1/02/2022

פינת חדש במדף מספר 53

בס"ד

פינת חדש במדף מספר 53



הפעם בחדש במדף מספר 53 בדקתי את המוצרים הבאים:
סוכר סוגת דק דק באריזות קטנות, נשנושי בריאות ברבריא בייטס, עוגת שמרים קראנץ' תפוח קינמון של אחוה, שוקו קרם קוקוס של שקוף שזה טבעי, חטיף תפוחים טבעי וטחינה חריפה של כרם, MOOSH צמר גפן מתוק מסיבים תזונתיים וסדרת חטיפים לכלבים של מותג "אקאנה".
*חלק מהמוצרים התקבלו לסקירה וחלק נרכשו.

סוכר לבן דק דק וסוכר דמררה דקדק של סוגת



סוגת מחזירה את הסוכר דק דק עם גרסה חדשה
חברת סוגת מחזירה למדפים את הסוכר הדקיק והאהוב "סוכר דק דק". הסוכר מגיע בשני וריאציות: סוכר לבן דקדק באריזה קטנה ונוחה לשימוש וסוכר חום דמררה דקדק.
הסוכר החדש בעל גבישים קטנים ומרקם אוורירי יותר מסוכר רגיל. הוא נטחן לאבקה בבית הזיקוק בקריית גת ומוסף לו מעט עמילן למניעת גושים. 
הסוכר החום מקבל תוספת של ארומה תודות למולסה המוספת  לו (המולסה היא סירופ הנוצר במהלך בישול מיץ קנה סוכר במהלך זיקוק הסוכר הלבן).

תודות לגבישים הקטנים שבסוכר הדק, הוא אמור להתמוסס בקלות גם במשקאות קרים ומאכלים שלא עוברים חימום. 
הסוכר הדק דק מצטיין במיוחד בקצפות ומרנגים, לקבלת ברק, מרקם תפוח ואווריריות, ובקונדיטוריה הוא ידוע כ-Baking Sugar (סוכר לאפייה) ונוהגים להשתמש בו לבצקים, מוסים, סופלה ובלילות רכות.

הסוכרים החדשים מגיעים באריזת צנצנת קטנה ונוחה לשימוש ואחסון במשקל 500 גרם. ניתן למצוא אותו במרכולים ברחבי הארץ.

דעתי: אהבתי מאוד את האריזה הקומפקטית שהסוכר מגיע בה. מאוד נוח וקל לאחסון. הסוכר עצמו, במיוחד הלבן, נראה טחון דק דק ויהיה מושלם להכנת נשיקות או מאכלים ומשקאות שדואגים שהסוכר הרגיל לא יימס מספיק. את המוצר עצמו עדיין לא יצא לי לנסות, אך אין לי ספק שמדובר במוצר מעולה.


נשנושי ברבריא בייטס


כדורי ברבריא בייטס מג'הול קשיו, שקדים ופיסטוק איך הם נראים



נשנושי ביס ברבריא של טבעית מוצרים מן הטבע
חברת "טבעית מוצרים מן הטבע" משיקה סדרת חטיפי בריאות חדשים במארזים מעוצבים ומדליקים.
סדרת חטיפי הנשנוש Bar Bary Bites הם סדרה של נשנושי ביס עגולים וקטנים המגיעים בטעמים שונים ובאריזות שקית קטנות.
החטיפים עשויים מ-100% רכיבים טבעיים. הם טבעוניים, ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר.

חטיפי הבריאות החדשים של ברבריא מכילים כ-11 קלוריות ליחידה ומגיעים באריזות של 55 גרם עם 5 טעמים.
החטיפים של Bar Bary Bites מכילים 65% פירות ו-כ-35% אגוזים וגרעינים. הסוכר בחטיף הוא טבעי לחלוטין ומגיע אך ורק מהפירות והאגוזים שבחטיף.
כך שהפחמימות שבחטיף הן פחמימות מורכבות היכולות לתרום לאיזון רמות הסוכר בדם ולהענקת תחושה של שובע.

נשנושי הביס מבוססים על תמר מג'הול, הידוע כפרי העשיר בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים כברזל, אבץ, סידן ומגנזיום.
האגוזים שבחטיף עשירים בחומצות שומן בלתי רוויות, הידועות כטובות ללב, לעור ולאיזון הורמונלי; חלבונים החיוניים לבניית הגוף, סיבים תזונתיים וויטמינים ומינרלים כויטמיני E ו-B, מגנזיום, סלניום ועוד.

טעמי סדרת החטיפים החדשה של טבעית מוצרים מן הטבע כוללים 5 סוגים, העשויים כולם 100% חומרים טבעיים:
תמר מג'הול עם שקדים וקוקוס בטעם אננס - החטיף מכיל 65% פירות, 27% אגוזים ו-7% גרעיני חמניה.
תמר מג'הול עם לוז, קשיו ושברי פולי קקאו - החטיף מכיל 64% פירות, 16% אגוזים, 12% גרעיני חמנייה ו-7% פולי קקאו.
תמר מג'הול עם קשיו, שקדים ופיסטוק - החטיף מכיל 65% פירות, 19% אגוזים ו-15% גרעיני חמנייה ושומשום.
תמר מג'הול עם אגוזי מלך ובננה - החטיף מכיל 64% פירות, 18% אגוזים ו-17% גרעיני חמנייה ושומשום.
תמר מג'הול עם פקאן ולוז בטעם פירות יער - החטיף מכיל 65% פירות, 22% אגוזים ו-12% גרעיני חמנייה. 

רמי עופר, מנכ"ל משותף בחברת "טבעית מוצרים מן הטבע", אמר כי: "ברבריא ידועה בזכות רכיביה הטבעיים, עם מינימום עיבוד באופן הקרוב ביותר אל הטבע, זאת בשונה מחטיפי דגנים וגרנולה למיניהם המוצעים בשוק, העוברים תהליכי עיבוד תעשייתי, ומאופיינים בשימוש בחומרי גלם מעובדים וזולים ובתוספים לא טבעיים".

לדברי רמי עופר, מדובר בסדרת מוצרי שהיא המשיך לסדרת חטיפי הבריאות BARBARY, שהושקה לפני כ-5 שנים וזוכה להצלחה. בעקבות הקורונה, הוחלט על פיתוח של חטיפי בייטס באריזות מדודות לנוחות מקסימלית.
המוצרים כשרים בהשגחת הבד"ץ בית יוסף ובהשגחת הרבנות אשקלון.
מחיר מומלץ לצרכן: בין 6.90 ל-8.90 ש"ח לאריזת 55 גרם. ניתן למצוא ברשתות השיווק השונות, מכולות וחנויות ברחבי הארץ.

דעתי: קיבלתי להתנסות 3 מהטעמים החדשים, ויצא לי לטעום שניים מתוכם: תמר מג'הול עם שקדים וקוקוס בטעם אננס ו-תמר מג'הול עם קשיו, שקדים ופיסטוק.
תמר המג'הול עם האננס מתאפיין בטעם וניחוח מאוד דומיננטי של אננס וטעם חביב ותמר המג'הול והאגוזים (קשיו, שקדים ופיסטוק) היה נחמד ויותר מוצלח מקודמו. נתתי את המוצר לטעימה לעוד אנשים וחלקם פחות התחברו לזה. סך הכול, לדעתי, מדובר במוצר חביב בעל יתרונות בריאותיים רבים, שאני מאמינה שיהיה מאוד פופולרי בקרב שוחרי הבריאות.


עוגת שמרים תפוח קינמון אחוה


עוגת שמרים תפוח קינמון אחוה מבטח מבפנים



עוגת שמרים קראנץ' תפוח-קינמון של אחווה
חברת אחוה משיקה עוגה חדשה לרגל העונה הקרה - עוגת שמרים קראנץ תפוח קינמון.
העוגה החדשה מצטרפת לסדרת המאפים של החברה שכוללת עוגת שמרים שוקולד, עוגת שמרים קינמון, עוגת שמרים פרג, ועוגת שמרים קרמל.

סדרת עוגות השמרים של אחוה מהווה נתח שוק של מעל 30% בשוק העוגות מדף הארוזות. וכזכור, עוגת השמרים קראנץ בטעם שוקולד של החברה זכתה במקום הראשון במבחן עוגות השמרים המוכנות של ערוץ 13 ובצדק!

עוגת הקראנץ' תפוח וקינמון של אחוה משווקת באריזת 400 גרם במחיר מומלץ לצרכן של כ-9 ש"ח. ניתן להשיג במגוון רשתות השיווק, למעט רשת רמי לוי ושופרסל.

יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של אחוה, אמר: "הטעם, האיכות, המילויים והמחיר הנוח, הפכו את סדרת עוגות הקראנץ של אחוה למוכרת בכל בית, כשרבים מהצרכנים מעדיפים אותן על פני אפייה ביתית".

דעתי: כתוב כי מומלץ לחמם את העוגה, אך הפעם לא יצא לנו לחמם אותה לפני שטעמנו. מדובר בעוגה נפלאה והמחירים של אחווה תמיד מושלמים ומעולים לכל כיס שאני חושבת שחייב לפרגן לחברה הזו גם על מוצריה אבל גם על היותה נגישה וזולה בלי התפשרות על האיכות.


שוקו קרם קוקוס של שקוף שזה טבעי



שוקו קרם קוקוס של "שקוף שזה טבעי"
מוצר חדש במדף של חברת "שקוף שזה טבעי" - משקה קקאו על בסיס קוקוס - "שוקו על קרם קוקוס".
השוקו החדש של החברה מתאים לצמחונים, טבעונים, לשומרי כשרות שמחפשים משקה קקאו מתוק לאחר ארוחה בשרית ולכל מי שנמנע ממוצרי חלב.

השוקו על קרם קוקוס של מותג "שקוף שזה טבעי" הוא ללא גלוטן, ללא צבעי מאכל, ללא כולסטרול, חלב או חומרים משמרים.

השוקו עשוי מ: קרם קוקוס טרי (58.5%), מי קוקוס טריים (35%), סוכר 3.5%, אבקת קקאו 1.5%, מייצבים: מיקרוקריסטלין צלולוז, סודיום קרובקסימטיל צלולוז, קסנטאן גאם, תמצית טעם טבעית, מתחלב: פוליאוקסיאתילן, סורביטן מונוסטיראט, מווסת חומציות: סודה לשתייה (נתרן ביקרבונט).

ב-100 מ"ל משקה תמצאו 70 קלוריות, 3.5 גרם שומן (מתוכם 3 גרם שומן רווי), 40 מ"ג נתרן, 6 גרם סוכרים (1.5 כפיות סוכר). 

המשקה מגיע באריזת קרטון עם תכולה של 330 מ"ל וכשר פרווה בהשגחת בית דין לונדון KLBD ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר מומלץ לצרכן: 11.90 ש"ח. ניתן להשיג בחנויות הטבע השונות כניצת הדובדבן, עדן טבע, זמורה אורגני, שופרסל GREEN ועוד.

דעתי: הייתי מאוד סקפטית לגבי המשקה הזה, אבל כמה אני שמחה שטעיתי. מדובר ביופי של תחליף שוקו פרווה, נחמד וטעים שמעולה לכולם. גם למי שלא צורך מוצרי חלב מטעמים בריאותיים או מטבעונות, וגם למי שמחפש להנות ממשקה שוקו לאחר ארוחה בשרית.


ערמונים, חטיף צ'יפס תפוחים וטחינה חריפה של כרם




חטיף צ'יפס תפוחים טבעי וטחינה חריפה של מותג "כרם"
לפני כמה זמן סיפרתי לכם על תערוכת ישראפוד בה ביקרתי ונתקלתי במותג "כרם" שלא הכרתי לפני. חברת כרם תעשיות מזון מן הטבע מייבאת ומשווקת מגוון של מוצרים בתחומי הבריאות מהארץ והעולם. קו המוצרים נרחב ביותר וכולל תבלינים, ממתיקים, שמנים, פירות יבשים ועוד ועוד.

בזמן התערוכה, קיבלתי שקית להתנסות ב-3 ממוצרי החברה: ערמונים אורגניים קלופים וקלויים, חטיף תפוחים טבעי וטחינה חריפה בבקבוק לחיץ.
סוף סוף הגעתי לנסות את המוצרים ולכתוב עליהם ומבין השלושה ניסיתי את החטיף תפוחים והטחינה.

הטחינה עם החריף מגיעה בבקבוק לחיץ במשקל 300 גרם בכשרות הבד"ץ ירושלים העדה החרדית. הטחינה היא טחינה של חברת "הנסיך" המיוצרת עבור חברת "כרם"  ומרכיבי הטחינה: זרעי שומשום (98%), פלפל אדום חריף (1.5%), תבלינים (0.5%).

ב-100 גרם טחינה, תמצאו 674 קלוריות, 58 גרם שומנים (מתוכם 10 גרם שומן רווי), 25 מ"ג נתרן, 9 גרם פחמימה (מתוכם 1 גרם סוכרים), 10 גרם סיבים תזונתיים, 24 גרם חלבון, 140 מ"ג סידן ו-8 מ"ג ברזל.
הטחינה ללא גלוטן, ללא צבעי מאכל וחומר משמר ומהווה מקור טוב לברזל וסיבים תזונתיים.

חטיף צ'יפס תפוחי העץ מכיל תפוחי עץ בלבד, ללא חומר משמר, ללא צבעי מאכל, ללא תוספת סוכר, לא מטוגן, ללא שומן, דל נתרן וללא כולסטרול.
חטיף התפוחים כשר גם לפסח ללא חשש קטניות, פרווה, מתאים לטבעונים ומגיע בכשרות הבד"ץ בית יוסף. בשקית 22 גרם תמצאו  86 קלוריות, 20 מ"ג נתרן ו-20.9 גרם פחמימות (17 גרם סוכרים).

דעתי: הטחינה עם החריף חריפה ואוהבי החריף ממש יהנו ממנה. מכיוון שאני אוהבת טחינה, החלטתי לנסות אותה על חלה והיא באמת הייתה מוצלחת. חריפה מאוד, על כן דאגתי ליחס גדול יותר של חלה על חריף.
חטיף הצ'יפס תפוחים של כרם מאוד פריך ומתוק. הרבה יותר מאשר שתאכלו פרי טבעי. מדובר באחלה נשנוש בריא וטעים למי שמחפש משהו מתוק ובריא.



צמר גפן מתוק MOOSH



Moosh - צמר גפן מתוק
זוכרים את הצמר גפן (שערות הסבתא האכילות) מהילדות? אותו הר פלאפי ורדרד ומתוק שתולשים ביד ונהנים מביס מתוק וידיים דביקות לאורך זמן.
מותג מוש השיק צמר גפן מתוק עם טוויסט. צמר גפן שעשוי כולו טוב, בלי כל התוספים הלא טובים שבצמר הגפן המקורי.

המוצר החדש של חברת MOOSH הוא כשר למהדרין ומגיע ללא תוספת סוכר, ללא חומרי טעם וריח, ללא נתרן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא שומן רווי, טבעוני וללא חשש גלוטן או חשש לזיהום צולב.

החטיף החדש מגיע באריזה אישית קטנה של 10 גרם ו-20.5 קלוריות, 0.75 גרם פחמימה (מתוכם 0.75 גרם סוכרים) ו-9.25 גרם סיבים תזונתיים.
הסיבים התזונתיים בהם החברה משתמשת הם סיבי פרוקטן, סיבים שעברו המתקה ללא ממתיקים וללא תחליפי סוכר עם פטנט ששמור במערכת.
אז אחרי כל זה, נשמע יותר מדי טוב בכדי להיות אמיתי, נכון? אז מה חשבתי על הצמר גפן המתוק של MOOSH?

דעתי: לא ידעתי למה לצפות כשניסיתי את המוצר הזה. ולאחר טעימה, אני חייבת להגיד שזה ממש כמו הצמר גפן המתוק הזכור מהילדות. מתוק, טעים, פלאפי. כמו שצמר גפן אמור להיות. ועם היתרונות הבריאותיים שיש בו, זה פשוט תענוג.
האריזה הקטנה נגמרת מהר, אבל מספיקה בהחלט לאדם אחד. הבעיה היחידה היא המחיר הגבוה, כ-4.90 לאריזה אחת, אבל אם כבר החלטתם לפנק את הילדים בצמר גפן מתוק, אז בהחלט שווה להשקיע בצד הבריאותי ולרכוש את הממתק המוש-לם הזה.


חטיף כלבים אקאנה פרימיום



סדרת חטיפי פרימיום חדשה לכלבים למותג אקאנה
חברת ביופט מרחיבה את ליין מוצרי מותג הפרימיום "אקאנה" ומשיקה סדרה של חטיפי פרמיום לכלבים העשירים בחלבון מן החי.

ביופט, החברה הותיקה והמובילה בארץ לייצור ושיווק מזון וציוד לחיות מחמד, משיקה את סדרת חטיפי הפרימיום "אקאנה". הסדרה מגיעה בארבעה טעמים (הודו, עוף, חזיר ובקר) החביבים על כלבים.

החטיפים מכילים 5 מרכיבים בלבד והם בעלי ערך חלבוני גבוה במיוחד עם 85% חלבון מהחי. החטיפים אינם מכילים דגנים, צבעים או תוספי טעם מלאכותיים, והם מתאימים לאלרגניים מכיוון שכל חטיף מכיל חלבון מחיה אחת בלבד.
החטיפים נמכרים באריזות במשקל 100 גרם ובמחיר מומלץ לצרכן של 25 ש"ח. ניתן להשיג בחנויות המחמד המובילות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use