפית לים וביקור בנקרות המיוחדות), יכול לשלב גם רכיבה על אופניים או טיול ברכב חשמלי לאורך טיילת החוף בתשלום נוסף, להשכיר אוזניות (במחיר 10 ש"ח למבקר) בהדרכה קולית ב-6 שפות עם מעבר בין 12 תחנות שמע הכוללות הדרכה על היסטוריית האתר, החי והטבע באזור ועוד ועוד.
הסיורים יתקיימו בימיי חג החנוכה ב-29-30.11 וה-1-2.12 מהשעה 17:15. מחיר הסיורים: 54ש"ח למבוגר, 48 ש"ח לילד (3-18). משך הפעילות כשעה ורבע, יש להגיע לרכבל 10 דקות לפני המועד.
הפעילות תלויה במזג האוויר וברישום מראש באתר.




מחזמר רפונזל
קרדיט: יח"צ



ברחבי הארץ

נעמה סופר על ברפונזל
בחנוכה הקרוב תוכלו להנות ממחזמר צבעוני המבוסס על סיפורם של האחים גרים, בכיכובם של נעמה סופר על, לאה שנירר, מאיר תמם, קובי מאור ובהשתתפות שחקנים, זמרים ורקדנים.
המחזמר עוקב אחר רפונזל (פעמונית), נסיכה אבודה בעלת שיער ארוך קסום המשתוקקת לעזוב את המגדל המבודד בו היא נמצאת. אימה של רפונזל מתנגדת נחרצות לעניין, ועל כן רפונזל מגייסת את עזרתו של שודד למשימה; לעזור לה לצאת אל העולם בחוץ שאותו היא מעולם לא ראתה.

בימוי ומחזה: רני מגר, ניהול מוסיקלי: חזי שקד, כוריאוגרפיה: שביט זילברמן סטודיו לייף, עיצוב תלבושות: אודי סויסה, עיצוב תפאורה: נועה אתגר.

המחזמר רפונזל יעלה בחנוכה עם 20 הצגות בלבד. משך ההצגה כשעה וחצי כולל הפסקה. 
לרכישת כרטיסים, ליחצו כאן.
מחירים והנחות: מחיר רגיל: 89 ש"ח, בנק הפועלים/ארגון המורים/קרנות/דיסקונט/שלך/שטראוס: 39 ש"ח
חבר - 29 ש"ח, אמריקן אקספרס - 49 ש"ח, הסתדרות המורים - 9 ש"ח, פאואר קארד/ קאל - 59 ש"ח.
לוח הופעות: 
מודיעין 23.11 17:30, נס ציונה 24.11 17:30, מעלה אדומים 25.11 17:30, תיאטרון יהלום 28.11 16:00, תיאטרון יהלום 28.11 18:00, 29.11 ברנר 17:30,  30.11 חולון, 1.12 נתניה 11:30,  1.12 נתניה 16:00,  2.12 באר שבע 11:30,  2.12 באר שבע 16:00,  3.12 פתח תקווה 11:30,  5.12 כפר סבא 16:00,  5.12 כפר סבא 18:30,  6.12 אשדוד 16:00,  7.12 מוצקין 17:30,  8.12 אשקלון 17:30.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use